quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Een shirtless Snow is idd niet te versmaden.
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeerhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja blijkbaarquote:
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennenquote:
Dit is de eerste FF die ik speelquote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennen
quote:
Dat hoeft ook niet, ze zijn bezig hun lot te ontdekken. Als ze alles al zouden weten of konden voorzien zou het een stuk saaier zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Snow is niet erg slim.Zacht uitgedrukt.
Eigenlijk zijn geen van de personages echt slim. Of ligt dat aan mij? Geen een maakt op mij indruk qua intelligentie.
Mwoa, ik vind dat wel iets typisch FF eigenlijk. Laatste die ik hiervoor gespeeld heb was met Zack en Cloud op de PSP, ook niet echt het toonbeeld van snuggerheid.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Maar ze maken niet echt doordachte beslissingen en zo...
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mijquote:
Ik probeerde het nog te redden hierboven.quote:
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mij
*LOL* Met Vanille-pronquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog te redden hierboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Met Vanille-pron
Leez je ook alleNee, deze is ooit uitgelekt op een dvd met alle modellen van de personages. Logisch ook, in een van de scènes zie je Vanille wakker worden, om het zo maar te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik val meer op blond geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizer
De allereerste keer dat je hem ziet... met die smile, z'n gun en dat dan vlindertje
Ik was op slag verliefd (maar ja, toen was ik ook nog jong en ontschuldig en zo)
hear hear!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey je hebt een mirror's edge avatarquote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
hear hear!!
Ik ga zekers die trophy halen met die vanille theme
Whehehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
Ok, voor jou dan:quote:
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:47 schreef Marble het volgende:
Ik vind Snow juist een leukere persoonlijkheid hebben dan ik van tevoren gedacht had. Zal wel iets te maken hebben met de extreem lage verwachtingen die ik voor hem had, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.
Ik denk dat ie dan mot krrijgt met Fang... en tis maar de vraag of ie daar van kan winnenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Maar hij is een held! Zegt ie steeds. Daarna gilt hij iets als Serah. Terwijl hij gewoon Vanille kan playen.
die google ik vanavond wel even.. mijn collega's zaten me net al raar aan te kijkenquote:
Haha ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!
Maar goed, hij is wel lekker. Dat maakt wel een beetje wat goed.
Ik vind ze ook eerder vader en dochterquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.
Ik bedoel met een leeftijdsverschil is niets mis op zich. Maar als de jongen eruit ziet als 25 en het meisje als 12 dan is er toch iets mis IMO.
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vrouwelijk, that is.
* kruipt terug in zijn homofobe hoekje
Niet als Sazh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!
Te veel geschminkquote:
Wat is dat voor game dan, een spin-off?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jullie mogen dan nu in FF XIII het geluk hebben met babes als Lightning, Vanille en Fang... maar bij versus zijn wij aan de beurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, deze mag je nog hebben dan:
[ afbeelding ]
Nee, Square Enix maakt vaker spellen in een zelfde universum. XIII Versus heeft ook te maken met kristallen, voor zover we wetenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Nein, PS3 exclusive.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Daar is nog niets over gezegd. Maar ik ga er eigenlijk een beetje van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Het is al zo lang stil rondom versus, ik verwacht op de E3 wel een aankondiging over de platforms. Als het exclusive zou blijven dan verwacht ik inderdaad wel een port na een tijdje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Zelfde universum, andere karakters.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Mja, het ziet er op zijn minst interessant uit. Ik ga ze toch alle twee toch halen. Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Zou Agito voor de iPhone komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Say whut?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk nog minimaal twee Kingdom Hearts spellen
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Al zijn die meer van de Crystal Bearers reeks, tenminste, Nintendo dan. Online PSP is must havequote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Agito voor de iPhone komen?
Tenminste, agito was toch voor mobile phones?
Of was ie voor de PSP?
Oowo ok. Jammer.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.
Wel op de website jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Was dit al gepost?
Square Enix wil Final Fantasy IX op het PSN
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Is Kingdom Hearts te vergelijken met FF XIII
Dit is mijn eerste FF maar zo verslavend
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?quote:
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.
Maar ik vind die combi echt serieus briljant.
Er zitten dus heel veel disney figuren in, maar ook FF figuren.
De werelden zijn (bijna) allemaal disney-werelden.
Onderwaterwereld van de zeemeermin, jungle van tarzan, aladdin, alice etc.
En je "eidolons" zijn bv Bambi en Dumbo
Chinatown Wars was ook binnen een zucht en een scheet geport naar van alles en nog wat (van DS naar PSP naar iPhone als ik het me goed herinner), dus waarom niet met Agito. Die centjes laat SE echt niet liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Aziaat het volgende:
Ik heb het spel zojuist besteld.
Bevat het spel ook de japanse voice overs?
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan
Eerst maar eens deze uitspelen... en ik moet Assasin's Creed ook nog afmaken
Ik zal er eens over nadenken allemaalquote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.
Maar als je nu met KH1 begint zal je wel even schrikken van de graphics.Ik speelde het laatst weer even maar ging al snel over op deel 2. Die ziet er al een stuk beter uit. En alles is dan ook verder uitgewerkt: mooiere omgevingen, toffere vijanden, etc. Behalve dan dat deel 2 iets te makkelijk is. Op zich zou je kunnen kiezen om meteen met 2 te beginnen als je het verhaal van deel 1 een beetje bijgelezen hebt ergens. Als je dat wil tenminste.
De sfeer in Kingdom Hearts is wel heel erg goed.
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
Ik zou echt heel hard applaudisseren danquote:Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef chibibo het volgende:
Meest gaye FF-topic ooit.
[..]
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.
Ik kan je geen ongelijk geven. Ik ben nog niet zo ver in het spel (chapter 6, geloof ik), maar ik word nu al doodmoe van dat "Serah! Serah!" de hele tijd zodra hij in beeld verschijnt.quote:
Gacktquote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste personages gewoon verzonnen. Aan de tekentafel begonnen en daar 3D beelden gemaakt en zo.
Ik heb wel eens gelezen dat ze Japanse zanger/acteur/model/wat-niet? Gackt hebben "gebruikt" voor Cloud Strife in de film Advent Children. Of voor Squall's kledingstijl. En er gaan geruchten dat hij nog meer personages heeft beïnvloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gebrek aan MP = unlimited death spam = easy missionsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door iPat op 30-03-2010 00:04:06 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef iPat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je kunt tot en met de B missies makkelijk aan, dat lukte mij ookquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILER: chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de [spoiler=chapter 11] tag dus![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:16 schreef wdn het volgende:
Ang3l:Welke doelde je op als ik het vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Nolan Nothquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost odyssey vond ik trouwens nog ietsje beter, daar heb ik ook ontzettend veel speeltijd in zitten, grafisch gezien is het iets minder maar qua verhaallijn vind ik 't wel leuker, en daar heb je geen last van een emo-hope of een karakterloze lightning.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke doelde je op als ik het vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 03:23 schreef Purevil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
SPOILER: Chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Extra ATBquote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke doelde je op als ik het vragen mag?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ook wel handig. Ik heb e rnu met sommigen 6, dan vind ik het al irritant dat anderen er nog maar 5 hebbenquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik volgens mij nog maar 4 bij ieder die z'n eidolon heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook wel handig. Ik heb e rnu met sommigen 6, dan vind ik het al irritant dat anderen er nog maar 5 hebben
L'Amour menaçant:
SPOILER: einde chapter 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:31 schreef Fipotje het volgende:Ik weet niet eens meer wie het isSPOILER: einde chapter 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doom timer is een kwestie van geluk, soms krijg je die, soms niet. Er zijn items om ze beter te weerstaan. Niet fullproof, maar he, beter dan 0% kans om de doomspell tegen te houden
Hee dat wist ik niet, wel handig! Mijn hele duim is nu beurs van het op X drukken (om een aanval i.p.v. Ruin te doen). Ik vroeg me al af waar die pijltjes voor stonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
even een fun fact.... ik kwam er iig pas net achter voor sommigen vast al wel bekend... als je net zelf een leuke serie abilities in hebt gevoerd en je wilt deze herhalen kun je bij de volgende battle actie je control stick naar rechts duwen en voor repeat kiezen. Kan soms wel eens handig zijn dunkt meMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Nog een fun fact dan: switchen van paradigms gaat sneller als de tegenstander de lucht in is gegaan
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie het is
Doom timer is een kwestie van geluk, soms krijg je die, soms niet. Er zijn items om ze beter te weerstaan. Niet fullproof, maar he, beter dan 0% kans om de doomspell tegen te houden
L'Amour menaçant:
Same here.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
ja ik kwam er per toeval achter. ik tiktke per ongeluk op mijn stick en zag iets veranderen. En ik moest dus even uitzoeken wat dat was. Overigens zijn er geen andere compinaties met de sticksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet, wel handig! Mijn hele duim is nu beurs van het op X drukken (om een aanval i.p.v. Ruin te doen). Ik vroeg me al af waar die pijltjes voor stonden.
Ja die dingen zijn soms best lastig te timen. als je ze verkeerd timed krijg je de animatie van ieder los character en dat terwijl je gewoon damage krijgt en je poppetjes een beetje uit hun neus staan te vreten. Kan in benauwde situaties erg lastig zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef wdn het volgende:
Nog een fun fact dan: switchen van paradigms gaat sneller als de tegenstander de lucht in is gegaan
Ik las hier eerder iets over het geluk hebben met het jugglen van enemies... Dat valt best goed te timen eigenlijk ben ik achter....
De andere COM werkt op eigen houtje maar zullen niet gevolgd worden door de RAVs. Zorg er dus voor dat je Andere COM de enemy de lucht in keilt en zet je eigen aanval klaar (als COM) maar bevestig die nog niet (laten staan op het kies target ding). Zodra je andere COM begint aan de laatste slag van de aanval bevestig je de aanval en is de timing helemaal goed. Je RAV zal automatisch pas gaan casten zodra jij als party leader je eerste aanval uitvoert.na na na na na na na Badjasman!![]()
Dat verandert vanzelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.
Iemand nog een goede manier om snel TP te krijgen? Deathspam op die dino's is leuk maar je verbruikt je summon telkens
Gisteren Omega Weapon gemaximized voor Lightning, mooi spul! Fang is de volgende!
Mission spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Energy sash equipen helpt wel. Als je de schildpad in Eden hall farmed dan kan je naar de deur lopen in de hal en weer teruglopen naar de schildpad of savepoint. In de tussentijd die soldaten killen en door de energy sash zou je weer genoeg TP moeten hebben voor een summon en de schildpad is dan ook weer terug.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:30 schreef Cid het volgende:
Iemand nog een goede manier om snel TP te krijgen? Deathspam op die dino's is leuk maar je verbruikt je summon telkens
![]()
Ik ben al bij hoofdstuk 11 hooooorquote:
L'Amour menaçant:
Dat verandert vanzelfquote:
Ik doe echt TE weinig met al die accesoires. Eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef Vaud het volgende:
[..]
Energy sash equipen helpt wel. Als je de schildpad in Eden hall farmed dan kan je naar de deur lopen in de hal en weer teruglopen naar de schildpad of savepoint. In de tussentijd die soldaten killen en door de energy sash zou je weer genoeg TP moeten hebben voor een summon en de schildpad is dan ook weer terug.
Ik kies alleen Optimize: balanced en dat was 't
L'Amour menaçant:
LOL. Daar ga je het niet mee redden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt TE weinig met al die accesoires. Eigenlijk niets.
Ik kies alleen Optimize: balanced en dat was 't
Eindbaas lvl 12 heb ik voornamelijk verslagen dankzij 3 40(45?)% anti-daze accessories.
Die gooit nogal veel daze naar je ... kan ook via een potion maar dat duurt te lang.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee wegquote:Ik heb alles gedismanteld en zoquote:Eindbaas lvl 12 heb ik voornamelijk verslagen dankzij 3 40(45?)% anti-daze accessories.
Die gooit nogal veel daze naar je ... kan ook via een potion maar dat duurt te lang.
Nou ja, we zien wel!
Dat wordt verzamelen dan!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?L'Amour menaçant:
Ja en nee. Ik heb er een aantal: 3x hp+840. 3x strength+172 en 3x magic+180 (uit mijn hoofd) en dan 3x anti-daze maxed. De rest heb ik me nog niet mee hoeven bemoeien maar ik heb genoeg items om een willekeurig aantal accesories te maxenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee weg
[..]
Ik heb alles gedismanteld en zo
Nou ja, we zien wel!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?
Ik hoop voor je dat je geen accessories hebt ge-dismanteld die je maar 1x kunt krijgen.
Als er iets is wat ik van voorgaande ff's heb meegenomen is opletten met dingen dismantlen
Zijn jullie ook lid van de Square-Enix nieuwsbrief? Een van de weinige waar ik geduld voor heb, omdat het echt bijna kunstukjes zijn altijd. Krijg net ook weer zo'n mooie binnen over FFXIV.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Vast welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef wdn het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen accessories hebt ge-dismanteld die je maar 1x kunt krijgen.
L'Amour menaçant:
Dismantlen? Dat is alleen nuttig als je het item in kwestie vol geupgrade hebt, anders krijg je gewoonweg crap terugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee weg
[..]
Ik heb alles gedismanteld en zo
Nou ja, we zien wel!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?
Ik krijg deze nieuwsbrieven wel binnen (waarschijnlijk omdat ik ook XI speel). Ik ben nog niet overtuigd qua XIV. De plaatjes in de nieuwsbrieven is allemaal leuk, en de graphics op de website ook maar toch twijfel ik. Temeer omdat SE zich nou nog niet echt bewezen heeft op het vlak van goede service en support op XI de afgelopen jaren. De Beta zal het uitwijzen denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Marble het volgende:
Zijn jullie ook lid van de Square-Enix nieuwsbrief? Een van de weinige waar ik geduld voor heb, omdat het echt bijna kunstukjes zijn altijd. Krijg net ook weer zo'n mooie binnen over FFXIV.
na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik kan niet wachtten tot ik de open wereld in mag
Zit nu ergens in Chapter 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De echte FF-hunks vind ik Gray Edwards, Balthier en de held van XIV (Hyur, geloof ik?)quote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennenMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan niet wachtten tot ik de open wereld in mag
Zit nu ergens in Chapter 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
enough with the gay talk alreadyMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Wat een lekker ventjequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vond het van de ene kant wel licht erotiserend![]()
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 15:57:25 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 05:49 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed![]()
Een beetje tegengas op 't gefap met Vanille is nooit slechtquote:
L'Amour menaçant:
Ik merk dat ik, nu ik m'n party kan kiezen, eigenlijk altijd met Fang, Lightning en Hope speel.
Welke voorkeuren hebben jullie en waarom?
Ik heb Hope omdat het mijn beste healer is, en hij tevens synergist speelt... qua schade mag ie af en toe ravagen.
Lightning kan met haar medic het healen van Hope opvangen als ie ff Syn is. Verder doet ze Com & Rav bij me.
En Fang als m'n Sentinel (ik vind Snow stom) die afwisselt met Sab in 't begin en Com voor de schade en stagger,L'Amour menaçant:
Daar kwam ik uiteindelijk ook op uit, net als 99% van de andere spelers als je de fora mag geloven. Is objectief gezien gewoon het beste/handigste team, dus daar zweeft elke speler onbewust automatisch naar toe.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat ik, nu ik m'n party kan kiezen, eigenlijk altijd met Fang, Lightning en Hope speel.
Welke voorkeuren hebben jullie en waarom?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Fang heeft nog 1 heel groot voordeel: ze kan als medic meteen cure leren zodra medic vrijkomt. Kost maar een beetje CP.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Welke voorkeuren hebben jullie en waarom?
Ik heb Hope omdat het mijn beste healer is, en hij tevens synergist speelt... qua schade mag ie af en toe ravagen.
Lightning kan met haar medic het healen van Hope opvangen als ie ff Syn is. Verder doet ze Com & Rav bij me.
En Fang als m'n Sentinel (ik vind Snow stom) die afwisselt met Sab in 't begin en Com voor de schade en stagger,Beatus vir qui suffert tentationem.
O dat heb ik eigenlijk nog niet gedaan. Maar dat is wel handig als die vooraan staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Fang heeft nog 1 heel groot voordeel: ze kan als medic meteen cure leren zodra medic vrijkomt. Kost maar een beetje CP.
L'Amour menaçant:
Nog beter is dat ze al vrij snel revive (of hoe die equivalente move van Phoenix Down ook weer mag heten) leert als Sentinel. Dan heb je altijd een backup als je Phoenix Downs per ongeluk op zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Fang heeft nog 1 heel groot voordeel: ze kan als medic meteen cure leren zodra medic vrijkomt. Kost maar een beetje CP.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Als je nieuwe dingen krijgt altijd even kijken ang3lquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat heb ik eigenlijk nog niet gedaan. Maar dat is wel handig als die vooraan staat.![]()
Was het eerste wat me opviel dat cure meteen als eerste beschikbaar was in de medic tree van Fang
Ja maar SEN is een verwacht pad van Fang (toch?). Medic nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Nog beter is dat ze al vrij snel revive (of hoe die equivalente move van Phoenix Down ook weer mag heten) leert als Sentinel. Dan heb je altijd een backup als je Phoenix Downs per ongeluk op zijn.![]()
Overigens ang3l: geen van de andere chars heeft zo snel een andere ability erbij alhoewel ik Fang wel nog een 2tal ravagers skill heb gegeven en ze dus 1 van mijn permanente chars is![]()
Oh vraag stopga is dat nog van belang? Ik heb geen idee waarom ik ooit mijn atb's zou willen stoppen(?)Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik heb er wel een aantal bekeken, maar ben toch meer verder gaan specialiseren in derollen die ze al hadden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je nieuwe dingen krijgt altijd even kijken ang3l![]()
Was het eerste wat me opviel dat cure meteen als eerste beschikbaar was in de medic tree van Fang
Plus dat ze een lekker accent heeft, dus ze mag gillen tijdens de battles van mequote:[..]
Ja maar SEN is een verwacht pad van Fang (toch?). Medic niet![]()
Overigens ang3l: geen van de andere chars heeft zo snel een andere ability erbij alhoewel ik Fang wel nog een 2tal ravagers skill heb gegeven en ze dus 1 van mijn permanente chars is
Gooit ie stopga niet juist op de vijand dan?quote:Oh vraag stopga is dat nog van belang? Ik heb geen idee waarom ik ooit mijn atb's zou willen stoppen(?)
L'Amour menaçant:
Ik pomp trouwens mijn CP altijd totaal op en maak van al mijn characters zoveel mogelijk multi-skillers... is dat slim of kan ik beter voor 1 a 2 rollen kiezen en als ik dan CP over heb dit opsparen voor latere levels?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tot alle rollen opengaan in je crystarium (en dus iedereen maar 3 rollen heeft) is dat nog goed te doen. Je krijgt daar genoeg CP voor. Als ie eenmaal opengaat voor alle rollen... dan moet je gaan kiezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik pomp trouwens mijn CP altijd totaal op en maak van al mijn characters zoveel mogelijk multi-skillers... is dat slim of kan ik beter voor 1 a 2 rollen kiezen en als ik dan CP over heb dit opsparen voor latere levels?
L'Amour menaçant:
Ik volg de standaard 3 voor elke char en kan niet zeggen dat het verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik pomp trouwens mijn CP altijd totaal op en maak van al mijn characters zoveel mogelijk multi-skillers... is dat slim of kan ik beter voor 1 a 2 rollen kiezen en als ik dan CP over heb dit opsparen voor latere levels?
De andere set is trouwens stukken duurder (begint met 3k per crystal) dus daar begin ik wel aan als de normale takken allemaal vol zijn.
ah Ang3l:Stopga:
"TP ability that resets all allies and enemies' ATB bars."
Beide dus. Dat kan wel eens handig zijn
Ja klopt, maar behalve dat reviven heb je er best wel weinig aan (in uitzonderlijke gevallen wil het nog wel eens handig zijn bij boss battles of hele sterke vijanden met OHKOs of THKOs). Ik gebruik haar bijna uitsluitend als Commando en heel af en toe als Saboteur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef wdn het volgende:
Ja maar SEN is een verwacht pad van Fang (toch?).My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik merk toch wel dat ze als Sentinel nu wel eens fijn is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja klopt, maar behalve dat reviven heb je er best wel weinig aan (in uitzonderlijke gevallen wil het nog wel eens handig zijn bij boss battles of hele sterke vijanden met OHKOs of THKOs). Ik gebruik haar bijna uitsluitend als Commando en heel af en toe als Saboteur.
Of iig EEN Sentinel, en dan kies ik voor Fang ipv Snow.L'Amour menaçant:
Ik heb zelf altijd Snow, Lightning en Vanille. Synergist gebruik ik niet, en Snow heeft gewoon gruwelijk veel HP waardoor ik lekker lang damage kan blijven doen zonder te hoeven healen.
Hope gebruik ik niet omdat ik het een irri menneke vind en dat ie na een zuchtje wind al KO is. Hij heeft het minste HP van allemaal. Vanille kun je nog redelijk overeind houden, maar Hope is echt een mietje.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb zelf altijd Snow, Lightning en Vanille. Synergist gebruik ik niet, en Snow heeft gewoon gruwelijk veel HP waardoor ik lekker lang damage kan blijven doen zonder te hoeven healen.
Hope gebruik ik niet omdat ik het een irri menneke vind en dat ie na een zuchtje wind al KO is. Hij heeft het minste HP van allemaal. Vanille kun je nog redelijk overeind houden, maar Hope is echt een mietje.
Wasda?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horen
Kweettuttal
"Gonna give it my best shot"L'Amour menaçant:
Dus ook geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
Synergist gebruik ik nietHaste
? Ik zou echt niet meer zonder kunnen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Hope heeft last resort, ik heb het uitgespeeld jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horen. Ik verwacht het niet nodig te hebben, en sowieso, Hope ligt meestal KO op de grond tegen de tijd dat ik 'm nodig heb, omdat ie geen HP heeft.
En sowieso, onthoud, ook al speel je met 1 team, level je andere poppetjes ook up in het crystarium! Want het maximum aantal CP dat ze kunnen krijgen is 999999. Alles daarboven ben je dus kwijt.
(heb ik the hard way moeten leren)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Sazh heeft bij mij Haste, Hope niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Dus ook geenHaste
? Ik zou echt niet meer zonder kunnen.
En ik gebruik Hope liever dan Sazh
L'Amour menaçant:
Overigens echt een doodzonde, ik kan geen manier vinden om de ingame filmpjes terug te kijken. Nu heb ik het uitgespeeld en wil ik het eind bijv. nog een keer zien.. nu kan ik wel naar YT gaan maar het moet toch ook ingame kunnen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zou die dertien dagen achter elkaar wel eens terug willen zien jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens echt een doodzonde, ik kan geen manier vinden om de ingame filmpjes terug te kijken. Nu heb ik het uitgespeeld en wil ik het eind bijv. nog een keer zien.. nu kan ik wel naar YT gaan maar het moet toch ook ingame kunnen?
Het spel begint een beetje op en neer te gaan nu.
Ben uit Gran Pulse gestapt op naar het volgende stuk (want bij Gran Pulse werden de cie'th missies nagenoeg onmogelijk opeens) maar nu kom ik super zwakke poppetjes tegen die super veel CP opleveren, maar ook soms extreem sterke die binnen een paar seconden m'n hele party dood kunnen maken. Heel erg afwisselend... weet nooit waar ik aan toe ben.![]()
![]()
![]()
Lightning , Fang & Sash![]()
Ultimate dreamteam, ik zal nu ook iedereen apart zijn rollen uitspecificeren
Mijn eerste playthrough deed ik iedereen gemiddeld
Light - COM
Fang- Ravager
Sash-Synergist
Snow- nog geen idee![]()
Vanille-Saboteur
Hope-Medic
Dit vanwege de trophy
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Aparte savefiles maken voorafgaand aan elke FMV?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens echt een doodzonde, ik kan geen manier vinden om de ingame filmpjes terug te kijken. Nu heb ik het uitgespeeld en wil ik het eind bijv. nog een keer zien.. nu kan ik wel naar YT gaan maar het moet toch ook ingame kunnen?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Teveel moeite! Het is gewoon ontzettend achterlijk dat dat niet kan, ze hbben goddomme 4 jaar aan dat spel lopen werken dan zou je zoiets simpels toch kunnen verwachten (net als het feit dat het spel gewoon doorgaat als je controller leeg is)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Aparte savefiles maken voorafgaand aan elke FMV?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zal vast wel eens als complete FMV movie op Usenet verschijnen![]()
Hebben ze toen ook met MGS 4 gedaan, echt dat was echt een paar uur materiaal
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Klopt het dat met een Com/Com duo ze allebei een andere tegenstander pakken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Yep. Com/Rav doen als je op dezelfde wilt focussen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat met een Com/Com duo ze allebei een andere tegenstander pakkenMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Als er meerdere tegenstanders zijn wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat met een Com/Com duo ze allebei een andere tegenstander pakken![]()
En als je het paradigm Cerberus gebruikt, en tegenover twee vijanden staat, wat bepaalt dan welke twee naar de ene gaat en de derde naar de ander? Is dat random?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ja staat ook bovenin als hint je een com/com/com paradigm actief maakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat met een Com/Com duo ze allebei een andere tegenstander pakken
Marble: click cerberus aan in het paradigm menu en het staat bovenin wat er gebeurd
Maar com/com/com tegen 2 vijanden is 2 tegenover 2 dus elk van de 2 chars pakt een andere vijand.
Dus het is niks anders dan rav/com/com. Want de 3de com bespeel je zelf
Oh ja, "Each COM attacks its own target."quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Marble: click cerberus aan in het paradigm menu en het staat bovenin wat er gebeurd
(zit te spelen onder het Fokken dus kon gelijk checken)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar in het PS3 topic is hier toch geen animo voor.
Als opvolger voor FF 13 kan ik iedereen Resonance of Fate aanbevelen.![]()
Leuke humor en stijlvolle gameplay dat tactisch gebruik van je team beloont.
Een van de betere rpg's van Tri Ace na Valkyrie Profile 2.
Ik zou Star Ocean 4 en Infinite Undiscovery zo inruilen voor dit spel.![]()
![]()
De gameplay klinkt idd enerverend maar het ziet er zo grauw en bedompt uit. Dat is zo deprimerend na het kleurenfestijn van FFXIII. Het is net Killzone 2, alleen maar bruin, grijs en nog meer grijs.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar in het PS3 topic is hier toch geen animo voor.
Als opvolger voor FF 13 kan ik iedereen Resonance of Fate aanbevelen.![]()
Leuke humor en stijlvolle gameplay dat tactisch gebruik van je team beloont.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Net aangekomen bij chapter 11, paar van die sidemissies gedaan.... Ik denk 'laat ik het eens proberen tegen zo'n huge motherfucker..... nog voor dat ik librascope heb kunnen gebruiken stampt het beest op de grond. Niet eens op mij, maar op de grond en m'n main char. is fokking dood, lol.
Cop killer
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Dat steampunk sfeertje is eigenlijk best een leuke afwisseling.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Marble het volgende:
De gameplay klinkt idd enerverend maar het ziet er zo grauw en bedompt uit. Dat is zo deprimerend na het kleurenfestijn van FFXIII. Het is net Killzone 2, alleen maar bruin, grijs en nog meer grijs.
Kennelijk heeft Sega maar een kleine oplage gedrukt en hierdoor zal RoF snel uit de winkels verdwijnen.
Als de sfeer je al niet aanstaat dan was Shadow Hearts op de PS2 ook helemaal niets voor je.
Was ook een erg toffe serie. Daar mogen ze ook nog wel een vierde deel van maken.![]()
Maar ik laten we nu maar weer verder gaan over FF 13.
Dit forum heeft echt een centraal RPG topic nodig.![]()
Ik vind het wel ergerlijk dat vijanden altijd als eerste je medic targeten, zodat die hoe dan ook het vaakst dood gaat van iedereen. Alleen maar omdat je dan op Phoenix Downs e.d. aangewezen bent en daar evt. weer geld aan uit moet geven. Ik snap de redenatie erachter van de AI-ontwikkelaars wel en het zal wel gedaan zijn om het wat uitdagender te maken, maar toch is het tamelijk cheap.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marble op 30-03-2010 23:58:06 ]My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Bij mij targeten ze meestal m'n leader.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef Marble het volgende:
Ik vind het wel ergerlijk dat vijanden altijd als eerste je medic targeten, zodat die hoe dan ook het vaakst dood gaat aan iedereen. Alleen maar omdat je dan op Phoenix Downs e.d. aangewezen bent en daar evt. weer geld aan uit moet geven. Ik snap de redenatie erachter van de AI-ontwikkelaars wel en het zal wel gedaan zijn om het wat uitdagender te maken, maar toch is het tamelijk cheap.![]()
![]()
Lightning is dat meestal.![]()
Hope kan wel het minste HP hebben maar als Ravager/Medic is hij toch de beste.
Sazh en Hope zijn beide goed als Synergist, maar Sazh blijft altijd middelmatig en zal nergens in uitblinken.
Hope krijgt namelijk ook alle Cure spells en derde tier Elemental Ravager Spells wat de keuze niet al te moeilijk maakt.
Snow heb ik nog geen moment in mijn party gehad, want alles wat hij kan doet Fang beter.
Het enige nut van Snow op dit moment is om als Sentinel damage te absorberen tijdens sommige Hunt Missions.
Ik moet eens kijken wat de snelste manier is om een Genji Glove te scoren.
Fangs Highwind skill is namelijk al gemaxed op 99999 damage en ik wil toch weten wat voor damage output daar totaal uit kan komen.![]()
Ik heb Snow continu in m'n team zitten als Commando/Sentinel.... hij steekt ver boven de rest uit qua HP en is dus perfect geschikt als 'tank'. Verder altijd lightning als Rav en Vanille als medic/saboteur en eventueel rav.Cop killer
Kill them, cop killer
Mission 63 en death spam (als je niet sterk genoeg bent)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:56 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet eens kijken wat de snelste manier is om een Genji Glove te scoren.
Fangs Highwind skill is namelijk al gemaxed op 99999 damage en ik wil toch weten wat voor damage output daar totaal uit kan komen.
![]()
![]()
Gelukkig, iemand die hetzelfde team speelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb Snow continu in m'n team zitten als Commando/Sentinel.... hij steekt ver boven de rest uit qua HP en is dus perfect geschikt als 'tank'. Verder altijd lightning als Rav en Vanille als medic/saboteur en eventueel rav.
Enne, death spam is zeker een 'cheat' tactiek om moeiljke missies te halen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
In een extreem offensief geörienteerd spel als dit heb je IMHO alleen niet bijster veel aan een defensief georiënteerde klasse als een tank... Zoals ik eerder al zei is het alleen enigszins handig bij bepaalde boss battles of vijanden met übersterke aanvallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb Snow continu in m'n team zitten als Commando/Sentinel.... hij steekt ver boven de rest uit qua HP en is dus perfect geschikt als 'tank'.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik wil juist niet cheap zijn en het op die manier proberen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Vaud het volgende:
Mission 63 en death spam (als je niet sterk genoeg bent)
Dan is de lol er namelijk snel af.![]()
Alleen voor het extra grinden heb ik nog steeds een Growth Egg nodig.
De Neochu is helemaal geen lieverdje en om nou direct Death Spam te gebruiken is ook niet de bedoeling.![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:02 schreef Marble het volgende:
[..]
In een extreem offensief geörienteerd spel als dit heb je IMHO alleen niet bijster veel aan een defensief georiënteerde klasse als een tank... Zoals ik eerder al zei is het alleen enigszins handig bij bepaalde boss battles of vijanden met übersterke aanvallen.Geen idee, ik ben net pas in chapter 11 aangekomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand die hetzelfde team speelt.
Enne, death spam is zeker een 'cheat' tactiek om moeiljke missies te halen?![]()
Ik zet Snow ook altijd in als commando, iets wat hij ook niet slecht doet?Cop killer
Kill them, cop killer
Op zich is mission 63 ook te doen met een redelijk gelvld team als je een summon gebruikt, omdat je tegenstander dan neervalt en dan een tijdje niks doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik wil juist niet cheap zijn en het op die manier proberen.
Dan is de lol er namelijk snel af.![]()
Alleen voor het extra grinden heb ik nog steeds een Growth Egg nodig.
De Neochu is helemaal geen lieverdje en om nou direct Death Spam te gebruiken is ook niet de bedoeling.
![]()
Het is niet de beste FF, maar nog steeds erg vermakelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hest spijt me, maar ongeacht de toffe graphs en subtiele muziek, kan ik er gewoon te weinig lol uit halen die ik tm X wel beleefd heb.
Volgens mij zijn we allemaal gewoon te kritisch als er een nieuwe FF wordt gereleased.![]()
![]()
Ik vind Sazh en Hope beide zo'n andere Synergist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:56 schreef torn_Machina het volgende:
Sazh en Hope zijn beide goed als Synergist, maar Sazh blijft altijd middelmatig en zal nergens in uitblinken.
Hope krijgt namelijk ook alle Cure spells en derde tier Elemental Ravager Spells wat de keuze niet al te moeilijk maakt.
Hope is meer van de beschermende kant (protect, shell) en Sazh van de aanvallende (haste, enfire etc).
Ik vind Hope fijn.... maar ik mis Sazh z'n Haste.
Of komt die nog ergens op zijn crystarium? kan 'm nu niet vinden namelijk.L'Amour menaçant:
Ik haal er juist meer lol uit dan bij X. Smaken verschillenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hest spijt me, maar ongeacht de toffe graphs en subtiele muziek, kan ik er gewoon te weinig lol uit halen die ik tm X wel beleefd heb.
L'Amour menaçant:
63?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef Vaud het volgende:
[..]
Op zich is mission 63 ook te doen met een redelijk gelvld team als je een summon gebruikt, omdat je tegenstander dan neervalt en dan een tijdje niks doet.
Ik heb net 1 t/m 11 af man
L'Amour menaçant:
Mwoah, als deze game star ocean VI of tales of the ultima had geheten had ik het ook geloofd, de game heeft afgezien van een paar referenties ook niks met eerdere FF delen(afgezien van een battle systeem dat toffer is dan XII) te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is niet de beste FF, maar nog steeds erg vermakelijk.
Volgens mij zijn we allemaal gewoon te kritisch als er een nieuwe FF wordt gereleased.
![]()
Hope krijgt hem wel maar pas heel laat. Dus tot die tijd ben je overgeleverd aan Sazh. Had ik ook, ik kon echt niet meer zonder Haste nadat Sazh hem eenmaal had. Maar als Hope eenmaal Haste heeft kun je Sazh gelijk dumpen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Sazh en Hope beide zo'n andere Synergist.
Hope is meer van de beschermende kant (protect, shell) en Sazh van de aanvallende (haste, enfire etc).
Ik vind Hope fijn.... maar ik mis Sazh z'n Haste.
Of komt die nog ergens op zijn crystarium? kan 'm nu niet vinden namelijk.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Je weet dat elke FF een afzonderlijk deel is dus van mij mogen ze doen wat ze willen, zolang er maar referenties en herkenbare FF dingen in terug komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mwoah, als deze game star ocean VI of tales of the ultima had geheten had ik het ook geloofd, de game heeft afgezien van een paar referenties ook niks met eerdere FF delen(afgezien van een battle systeem dat toffer is dan XII) te maken.
Ik hoop nog steeds op een nieuwe FF met een setting zoals in FF 9.![]()
Dat futuristische en hypermoderne kennen we nu wel een keer.![]()
![]()
Ik weet dat de verhaallijnen los van elkaar staan, maar mijn proleem ligt dan ook meer met het battle systeem, dat in dit deel naar mijn gevoel een beetje neer komt op button mashing, nadat je drie kwartier bexig bent geweest om je crew met de juiste dingen te equippen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je weet dat elke FF een afzonderlijk deel is dus van mij mogen ze doen wat ze willen, zolang er maar referenties en herkenbare FF dingen in terug komen.
Ik hoop nog steeds op een nieuwe FF met een setting zoals in FF 9.![]()
Dat futuristische en hypermoderne kennen we nu wel een keer.
![]()
Ik heb deze tussendoor maar "even" gedaan voor de genji gloves. Heb 1 t/m 18 ofzo op volgorde gedaan. Moet er dus nog een hoop...quote:![]()
Ik heb juist het gevoel dat dit een van de eerste FF is (die ik heb gespeeld) waarbij je met alleen attack spammen niet ver komtquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet dat de verhaallijnen los van elkaar staan, maar mijn proleem ligt dan ook meer met het battle systeem, dat in dit deel naar mijn gevoel een beetje neer komt op button mashing, nadat je drie kwartier bexig bent geweest om je crew met de juiste dingen te equippen.
Auto battle maakt het daarentegen wel weer (te) makkelijk.
![]()
Ik ben met FF13 gestopt. De missies die nu nog resteren op Gran Pulse (sommige >50) zijn echt veel te hardcore voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 31 maart 2010 05:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben met FF13 gestopt. De missies die nu nog resteren op Gran Pulse (sommige >50) zijn echt veel te hardcore voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt het eindelijk echt interessant, kapt ie
quote:Op woensdag 31 maart 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
[..]Zoveel is er niet meer te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt het eindelijk echt interessant, kapt ie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 31 maart 2010 05:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoveel is er niet meer te doen.
Mwoa, wie wil er nu niet tegen Mr. Big Guy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Pheno op 31-03-2010 07:30:12 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Klopt het nou of verbeeld ik het me misschien dat Behemoth Kings e.d. (en pallet swaps daarvan) veel sneller dood gaan als je debuffs op ze gebruikt? Want er ging er net eentje opeens heel snel voor de bijl toen ik Fang even naar SAB switchte. Kan ook aan iets anders hebben gelegen, het viel me alleen zo op.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Die Behemoths zijn simpel als je ze weet te staggeren voor ze van vorm veranderen.... daarna iets minder merk ikAu.
L'Amour menaçant:
Soms staat er als info dat bepaalde wezens niet tegen fog/daze/imperil/etc kunnen. Dit doet dan extra damage ja. Of je hebt een deathblow net gehadquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:56 schreef Marble het volgende:
Klopt het nou of verbeeld ik het me misschien dat Behemoth Kings e.d. (en pallet swaps daarvan) veel sneller dood gaan als je debuffs op ze gebruikt? Want er ging er net eentje opeens heel snel voor de bijl toen ik Fang even naar SAB switchte. Kan ook aan iets anders hebben gelegen, het viel me alleen zo op.
De enige monsters die ik nog wel mis zijn de Malboro's.
Maar ik gok dat de Bad Breath aanval die ze vaak gebruiken weinig invloed heeft in FF 13, aangezien de meeste status ailments je characters nergens in beperken.
Bij de oude delen was het vaak een standaard game over als je party geen bescherming had tegen Confusion en Berserk.
Van mij hadden ze de Ochu's mogen schrappen en vervangen voor Malboro's![]()
![]()
Tja, het spel is wat toegankelijker gemaakt. Ik denk voor de nieuwbakken XBox'ersquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:43 schreef torn_Machina het volgende:
Maar ik gok dat de Bad Breath aanval die ze vaak gebruiken weinig invloed heeft in FF 13, aangezien de meeste status ailments je characters nergens in beperken.
Bij de oude delen was het vaak een standaard game over als je party geen bescherming had tegen Confusion en Berserk.
Van mij hadden ze de Ochu's mogen schrappen en vervangen voor Malboro's
Van mij had het allemaal een stuk moeilijker gemogen. Het verschil in de laatste optionele missies is zo groot ten opzichte van de rest van de verhaallijn.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Tja ik vind ook dat FFXIII eigenlijk iets te makkelijk is toch, achteraf. Ik ben nog niet klaar met het 5sterren van de missies, maar de verhaallijn is wel erg goed te doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het spel is wat toegankelijker gemaakt. Ik denk voor de nieuwbakken XBox'ers
Van mij had het allemaal een stuk moeilijker gemogen. Het verschil in de laatste optionele missies is zo groot ten opzichte van de rest van de verhaallijn.
Ben wel blij met de veranderingen die ze doorgevoerd hebben, geen MP, HP reset na ieder gevecht en het door ontwikkelen van characters die niet in je party zitten
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
O ja, Marlboro'squote:Op woensdag 31 maart 2010 08:43 schreef torn_Machina het volgende:
Van mij hadden ze de Ochu's mogen schrappen en vervangen voor Malboro's
Met die grote bek toch?
Ik mis de paardjes. Waar zaten die nou ook alweer in?
Van die rare Zebra's met van die slierten.
En van die panters met slierten.
FF XII?L'Amour menaçant:
Odin maakt het gemis wel een beetje goed op equine gebied tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis de paardjes. Waar zaten die nou ook alweer in?
Van die rare Zebra's met van die slierten.
En van die panters met slierten.
FF XII?.
Maar ik vind Odin wel een hoog Shera, Princess of the Universe gehalte hebben als ie zo aan komt huppelen met rozeblaadjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Odin maakt het gemis wel een beetje goed op equine gebied toch.
L'Amour menaçant:
Misschien dat ik er daarom zo op kick.
De motor van Snow vind ik dan weer tamelijk belachelijk. Vooral het zadel.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
quote:Shera
Ik moet altijd aan scharende lesbiennes denken, waar dan een vent bovenop gaat zittenquote:De motor van Snow vind ik dan weer tamelijk belachelijk. Vooral het zadel.
L'Amour menaçant:
De Eidolons vind ik niet zo bijzonder, eigenlijk. Nou ja, je hebt ze eigenlijk nooit nodig
Ze zijn je laatste manier om niet dood te gaan. Maar dat had alleen echt heel veel toegevoegde waarde gehad als het doodgaan zou betekenen dat je een heel gebied opnieuw had moeten doen. Door de hoeveelheid savepoints en natuurlijk de "retry"optie is dat nooit aan de orde.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb pas die van Fang voor de fun gebruikt, puur omdat ik ff de filmpjes wilde zien. "aaah, he's a sweetheart ain't he?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
De Eidolons vind ik niet zo bijzonder, eigenlijk. Nou ja, je hebt ze eigenlijk nooit nodig
Ze zijn je laatste manier om niet dood te gaan. Maar dat had alleen echt heel veel toegevoegde waarde gehad als het doodgaan zou betekenen dat je een heel gebied opnieuw had moeten doen. Door de hoeveelheid savepoints en natuurlijk de "retry"optie is dat nooit aan de orde.
Ik vind wel dat ze bij FF-X iets TE makkelijk in gebruik waren. Daar riep ik er te pas en te onpas eentje op. Hopsaaaaa, weer een (hoe heetten ze daar ook alweer?) Summon en klaar.
Nu met die TP's ben ik er wat zuiniger op. Alleen zo zuinig dat ik ze dan weer nooit gebruik. Plus dat je alleen die van je partyleader kan gebruiken. Maar goed, in FF-X was 't alleen Yuna. Dus ach. Alleen daar kon je dan welw eer mid-battle van partymembers wisselen.L'Amour menaçant:
Die Retry en savepoints zijn eigenlijk een beetje dubbel-op allemaal vind ik...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Oh, zuinig hoef je niet te zijn, het is eerder dat er geen noodzaak is. In blinde paniek kun je je zelf en je partij op die manier volledig helen. Van de Eidolons vind ik die van Vanille wel leuk, je verwacht gewoon dat ie oneglooflijk losgaat met guns, maar dat zijn het nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pas die van Fang voor de fun gebruikt, puur omdat ik ff de filmpjes wilde zien. "aaah, he's a sweetheart ain't he?"
Ik vind wel dat ze bij FF-X iets TE makkelijk in gebruik waren. Daar riep ik er te pas en te onpas eentje op. Hopsaaaaa, weer een (hoe heetten ze daar ook alweer?) Summon en klaar.
Nu met die TP's ben ik er wat zuiniger op. Alleen zo zuinig dat ik ze dan weer nooit gebruik. Plus dat je alleen die van je partyleader kan gebruiken. Maar goed, in FF-X was 't alleen Yuna. Dus ach. Alleen daar kon je dan welw eer mid-battle van partymembers wisselen.
Maar bv die van Hope of Sash moet ik nog gebruiken, ik heb ze nog nooit opgeroepen omdat ik hen nooit als partyleader heb gebruikt
Mid-battle switchen van je leader was wel welkom geweest. Ik erger me er bijvoorbeeld dood aan als je Synergist je attack of defense buffs zit te geven terwijl je vol ongeduld op vuur/ijs/bliksem/etc.-zwaardje zit te wachten. Dan had het wel handig geweest om dat zelf even over te nemen zodat je wat meer grip op de zaak hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Da's de enige die ik nog niet heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zuinig hoef je niet te zijn, het is eerder dat er geen noodzaak is. In blinde paniek kun je je zelf en je partij op die manier volledig helen. Van de Eidolons vind ik die van Vanille wel leuk, je verwacht gewoon dat ie oneglooflijk losgaat met guns, maar dat zijn het nietIk heb ze beide een keer gebruikt puur voor de lol.quote:Maar bv die van Hope of Sash moet ik nog gebruiken, ik heb ze nog nooit opgeroepen omdat ik hen nooit als partyleader heb gebruikt
Die van Hope is wel een leuk contrast met het kleine mannetje
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, wie wil er nu niet tegen Mr. Big Guy?Wat is er nog meer te doen behalve die ontiegelijk moeilijke kutmissies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Alexander is tof. Samen met Bahamut en Hecatoncheir de sterkste summons in het spel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
Maar bv die van Hope of Sash moet ik nog gebruiken, ik heb ze nog nooit opgeroepen omdat ik hen nooit als partyleader heb gebruikt
In FF 13 hebben de summons al meer nut dan in 12.
In FF 12 heb ik ze allemaal een paar keer gesummoned om de laatste aanval te zien.![]()
![]()
Ik heb die van Snow al een keer gebruikt in chapter 6 als ie samen met Hope wordt ingesloten door die troepen.....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja in 12 vond ik ze idd ECHT nutteloos... op de mooie filmpjes na dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alexander is tof. Samen met Bahamut en Hecatoncheir de sterkste summons in het spel.
In FF 13 hebben de summons al meer nut dan in 12.
In FF 12 heb ik ze allemaal een paar keer gesummoned om de laatste aanval te zien.
L'Amour menaçant:
Ik vind die 2 meiskes die in een motor veranderen wel übergeil eigenlijk.
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is er nog meer te doen behalve die ontiegelijk moeilijke kutmissies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]Te lezen als je echt ver bent in de huntmissies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat is nou het verstandigste eigenlijk? EN ik ga het maar ff in spoilers gooien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat is nou het verstandigste eigenlijk? EN ik ga het maar ff in spoilers gooien....Huntmissies zijn optioneel. Ja, je krijgt het makkelijker verder in het verhaal, maar om bv EXP te grinden zijn er later veel betere en snellere mogelijkheden. Helaas zijn die weg op het moment dat je de uiteindelijke confrontatie aangaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor diegene die willen weten wat ik bedoel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te lezen als je echt ver bent in de huntmissies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt een bad motherfucker. Damn, mijn ass werd gekickt.
Ik ben er ook meteen klaar mee voor vandaag.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:Die bad motherfucker uit hoofdstuk 10 (was het ?) moet je dan ook gewoonweg de lucht in launchen. Dan schopt ie een stuk minder kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt een bad motherfucker. Damn, mijn ass werd gekickt.
Ik ben er ook meteen klaar mee voor vandaag.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Jep. Bij de derde poging had ik hem daarmee zelfs dood voordat ie ook maar kon transformerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bad motherfucker uit hoofdstuk 10 (was het ?) moet je dan ook gewoonweg de lucht in launchen. Dan schopt ie een stuk minder kont.
L'Amour menaçant:
Och FF13 is best simpel als je Demon's Souls gewend bent: ook hier geld dat als je weet wat de paradigms zijn die je nodig hebt dat het allemaal best simpel is.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Bij de derde poging had ik hem daarmee zelfs dood voordat ie ook maar kon transformeren
Die retry hadden ze moeten verwijderen. Gewoon vanaf de vorige save spot en dan loop je dat stuk maar
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt een bad motherfucker. Damn, mijn ass werd gekickt.
Ik ben er ook meteen klaar mee voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!![]()
wel vermakelijk zoals al zijn andere reviewsquote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
weet niet of ie hier al gepost is: http://www.escapistmagazi(...)9-Final-Fantasy-XIII
Ik kwam er gister zelfs achter dat je retry midden in een battle kan doenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Och FF13 is best simpel als je Demon's Souls gewend bent: ook hier geld dat als je weet wat de paradigms zijn die je nodig hebt dat het allemaal best simpel is.
Die retry hadden ze moeten verwijderen. Gewoon vanaf de vorige save spot en dan loop je dat stuk maar
Die stomme behemoth muteerde net voor ik hem de lucht inschopte en dat wilde ik natuurlijk niet hebben.
Maar als je dan op pauze drukt en op select dan kun je er voor kiezen om te retryen.
Hoef je niet eens eerst voor dood te gaan
L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Plus dat je dan eerst je paradigms anders kan indelen voor het gevecht. Handig bij eidolongevechten e.d.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er gister zelfs achter dat je retry midden in een battle kan doen
Die stomme behemoth muteerde net voor ik hem de lucht inschopte en dat wilde ik natuurlijk niet hebben.
Maar als je dan op pauze drukt en op select dan kun je er voor kiezen om te retryen.
Hoef je niet eens eerst voor dood te gaanMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Demon's Souls is dan ook echt bad motherfucker hard. En dan vooral omdat je echt helemaal opnieuw in het level moet beginnen als je dood gaat. Crapperdecrap, wat vind ik dat spel nog leuk ookquote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Och FF13 is best simpel als je Demon's Souls gewend bent: ook hier geld dat als je weet wat de paradigms zijn die je nodig hebt dat het allemaal best simpel is.
Die retry hadden ze moeten verwijderen. Gewoon vanaf de vorige save spot en dan loop je dat stuk maarIk moet het nog uitspelen, ik zal het binnenkort weer eens aanzwengelen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond beetje rondwaggelen in gran pulse en een plannetje bedenken voor welke items ik wil upgraden. en dan daar even wat voor doen.Dat is wel handig. Dat wist ik dan weer niet. en zo leren we van elkaar hehe. Toch handig zo'n topic.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er gister zelfs achter dat je retry midden in een battle kan doen
Hoef je niet eens eerst voor dood te gaan
Godzijdank ben ik dus niet de enigequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan scharende lesbiennes denken, waar dan een vent bovenop gaat zitten
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Depravedquote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een deprived topic is het weer geworden
FF XIII
Vanille, Fang, Lightning
Demon's souls is zelfkastijdingquote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Demon's Souls is dan ook echt bad motherfucker hard. En dan vooral omdat je echt helemaal opnieuw in het level moet beginnen als je dood gaat. Crapperdecrap, wat vind ik dat spel nog leuk ookIk moet het nog uitspelen, ik zal het binnenkort weer eens aanzwengelen.
aub ik heb het gecorrigeerd voor jequote:
Nah, "extreem uitdagend"quote:
deprived |diˈprīvd|quote:Op donderdag 1 april 2010 13:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Depraved
FF XIII
Vanille, Fang, Lightning
adjective
suffering a severe and damaging lack of basic material and cultural benefits : the charity cares for destitute and deprived children.
• (of a person) suffering a lack of a specified benefit that is considered important : the men felt sexually deprived.![]()
![]()
depraved [dɪˈpreɪvd]quote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
deprived |diˈprīvd|
adjective
suffering a severe and damaging lack of basic material and cultural benefits : the charity cares for destitute and deprived children.
• (of a person) suffering a lack of a specified benefit that is considered important : the men felt sexually deprived.
adj
morally bad or debased; corrupt; perverted
OT
Chapter 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
OT
Chapter 7:Ja. Eerst de linker en rechter sidekicks, dan het beest zelf. Mijn combi was geloof ik RAV/COM/MED en dat ging prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Over de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef iPat het volgende:
Over de missies:Over de Faultwarrens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Denken jullie dat ze KH1&2 en evt. CoM nog gaan upscalen en rereleasen als PS3-disc (à la GoW1&2) voorafgaand aan de release van KH3?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Daar had ik het net met een vriend over via de mailquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Marble het volgende:
Denken jullie dat ze KH1&2 en evt. CoM nog gaan upscalen en rereleasen als PS3-disc (à la GoW1&2) voorafgaand aan de release van KH3?
L'Amour menaçant:
Nee, want KH3 komt naar de Wiiquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Marble het volgende:
Denken jullie dat ze KH1&2 en evt. CoM nog gaan upscalen en rereleasen als PS3-disc (à la GoW1&2) voorafgaand aan de release van KH3?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Denk het niet, ik denk dat Nomura echt wel toe is aan HD en bovendien zou hij dan te veel in het vaarwater van Epic Mickey komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want KH3 komt naar de WiiMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Says who?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want KH3 komt naar de Wii
Stond in het artikel op nu.nl over KH3 deze week niets over in.
Alleen dat ze waarschijnlijk wachten op de release van FF XIII Versus.L'Amour menaçant:
Ik. Al klinkt dit wel als een goed motief om 'm toch op de PS3 uit te brengen:quote:Bovendien doet de PS3 het nu ook gewoon goed overal. Ik ben benieuwd. Zal nog wel ff duren alleen voordat we echt nieuws horen over KH3.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Denk het niet, ik denk dat Nomura echt wel toe is aan HD en bovendien zou hij dan te veel in het vaarwater van Epic Mickey komen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
begin CH8:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN THE FACE
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 17:20:11 ]![]()
IemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al voltooid?It's never over..
It's never over..
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef iPat het volgende:
IemandJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al voltooid?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Coolquote:
It's never over..
It's never over..
Daar ben je toch ook al langs als je alle Faultwarrens gedaan hebtquote:Daarna doe je pas echt damage namelijk
Het is toch de geheime Faultwarren die je pas krijgt nadat je het normale schema hebt doorlopen? Ik heb zojuist net verslagen in 22 minutenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben je toch ook al langs als je alle Faultwarrens gedaan hebtDaarna doe je pas echt damage namelijk
It's never over..
It's never over..
Die jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef iPat het volgende:
[..]
Het is toch de geheime Faultwarren die je pas krijgt nadat je het normale schema hebt doorlopen? Ik heb zojuist net verslagen in 22 minuten
Hmmm, nu ik zo op RTL5 naar shock doc zit te kijken, denk ik dat ik weet waar de inspiratie voor de cie'th vandaan komt.
Een gedicht over Maanvis
Pffff. Chapter 9.. veel vechten, geen misselijke tegenstanders.. Wel lekker grinden hiero.
tvp dus-nee-![]()
SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:22 schreef Fipotje het volgende:SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:22 schreef Fipotje het volgende:
SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Final Fantasy IX komt naar PSNDaar gaan mijn weekendenquote:De kogel is door de kerk. Tijdens de boardmeeting van Square Enix is besloten dat Final Fantasy IX naar de PSN komt. In de, voor de rest wel erg summiere, Twitvideo zegt Wade, de Square Enix directeur zelf dat het spel komt. Mensen zonder PlayStation kunnen dus ook kennismaken met Zidane, de bandiet, die opeens een avontuur in zijn schoenen geschoven krijgt.
Wanneer het spel via PSN te downloaden is nog niet bekend. Hopelijk komt Square Enix snel met meer informatie.
Ik wilde het net komen posten jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef wdn het volgende:
Final Fantasy IX komt naar PSN
[..]
Daar gaan mijn weekendenHeerlijke zomergame voor op de PSP
FFVII 'moet' ik eigenlijk ook nog een keer doen, maar ik ga strax eerst IX doen. Tijdens de E3 zal die ook wel getoond worden en ik verwacht ook een datum dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
IX? Dat was die middeleeuwse he?
Die heb ik nog nooit gedaan
Ben benieuwd. Ga ik er wel opzetten
L'Amour menaçant:
Best. Final. Ever.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
IX? Dat was die middeleeuwse he?
Die heb ik nog nooit gedaan
Ben benieuwd. Ga ik er wel opzettenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Jeetje, ik moet FFVIII ook nog doen, en nu komen ze binnen het jaar alweer met IX ! I love SE.
Zou het voor hun mogelijk zijn om X ook uit te brengen op de PSN, terwijl het een PS2 release was?It's never over..
It's never over..
Ja zeg jijquote:Maar als ik de stijl zie denk ik "Meeeh".
Maar goed, kan pas oordelen als ik hem speel
Ik heb VII op PS1 discs en VIII op de PC, maar die wil ik denk ik toch ook een x downloaden via PSN.
Evenals I en II op m'n iPhone. Dan kom ik toch een aardig eindje:
I
II
VII
VII D.o.C.
VIII
IX
X
X-2
XI
XII
XIII
L'Amour menaçant:
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg jijMaar als ik de stijl zie denk ik "Meeeh".
Maar goed, kan pas oordelen als ik hem speel
Ik heb VII op PS1 discs en VIII op de PC, maar die wil ik denk ik toch ook een x downloaden via PSN.
Evenals I en II op m'n iPhone. Dan kom ik toch een aardig eindje:
I
II
VII
VII D.o.C.
VIII
IX
X
X-2
XI
XII
XIIIWel een aantal nog nooit gespeeld als III, X-2 en XI, maar ik heb ze wel. Sommige zelfs meerdere keren. I bijvoorbeeld: NES, GBA, PSOne
Om over de spin-offs nog maar niet te beginnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Van degene die ik heb heb ik VII nog nooit gespeeld. Ja eventjes om te testen, maar dat was op de PS2 en zonder PS1 memcard kun je dan niets opslaan. Dus ik denk dat ik hem opnieuw download via PSN.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaalWel een aantal nog nooit gespeeld als III, X-2 en XI, maar ik heb ze wel. Sommige zelfs meerdere keren. I bijvoorbeeld: NES, GBA, PSOne
Om over de spin-offs nog maar niet te beginnen
XI heb ik 1 weekje gespeeld en toen aan de kant geflikkerd. Vreselijk.
Uitgespeeld heb ik alleen X en XII volgens mij.
VIII kwam ik vrij ver maar toen crashte de PC, savegames kwijt en nooit opnieuw begonnen,
X-2 zat ik op een gegeven moment vast, wist niet meer wat ik moest doen(mijn probleem met open werelden)
L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
OT
Chapter 7:Je hebt ook een Libra skill he? Of nog niet op dat punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Die heb je al vanaf het begin geloof ik zelfs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Je hebt ook een Libra skill he? Of nog niet op dat punt?
Maar dat duurt wat langer en het kost TP. That's all.L'Amour menaçant:
Ik heb VIII nooit uitgespeeld omdat ik last had van een bug. Eerst de PC versie gespeeld, maar vond het niet leuk meer op een gegeven moment. Later op de PSOne ver gekomen, disc 2 of 3 geloof ik, en toen werd je school aangevallen. Daar gaat de game nu niet verder. Guide erbij gepakt en alles, maar nietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van degene die ik heb heb ik VII nog nooit gespeeld. Ja eventjes om te testen, maar dat was op de PS2 en zonder PS1 memcard kun je dan niets opslaan. Dus ik denk dat ik hem opnieuw download via PSN.
XI heb ik 1 weekje gespeeld en toen aan de kant geflikkerd. Vreselijk.
Uitgespeeld heb ik alleen X en XII volgens mij.
VIII kwam ik vrij ver maar toen crashte de PC, savegames kwijt en nooit opnieuw begonnen,
X-2 zat ik op een gegeven moment vast, wist niet meer wat ik moest doen(mijn probleem met open werelden)
![]()
Dus
Squall. Vond het altijd al de minste FF qua setting en dat hele junction-magic-draw systeem is maar stom.
VIII heeft alleen wel de mooiste intro, mooiste FMV (dansscene) en beste soundtrack
Vaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb VIII nooit uitgespeeld omdat ik last had van een bug. Eerst de PC versie gespeeld, maar vond het niet leuk meer op een gegeven moment. Later op de PSOne ver gekomen, disc 2 of 3 geloof ik, en toen werd je school aangevallen. Daar gaat de game nu niet verder. Guide erbij gepakt en alles, maar niets![]()
In Eindhoven liep altijd een jongen rond in Squall kleding.quote:DusSquall.
Later bleek dat ie met z'n zwaard z'n papa had aangevallen.O jaquote:Vond het altijd al de minste FF qua setting en dat hele junction-magic-draw systeem is maar stom.Oei, dat weet ik niet zozeer meer.quote:VIII heeft alleen wel de mooiste intro, mooiste FMV (dansscene) en beste soundtrack
Dansscene... is dat op zo'n bal?L'Amour menaçant:
Come to think o it.... VIII was mijn eerste FF
Op de PC, nog geheel console-loos en FF-maagd.
Volgens mij ergens cheap ass op een computerbeurs gekocht, niet wetende wat FF was
L'Amour menaçant:
Voor mij op de Playstationquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Come to think o it.... VIII was mijn eerste FF
Op de PC, nog geheel console-loos en FF-maagd.
Volgens mij ergens cheap ass op een computerbeurs gekocht, niet wetende wat FF was
FFXIII is echt geweldig! Veel actie, redelijk verhaal en prachtige beelden. Zit al aardig wat uur in en ben pas net in de buurt gekomen van de eindbaas.
Wat ik alleen jammer vind van de FF games die ik tot nu toe gespeeld heb is dat het hebben van een guide bijna een vereiste lijkt om alles uit het spel te halen. Hoewel het ditmaal niet zo erg is als deel X, wordt ook FF XIII pas echt gaaf als je er een guide naast legt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
O ja, iequote:
Daar was ik iig nog wel gekomen.
Ik meen me iets te herinneren met een rode straal met beesten er in, dat ik daar was.L'Amour menaçant:
Ik vind het kut dat als je raise doet en het onderbroken wordt dat je hele raise kans verneukt is. Dat je dan weer moet wachten op de volgende ATB balk...![]()
WTFquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven liep altijd een jongen rond in Squall kleding.
Later bleek dat ie met z'n zwaard z'n papa had aangevallen.![]()
![]()
Ik vind het zo gaar dat je geen Ethersol kan kopen. En elke keer als je die Adamantoise verslaat dat ie niks afgeeft aan items.It's never over..
It's never over..
Kan je kopen door een item te dismantelen. Wel prijzig, maar boeie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef iPat het volgende:
Ik vind het zo gaar dat je geen Ethersol kan kopen. En elke keer als je die Adamantoise verslaat dat ie niks afgeeft aan items.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Jepquote:Die zat altijd in de Atomic (comicstore) en liep rond met zo'n leren jas met witte bond kraag. EN squall-haar. Litteken getekend in z'n voorhoofd gekerft. En die heeft zijn vader aangevallen. Ik geloof zelfs vermoord.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ang3l op 02-04-2010 14:47:06 ]L'Amour menaçant:
http://nielsthooft.com/de-playstation-moordquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JepDie zat altijd in de Atomic (comicstore) en liep rond met zo'n leren jas met witte bond kraag. EN squall-haar. Litteken getekend. En die heeft zijn vader anagevallen. Ik geloof zelfs vermoord.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nielsthooft.com/de-playstation-moord
Maar er zat dus wel meer achterquote:In mijn ogen werd dit te eenzijdig verteld, het betrof hier namelijk om een autistische jongen en een jongen die door zijn stiefvader jarenlang verrot geshcolden werd omdat hij homoseksueel was, zijn stiefvader was alcoholist, net als zijn broer en hij had dan ook ronduit een kl*tejeugd
[Final Fantasy LXV] Met een niet te versmaden Vanille
Forum Opties Forumhop: Hop naar: