Whehequote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Rhee vraagt zich af waarom iedereen "Haii Haii" zegt bij KX
Ik geloof er niets van. Daar is ze veel te braaf voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laura Jansen die door de politie zou zijn aangehouden omdat ze een vlag met haar eigen beeltenis heeft trachten te jatten en daarbij een fan (een beetje) heeft verwond.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Daar is ze veel te braaf voor.
Yup en ook het stuk bij Veronicaquote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je Gijp nog gehoord bij Stenders (12.50 ongeveer)?
Over de 3FM-awards
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef Sersjee het volgende:
Het komt goed met de Samenzwering, want Fred is van de organisatie afgehaald.
En zeker wel elke keer z'n boekenbon en nuts gekregen?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef TheZapster het volgende:
Erik van der Hoff kunnen we ook wel wegstrepen als KX dj![]()
Die gast heeft nog geen enkele uitzending gedaan
Oh, hij heeft echt wat opgenomen maar nu is het een technische fout van Mark Remanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zeker wel elke keer z'n boekenbon en nuts gekregen?
Zo speciaal was het nou ook weer niet.Hij had wel een paar grappige opmerkingen erover.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wat Ratz en St. Paul aan het podcasten. Is het de moeite van het terugluisteren waard?
Heerlijke plaat! Het origineel vind ik al leuk, maar deze vind ik nog veel leuker.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef TheZapster het volgende:
William Shatner - Common People![]()
Meer Fred muziek dan dit is onmogelijk volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |