Ongetwijfeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef mirved het volgende:
[..]
Baas krijgt vast ook subsidie voor TS met zijn geestelijke achterstand.
Het woordje 'ook' insinueert dat jij het al doet, wat duidelijk niet het geval is. Bovendien kun je je eigen gedrag aanpassen, dat van de ander is jouw zaak überhaupt niet. Bovendien zou mijn zin nergens meer op slaan als die college zich 'normaal' (naar jouw maatstaven) zou gedragen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Precies en dat moet die lutser dus ook doen.
Jij hebt beperkte sociale vaardigheden. Autist!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
autisten, reteirritant
Maar nog erger; je moet ze respecteren en accepteren want ze kunnen er niets aan doen...
flikker toch op man...
Je wilt ze liever in kampen plaatsen en vergassen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
autisten, reteirritant
Maar nog erger; je moet ze respecteren en accepteren want ze kunnen er niets aan doen...
flikker toch op man...
Je hebt het trouwens alleen over dit punt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Demise het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Het woordje 'ook' insinueert dat jij het al doet, wat duidelijk niet het geval is. Bovendien kun je je eigen gedrag aanpassen, dat van de ander is jouw zaak überhaupt niet. Bovendien zou mijn zin nergens meer op slaan als die college zich 'normaal' (naar jouw maatstaven) zou gedragen.
Wedden dat ie zijn werk verder perfect doet?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je hebt het trouwens alleen over dit punt.
Niet over het feit dat hij stinkt, uit zijn neus eet, andermans spullen gaat goed leggen en een week in dezelfde kleding loopt.
Laatst moest hij iets bestellen. Heeft hij 3 dagen op internet gekeken wat en waar hij gaat bestellen. De tering dat is een klusje van hooguit 5 minuten.
Ik hoop dat hier gauw eens slotje op komt, wat een onwetend kindje ben je tochquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je hebt het trouwens alleen over dit punt.
Niet over het feit dat hij stinkt, uit zijn neus eet, andermans spullen gaat goed leggen en een week in dezelfde kleding loopt.
Laatst moest hij iets bestellen. Heeft hij 3 dagen op internet gekeken wat en waar hij gaat bestellen. De tering dat is een klusje van hooguit 5 minuten.
Nee, dat ook niet eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wedden dat ie zijn werk verder perfect doet?
Tekentalentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
stond vanochtend in de Metro:
[ afbeelding ]Wat is er toch met KOBUS?
getekend door David Barth
en geschreven door Inge Barth-Wagemaker
Dit boek gaat over Kobus. Hij is een lieve rattenjongen, maar ook een beetje een aparte snuiter. Kobus heeft autisme en gedraagt zich daarom vaak anders dan andere ratten. De meeste ratten om hem heen vinden dit moeilijk te begrijpen. Gelukkig heeft Kobus twee goede vrienden, die het juist wel leuk vinden dat Kobus anders is dan de meeste ratten.
David Barth (1998) heeft het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Toen hij heel jong was, begon hij met tekenen. Dit tekentalent gebruikt hij in dit boek om uit te leggen wat het voor hem betekent om autisme te hebben. In ’Wat is er toch met Kobus?’ laat David in een getekend verhaal op een humoristische manier zien, hoe het is om te leven met autisme. Daarnaast bevat dit boek relevante informatie en praktische tips.
Als extra is een twintigtal pictogrammen als ijskastmagneten bijgevoegd, om ‘samen met Kobus’ de dag te plannen.
Ik ben heul geen trollquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik hoop dat hier gauw eens slotje op komt, wat een onwetend kindje ben je toch![]()
Autisten afkraken, maar dan zelf wel reageren met het niveau van lik me reet
Vuile troll die je bent.
Inderdaadquote:
Het is niet eens een lemmingquote:
Een vriend van mij werkt bij de nos.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef MissKriel het volgende:
Heb respect voor ze!
Een vriend van mij heeft pdd-nos je moet er echt mee om leren gaan vind ik zelf.
Dat soort mensen vind ik hartstikke aardig hoor,ik snap jou probleem ook niet.
Beetje chagerijnig?
Maar wat heeft een boete met ASS te maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef RichCalibier het volgende:
Ik heb een boete van 50 euro bij de tram niet hoeven te betalen nadat ik had aangetoond dat ik een lichte vorm van ASS had. Dat is weer het voordeel dat je ermee doet naast alle narigheid, zoals TS doet!
Omdat ik er 'misbruik' van kon maken door te zeggen dat het aan mijn ASS lag, en de tram te veel prikkels bevatte en daardoor alle overzicht kwijt was. Kon ik toch nog 3 avondjes stappen!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar wat heeft een boete met ASS te maken?
Oh dat kan wel hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Braddie het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen "heey kut autist houd ff je bek..."
Ik kan het ook wel zeggen daar gaat het niet om, maar ik vind het zo lullig om te zeggen omdat ze er zelf niks aan kunnen doen.quote:
Laten we het daar gewoon bij houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
stond vanochtend in de Metro:
[ afbeelding ]Wat is er toch met KOBUS?
getekend door David Barth
en geschreven door Inge Barth-Wagemaker
Dit boek gaat over Kobus. Hij is een lieve rattenjongen, maar ook een beetje een aparte snuiter. Kobus heeft autisme en gedraagt zich daarom vaak anders dan andere ratten. De meeste ratten om hem heen vinden dit moeilijk te begrijpen. Gelukkig heeft Kobus twee goede vrienden, die het juist wel leuk vinden dat Kobus anders is dan de meeste ratten.
David Barth (1998) heeft het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Toen hij heel jong was, begon hij met tekenen. Dit tekentalent gebruikt hij in dit boek om uit te leggen wat het voor hem betekent om autisme te hebben. In ’Wat is er toch met Kobus?’ laat David in een getekend verhaal op een humoristische manier zien, hoe het is om te leven met autisme. Daarnaast bevat dit boek relevante informatie en praktische tips.
Als extra is een twintigtal pictogrammen als ijskastmagneten bijgevoegd, om ‘samen met Kobus’ de dag te plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |