Precies! Ben heel blij dat hij weer terug is.quote:
Nee man, allround DJ Tjitse Leemhuis!quote:
... en dat in de middag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:03 schreef gerbenp het volgende:
In de ochtend.
Lijkt net SLAM!FM ja, met zo'n processingquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat in de middag!
Zelf vind ik de processing van KX nogal irritant. Erg veel hoog. Da's ook een van de redenen waarom ik er niet vaak naar luister...
Dus hoe het geluid klinkt, met veel bastonen (laag) of veel hoge tonen. Hierdoor klinkt dezelfde muziek verschillend op andere radiozenders.quote:
Eens. Ik vind het nogal scherp klinken. Geen idee of dat de juiste term is, maar dat boeit niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus hoe het geluid klinkt, met veel bastonen (laag) of veel hoge tonen. Hierdoor klinkt dezelfde muziek verschillend op andere radiozenders.
Bij KX hoog ik weinig laag, maar wel overdreven veel hoog. Luistert niet prettig...
mid life crisis?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou het erg prettig vinden als de dj's bij een oude plaat er niet meer bij zeggen uit welk jaar ie komt. Ik voel me zo oud.
Nou nee, maar als Gerard roept dat een plaat 20 jaar oud is en dat je dan meteen herinneringen hebt aan schoolfeesten in 3HAVO, dan is dat best confronterend.quote:
en ik zit nu in gym3, kun je nagaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee, maar als Gerard roept dat een plaat 20 jaar oud is en dat je dan meteen herinneringen hebt aan schoolfeesten in 3HAVO, dan is dat best confronterend.
Nou inderdaad. Kick him when he's down! De jeugd van tegenwoordig... *mompelt iets over dat het vroeger allemaal beter was*quote:
Nah, ik hou het lekker spannend voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welke, ik kan niet luisteren nu
Lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nah, ik hou het lekker spannend voor je
Dat het een Kutnummer was begreep ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
Doe er een letter bij,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geloof me, na een paar keer wordt je er al gek vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Benieuwd of je dat ook zegt zodra je het hoortquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |