Ik wilde het net komen posten jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef wdn het volgende:
Final Fantasy IX komt naar PSN
[..]
Daar gaan mijn weekenden
Best. Final. Ever.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
IX? Dat was die middeleeuwse he?
Die heb ik nog nooit gedaan
Ben benieuwd. Ga ik er wel opzetten
Ja zeg jijquote:
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg jijMaar als ik de stijl zie denk ik "Meeeh".
Maar goed, kan pas oordelen als ik hem speel
Ik heb VII op PS1 discs en VIII op de PC, maar die wil ik denk ik toch ook een x downloaden via PSN.
Evenals I en II op m'n iPhone. Dan kom ik toch een aardig eindje:
I
II
VII
VII D.o.C.
VIII
IX
X
X-2
XI
XII
XIII
Van degene die ik heb heb ik VII nog nooit gespeeld. Ja eventjes om te testen, maar dat was op de PS2 en zonder PS1 memcard kun je dan niets opslaan. Dus ik denk dat ik hem opnieuw download via PSN.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaalWel een aantal nog nooit gespeeld als III, X-2 en XI, maar ik heb ze wel. Sommige zelfs meerdere keren. I bijvoorbeeld: NES, GBA, PSOne
Om over de spin-offs nog maar niet te beginnen
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
OT
Chapter 7:Je hebt ook een Libra skill he? Of nog niet op dat punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Die heb je al vanaf het begin geloof ik zelfs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Je hebt ook een Libra skill he? Of nog niet op dat punt?
Ik heb VIII nooit uitgespeeld omdat ik last had van een bug. Eerst de PC versie gespeeld, maar vond het niet leuk meer op een gegeven moment. Later op de PSOne ver gekomen, disc 2 of 3 geloof ik, en toen werd je school aangevallen. Daar gaat de game nu niet verder. Guide erbij gepakt en alles, maar nietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van degene die ik heb heb ik VII nog nooit gespeeld. Ja eventjes om te testen, maar dat was op de PS2 en zonder PS1 memcard kun je dan niets opslaan. Dus ik denk dat ik hem opnieuw download via PSN.
XI heb ik 1 weekje gespeeld en toen aan de kant geflikkerd. Vreselijk.
Uitgespeeld heb ik alleen X en XII volgens mij.
VIII kwam ik vrij ver maar toen crashte de PC, savegames kwijt en nooit opnieuw begonnen,
X-2 zat ik op een gegeven moment vast, wist niet meer wat ik moest doen(mijn probleem met open werelden)
Vaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb VIII nooit uitgespeeld omdat ik last had van een bug. Eerst de PC versie gespeeld, maar vond het niet leuk meer op een gegeven moment. Later op de PSOne ver gekomen, disc 2 of 3 geloof ik, en toen werd je school aangevallen. Daar gaat de game nu niet verder. Guide erbij gepakt en alles, maar niets![]()
![]()
In Eindhoven liep altijd een jongen rond in Squall kleding.quote:DusSquall.
O jaquote:Vond het altijd al de minste FF qua setting en dat hele junction-magic-draw systeem is maar stom.
Oei, dat weet ik niet zozeer meer.quote:VIII heeft alleen wel de mooiste intro, mooiste FMV (dansscene) en beste soundtrack
Voor mij op de Playstationquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Come to think o it.... VIII was mijn eerste FF
Op de PC, nog geheel console-loos en FF-maagd.
Volgens mij ergens cheap ass op een computerbeurs gekocht, niet wetende wat FF was
O ja, iequote:
WTFquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven liep altijd een jongen rond in Squall kleding.
Later bleek dat ie met z'n zwaard z'n papa had aangevallen.
Kan je kopen door een item te dismantelen. Wel prijzig, maar boeie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef iPat het volgende:
Ik vind het zo gaar dat je geen Ethersol kan kopen. En elke keer als je die Adamantoise verslaat dat ie niks afgeeft aan items.
Jepquote:
http://nielsthooft.com/de-playstation-moordquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JepDie zat altijd in de Atomic (comicstore) en liep rond met zo'n leren jas met witte bond kraag. EN squall-haar. Litteken getekend. En die heeft zijn vader anagevallen. Ik geloof zelfs vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |