* krioro meldt.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Boldface het volgende:
liefhebbers van bijvoorbeeld Tears For Fears, Pet Shop Boys, Depeche Mode en de andere betere popmuziek uit de 80s doen er goed aan om Hurts in de gaten te houden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zondag 10 oktober in ParadisoKaartverkoop begint morgen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Boldface het volgende:
Bedankt anboni. Misschien kan een moderator jouw link in plaats zetten van de originele link in de openingspost en dan meteen de twee onderste audiolinks verwijderen, want die werken niet meer.
Hopelijk wordt "Wonderful Life" in de nabije toekomst alsnog een volwaardige single.
Vraag me wel af of dat klopt, op de site van Hurts zelf staat 19:00.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zondag 10 oktober in ParadisoKaartverkoop begint morgen!
Kleine zaal, maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze naar de grote zaal verplaatst worden
Edit: aanvangstijd 22 u, op een zondag![]()
Hm, wat heeft 't WK te maken met een optreden in oktober?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zie 'm er op de officiele site helemaal niet meer tussen staan
Hoop toch echt dat ze 'm gaan vervroegen en dat ik er gewoon heen kan. Er staat nog niets in de grote zaal gepland dus als de vvk nou een beetje goed loopt verplaatsen ze het hopelijk daarheen + op een normale tijd..
Remixes van Wonderful life:quote:1. Silver Lining
2. Wonderful Life
3. Blood, Tears & Gold
4. Sunday
5. Stay
6. Illuminated
7. Evelyn
8. Better Than Love
9. Devotion
10. Unspoken
11. The Water
Blood, Tears & Gold vind ik niet middelmatig, goed nummer.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Moody het volgende:
Wonderful Life is inderdaad een fijn nummer, maar komt al uit midden 2009. Toen ik het toen hoorde vreesde ik al dat het zo'n typische 3FM-dooddraaiplaat zou worden.
De rest van de nummers die ik gehoord hebben ontstijgen helaas niet de middelmaat.....
De reden van deze 'flirt' is dat Kylie meezingt op de track Devotion die op hun album staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het geflirt met Kylie weer niets.
Meningsverschilletje dusquote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het een uitstekend album. Bij het luisteren is het woord "boyband" nooit in mijn gedachten opgekomen.
Een gevalletje van dit dus:quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Meningsverschilletje dus
Had het eigenlijk al kunnen weten toen 3FM het plat ging draaien....
Jij hebt je oordeel wel erg snel klaar over iemand. Lijkt me lastig in het echte leven. Of doe je dat alleen onder de anonimiteit op Fok?quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Een gevalletje van dit dus:
[ afbeelding ]
Je hapt wel lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt je oordeel wel erg snel klaar over iemand. Lijkt me lastig in het echte leven. Of doe je dat alleen onder de anonimiteit op Fok?![]()
Maar goed, voor jou nog een keer: ik vind het album gewoon erg slecht. Net zoals ik de Killers waardeloos vind. Of is die mening ook kwetsend voor je?![]()
Jammer dat er niemand mee gaat, had echt graag meegewildquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Niemand zin om mee te gaan? Anders haal ik de +1 van de lijst
Ze staan 30 oktober ook nog in Brussel. En volgens mij komen ze binnenkort ook nog in Keulen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Het was tof! Zo jammer dat ik er in oktober niet bij kan zijn.
quote:And now the maginificent European adventure begins. Where better to begin than a bright and beautiful Amsterdam. Bent u klaar?
Verona is de bonustrack van Happiness. Maar dat is voor ik weet geen cover. Wel kreeg daar de achtergrondzanger wat meer aandacht. Wat kan die gast zingen. Na het concert nam hij ook de tijd om met fans op de foto te gaan. Hilarisch is hij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bedoel je niet Verona?
Vond het wel leuk maar stiekem ook wat saaiConfide in Me, Evelyn en Stay waren wel hoogtepuntjes
Ohja, en op de WC werd aangekondigd dat ze 19 maart in de Melkweg staan, morgen begint kaartverkoop.
Happiness heeft het album niet gehaald. Maar de titel hebben ze gehouden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh aan die bonustrack kom ik nooit toe, toch es luisteren.. Waar komt dat nummer Happiness dan vandaan (dacht dat dat de bonustrack moest zijn toen ze het speelden, had t nog nooit eerder gehoord)?
Voorverkoop begint trouwens woensdag, dacht gister dat het dinsdag was en vandaag woensdag
quote:Hurts are set to release their new single, Stay, on November 15th 2010 on CD Single, 7 Inch Single and Download single. Stay is from the album Happiness.
UK customers will also receive an exclusive signed artwork print.
The Multi-buy features an exclusive download of Stay (Temper Trap remix).
Tracklisting is as follows...
CD Single
1. Stay
2. Confide In Me (Live from Reykjavik)
7 Inch
1. Stay
2. Stay (Groove Armada extended club mix)
Exclusive Download
Stay (Temper Trap remix)
quote:Gelukkig vond ik ze al kut voor hun doorbraak.Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Een gevalletje van dit dus:
[ afbeelding ]
Zover ik weet is dat Stay.. Of wordt dat de single na Stay?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Boldface het volgende:
Re-post van bovenstaande clip:
Plus het nieuws dat Hurts inmiddels een video aan het opnemen is voor hun volgende (reguliere) single. De keuze is - gelukkig - gevallen op Sunday.
Stay was een single in november. Daar is allang een clip bij opgenomen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef Civilian het volgende:
Zover ik weet is dat Stay.. Of wordt dat de single na Stay?
kak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
De clip van Stay 1 keer voorbij zien komen op tv, vond 'm nogal tegenvallen.. hopelijk wordt Sunday beter.
Melkweg 19 maart is al uitverkocht btw!
Hurts staat woensdag 2 maart in de Oosterpoort in Groningen. Dus misschien is dat nog een optie?quote:
Wat ik heb gehoord spelen ze ongeveer hetzelfde als hun 1e concert in Paradiso. The Water is er uit en Evelyn en Mother nature zijn toegevoegd. Maar zelfs de opbouw van de setlist zou hetzelfde zijn...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Boldface het volgende:
En speelde Hurts dezelfde nummers als bij eerdere concerten?
Tracklisting voor de cd-single is nog niet duidelijk; hopelijk staan daar ook remixes van Illuminated op. Bijgaand alvast de cover:quote:New single announced
Hurts are set to release new double A-side single Illuminated/Better Than Love on Monday 2nd May across download, CD + vinyl formats. We'll bring you full details once they have been confirmed, but for now:
Download Bundle
1. Better Than Love (original)
2. Better Than Love (Freemasons remix)
3. Better Than Love (Death in Vegas remix)
4. Better Than Love (Burns remix)
5. Illuminated (Original)
7" vinyl
Illuminated (album version)
Better Than Love (album version)
Oh echt? Ik luister bijna nooit 3FM, maar ik heb, op Better Than Love na, nog nooit een liedje van Hurts op de radio gehoord ?! Ken ze alleen maar via VH1, hun clips komen daar redelijk vaak voorbij...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Moody het volgende:
(ondanks dat het doodgedraaid is door 3FM)
Het optreden van Hurts op Pinkpop is terug te zien op de website van VPRO 3 voor 12:quote:
Deden ze ook in Brussel, waar ik een tijdje geleden hun concert heb gezien. Best gewaagd om zo'n nummer erin te knikkeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef Piepje het volgende:
Het was leuk
Had niet verwacht dat ze Verona ook zouden spelen, toch wel leuk met die operazanger erbij
Ik vraag me af in hoeverre er überhaupt nog Hurts-singles volwaardig zijn uitgebracht in Nederland sinds "Wonderful Life", dus misschien is dat best begrijpelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat 3FM ze negeerde sinds Wonderful Life.
Muziek op die manier categoriseren en labelen is sowieso niet iets wat échte muziekliefhebbers doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hurts met Wonderful Life stond in de homo top 100 van 3FM.
Vreemde keus...
Ik nam juist veel vernieuwing waar. Aan bijna alle nummers was wel een beetje gesleuteld qua sound. Unspoken klonk zowat als een uptempo dancetrack.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het concert iets tegenvallen. Sinds het Paradiso concert zijn ze niet echter verder gekomen. Er mag wel wat vernieuwd worden voor een nieuwe Europese tour.
quote:Ladies & Gents
We are deep in the process of completing our album. The end is coming closer but there is one final piece of the puzzle missing.
We would like some of you to be involved in a very special and unique experience with us. If you live in or around LONDON, England, are free on WEDNESDAY OCTOBER 24th, can SING and aren't afraid of the dark or the devil, then please click here.
We shall be selecting 20 people to come and join us for an evening to remember.
quote:Hello everybody! It's been a while. We're still alive! Some exciting new news coming your way later today... x
Ik ga ervan uit dat "The Mass" dan de titel van het langverwachte tweede album is.quote:Thank you for your patience. And so it begins. London & Berlin, February 2013… The Mass is coming
HURTS
7th February London Heaven
9th February Berlin Postbahnhof
Er zijn meer concertdata aangekondigd. Zie www.informationhurts.comquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
30 maart godverdomme.Dan sta ik al bij Mumford & Sons. Even afwachten of ze nog meer optreden hier.
Hurts is wel binnen een dag, afgelopen zomer in Hongarije, bij mij gegroeid van 'nog nooit van gehoord' naar 'een van de tofste bands die ik ken', toch wel veelzeggend. Wat een eindbazen.Hoop dat ik ze komend jaar in ieder geval érgens weer tegen kan komen!
Niet in Nederland.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn meer concertdata aangekondigd. Zie www.informationhurts.com
Hamburg of Keulen geen optie voor je dan? Zo extreem ver reizen is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet in Nederland.Geld groeit me niet op de rug.
Ik heb geen eigen auto en ik vermoed dat ik na een concert daar niet meer thuis kan komen, dus moet ik naast de toch al niet goedkope treinkaartjes ook nog eens een hotel zien te regelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hamburg of Keulen geen optie voor je dan? Zo extreem ver reizen is dat nou ook weer niet.
Dus je kunt al gratis in Venlo komen... Van daaruit is het nog anderhalf uur treinen, wat je hooguit 35 euro kostquote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto en ik vermoed dat ik na een concert daar niet meer thuis kan komen, dus moet ik naast de toch al niet goedkope treinkaartjes ook nog eens een hotel zien te regelen.
Binnen Nederland kan ik gratis reizen én makkelijker ergens bij vrienden/kennissen overnachten indien nodig.
quote:Ladies & Gentlemen, It is with great, great pleasure we bring you this announcement. 'EXILE' is coming. 11/3/2013. Our second studio album.
Today we present to you 'The Road'. It is available to download right now when you pre-order the album.
All of our love and thanks,
HURTS
Vet nummer zegquote:
Tomorrow is dus straks.quote:Listen to Huw Stephens on tomorrow's BBC Radio 1 Breakfast Show to hear 'Miracle', the first single to be taken from Hurts' upcoming second album 'Exile'.
Crosspostje! Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef Boldface het volgende:
[..]Ja, daar zie ik ook erg naar uit. Zie ook het Hurts-topic: MUZ / Hurts #1 Wonderful life
De nieuwe single al gehoord?
Verder zie ik erg uit naar het debuutalbum van Woodkid. Zo erg dat ik er alvast een topic voor heb aangemaakt: MUZ / Woodkid #1 - The Golden Age
Ook erg benieuwd naar het debuutalbum van Young Dreams uit Noorwegen. Verder naar de nieuwe Dido, hopelijk Röyksopp, misschien Depeche Mode, Daft Punk en wie later in het jaar een dance-album van de Pet Shop Boys (maar dat is nog niet zeker).
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Boldface het volgende:
En de resterende drie tracks:
10. Somebody To Die for
11. The Rope
12. Help
Let wel, er komt ook een limited edition met 14 tracks, dus twee titels zullen nog volgen.
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Boldface het volgende:
En hier is de hoes van Exile:
[ afbeelding ]
Tja, zo zien ze er nou eenmaal uit.... - Ik vind de hoes behoorlijk neutraal. Ze staan er niet half ontbloot op, ofzo....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwen
Tracklisting:quote:Evening all! You can listen again to our live session for Zane Lowe and BBC Radio 1 here... http://www.bbc.co.uk/programmes/p0152tht
Donkerder? Dat vind ik wel meevallen. Hooguit een tandje ruiger op sommige plekken. Maar een paar nummers zijn te boyband-achtig; vooral Blind. Het album was beter geweest zonder dat nummer.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef chansadres het volgende:
CD beluisterd. Veel donkerder dan het debuut. Denk dat ik deze cd beter vind dan hun eerste. Meer luisterbeurten gaan zeker komen in ieder geval!
Precies mijn probleem jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef neontiger het volgende:
Geweldige nieuwe cd. Helaas, helaas komen ze op dezelfde dag als Mumford & Sons naar Nederland dus ik kan ze niet live aanschouwen
Opvallend dat ze Sandman niet spelen. Eén van de beste nummers van het album.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Geweldig concert vanavondGoede mix tussen Happiness en Exile wat mij betreft, enige nummer dat ik miste was Sandman. The Road klinkt echt bruut live, vooral als die bass erbij komt
Zal morgen eens kijken of de 2 filmpjes die ik gemaakt heb (Bijna het hele nummer "Sunday" en de helft van "The Road") van enige kwaliteit zijn dan kan ik ze wel even ergens uploaden mochten er liefhebbers zijn.
Vorige keer zag ik ze met 20.000 man in de ochtend op Pinkpop, nu in een zaaltje waar denk ik +/- 600 mensen in passen, stuk leuker!![]()
Klopt, erg jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Opvallend dat ze Sandman niet spelen. Eén van de beste nummers van het album.
Da's best kort, inderdaad. Een band met twee albums en nog wat restmateriaal moet makkelijk een kleine anderhalf uur kunnen vullen. Was het een festival of echt een afzonderlijk HURTS-concert waar je bij was?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, erg jammer.
Ander minpuntje, wat mij betreft, was dat ze na 50 minuten al zeiden: Okay Stockholm, we've got 1 more song for you! Ik bedoel: Wat? 50 minuten? Serieus?![]()
Ik snap best dat ze wat minder lang spelen dan bands als Muse, Green Day, Metallica en noem ze maar op. Je betaalt ook wat minder dan voor die namen. Maar dit vond ik toch redelijk aan het asociale grenzen. Uiteindelijk hebben ze nog wel een uur en 10 minuten gespeeld, had ik toch wat langer verwacht.
Enkel Hurts + voorprogramma. Dus was wel tegenvallend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Boldface het volgende:
[..]
Da's best kort, inderdaad. Een band met twee albums en nog wat restmateriaal moet makkelijk een kleine anderhalf uur kunnen vullen. Was het een festival of echt een afzonderlijk HURTS-concert waar je bij was?
Ik ga ze over een paar weken live zien in Amsterdam.
Stond je ook achterin de zaal dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Het was inderdaad druk jaen die lichten hadden ook wel minder gemogen, je zou bijna schuimbekkend en stuiptrekkend op de grond liggen. Ik zag echt geen zak door die lampen. We zijn tijdens het laatste nummer de jassen al gaan halen, want daar vonden we toch niet zoveel aan
en wat was het kort! Ik weet niet precies hoe laat ze begonnen maar ik was eerst nog bang dat ik de laatste trein niet zou halen maar uiteindelijk had ik nog anderhalf uur de tijd. Die ik heb doorgebracht op de kermis
Ik had ook de indruk dat er geplaybackte stukken tussen zaten. Al komt er zo'n bak geluid op je af dat je er moeilijk een vinger op kunt leggen. Ik ga komend najaar in elk geval overslaan. Ik zie HURTS over een paar jaar wel weer eens live.quote:Op maandag 1 april 2013 08:40 schreef Fuzzlet het volgende:
Na ze gezien te hebben in Berlijn (bij de dvd-opnames!) en op Sziget vond ik t zaterdag wel wat tegenvallen.
Weinig theatraliteit ( geen banierenzwaaiende danseressen, maar visuals hadden wellicht wat toegevoegd).
En het viel me echt ontzettend op dat de geluidsband in het begin hard stond bij veel nummers, en naar het einde van t nummer wat werd weggedraaid; dan dan hoorde je Theo pas
echt live zingen. Kreeg daardoor erg het idee dat er veel werd geplaybackt.
Dat nummer lijkt wel erg veel op Apologize van OneRepublic. Vorige single vond ik al vrij minder (zacht gezegd) maar deze is ook weer niks. Waarschijnlijk een skipalbum.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
HURTS heeft een tweede track van hun nieuwe album gelanceerd.
Ik vind 'm wel beter dan de vorige, maar daar is ook alles mee gezegd. Deze nummers mogen de schoenen nog niet poetsen van de tracks op hun debuutalbum.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat nummer lijkt wel erg veel op Apologize van OneRepublic. Vorige single vond ik al vrij minder (zacht gezegd) maar deze is ook weer niks. Waarschijnlijk een skipalbum.
Bedoel je dat hun nieuwe nummers herhalingen van kunstjes zijn of bedoel je te zeggen dat deze sound een verbetering is ten opzichte van hun eerste album en dat ze die plaat niet moeten willen herhalen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:17 schreef Beathoven het volgende:
Herhalingen van kunstjes werken vaak niet bij bands die het niet moeten hebben van vrouwelijk schoon en een tienerdoelgroep.
Er is ook een nieuw nummer gelanceerd: Sufferquote:Very excited to announce that our fifth album FAITH will be released on 4th September. So proud of what we’ve made and can’t wait for you all to hear more. You can pre-order the album now and stream new song SUFFER at informationhurts.com
1. VOICES
2. SUFFER
3. FRACTURED
4. SLAVE TO YOUR LOVE
5. ALL I HAVE TO GIVE
6. LIAR
7. SOMEBODY
8. NUMB
9. REDEMPTION
10. WHITE HORSES
11. DARKEST HOUR
|