SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
OT
Chapter 7:Ja. Eerst de linker en rechter sidekicks, dan het beest zelf. Mijn combi was geloof ik RAV/COM/MED en dat ging prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef iPat het volgende:
Over de missies:Over de Faultwarrens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Daar had ik het net met een vriend over via de mailquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Marble het volgende:
Denken jullie dat ze KH1&2 en evt. CoM nog gaan upscalen en rereleasen als PS3-disc (à la GoW1&2) voorafgaand aan de release van KH3?
Nee, want KH3 komt naar de Wiiquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Marble het volgende:
Denken jullie dat ze KH1&2 en evt. CoM nog gaan upscalen en rereleasen als PS3-disc (à la GoW1&2) voorafgaand aan de release van KH3?
Denk het niet, ik denk dat Nomura echt wel toe is aan HD en bovendien zou hij dan te veel in het vaarwater van Epic Mickey komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want KH3 komt naar de Wii
Says who?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want KH3 komt naar de Wii
Ik. Al klinkt dit wel als een goed motief om 'm toch op de PS3 uit te brengen:quote:
Bovendien doet de PS3 het nu ook gewoon goed overal. Ik ben benieuwd. Zal nog wel ff duren alleen voordat we echt nieuws horen over KH3.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Denk het niet, ik denk dat Nomura echt wel toe is aan HD en bovendien zou hij dan te veel in het vaarwater van Epic Mickey komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN THE FACE
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 17:20:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al voltooid?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef iPat het volgende:
IemandJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al voltooid?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Coolquote:
Daar ben je toch ook al langs als je alle Faultwarrens gedaan hebtquote:
Het is toch de geheime Faultwarren die je pas krijgt nadat je het normale schema hebt doorlopen? Ik heb zojuist net verslagen in 22 minutenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben je toch ook al langs als je alle Faultwarrens gedaan hebtDaarna doe je pas echt damage namelijk
Die jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef iPat het volgende:
[..]
Het is toch de geheime Faultwarren die je pas krijgt nadat je het normale schema hebt doorlopen? Ik heb zojuist net verslagen in 22 minuten
SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:22 schreef Fipotje het volgende:SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:22 schreef Fipotje het volgende:
SPOILER: Chapter 10 CrystariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Daar gaan mijn weekendenquote:De kogel is door de kerk. Tijdens de boardmeeting van Square Enix is besloten dat Final Fantasy IX naar de PSN komt. In de, voor de rest wel erg summiere, Twitvideo zegt Wade, de Square Enix directeur zelf dat het spel komt. Mensen zonder PlayStation kunnen dus ook kennismaken met Zidane, de bandiet, die opeens een avontuur in zijn schoenen geschoven krijgt.
Wanneer het spel via PSN te downloaden is nog niet bekend. Hopelijk komt Square Enix snel met meer informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |