Ik had het eerste model paar jaar geleden en heb die halfjaar geleden vervangen door dat iBood-model. Beter geluidquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met zo'n wake up light? Ibood heeft een leuke aanbieding dus maar eens wat ervaringen peilen.
Ik heb Kate Nash nu eigenlijk ook wel weer gehoord...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Als ze dan bijvoorbeeld dit nou de MH maken, dit is nog wel een week aan te horen..
Ja, wat een radiobeest die Bart!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef gerbenp het volgende:
Ramon:
@bart3fm Oef wij lopen een uurtje uit vandaag.. Levert dit problemen op voor de Top50? Groet Rámon
Bart:
@ramon3fm Geen probleem! Ik pitch ze alle 50 wel even op!
Whehequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'nplaat die volgens mij alleen maar mannen leuk vinden vanwege die hijgstemmetjes en de clip
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
KUD ! geen Timur morgen, maar wel Kristel..
matig, maarja rond dat tijstip zit ik toch te eten met familie dus ja, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Dit zit toch al Bijquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
quote:Verkeersagent Zanger Tinus scoort enorme hit met zijn nummer Flitsie hier, flitsie daar, flitsie bon.
Moeders had hem al aangeschaftquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had het eerste model paar jaar geleden en heb die halfjaar geleden vervangen door dat iBood-model. Beter geluid. Prima ding en al helemaal voor die prijs (zelf 85 betaald).
Hij moet natuurlijk wel die megaharde turbo kneiters wel precies op het juiste moment instartenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef alors het volgende:
Neemt hij alles van tevoren op trouwens? Ik zie hem nooit praten op de webcam
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het btw ook wel knap dat 538 een Top40 in 4 uur doet, en 3FM een Top50 in 3uur
Nee, de mega doet er 12 per uur, als ze de prijsvraag en het popniews eruit halen dan kunnen ze een hele top 40 draaien in 3 uurquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.. Overall is het aantal liedjes per uur ratio gelijk denk ik.
ratio ligt bij 3fm hoger vanwege minder reclamequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.. Overall is het aantal liedjes per uur ratio gelijk denk ik.
Ik vind Kristel nog net onvoldoende, heeft geen geschikte radiostem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |