Muziek op die manier categoriseren en labelen is sowieso niet iets wat échte muziekliefhebbers doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hurts met Wonderful Life stond in de homo top 100 van 3FM.
Vreemde keus...
Ik nam juist veel vernieuwing waar. Aan bijna alle nummers was wel een beetje gesleuteld qua sound. Unspoken klonk zowat als een uptempo dancetrack.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het concert iets tegenvallen. Sinds het Paradiso concert zijn ze niet echter verder gekomen. Er mag wel wat vernieuwd worden voor een nieuwe Europese tour.
quote:Ladies & Gents
We are deep in the process of completing our album. The end is coming closer but there is one final piece of the puzzle missing.
We would like some of you to be involved in a very special and unique experience with us. If you live in or around LONDON, England, are free on WEDNESDAY OCTOBER 24th, can SING and aren't afraid of the dark or the devil, then please click here.
We shall be selecting 20 people to come and join us for an evening to remember.
quote:Hello everybody! It's been a while. We're still alive! Some exciting new news coming your way later today... x
Ik ga ervan uit dat "The Mass" dan de titel van het langverwachte tweede album is.quote:Thank you for your patience. And so it begins. London & Berlin, February 2013… The Mass is coming
HURTS
7th February London Heaven
9th February Berlin Postbahnhof
Er zijn meer concertdata aangekondigd. Zie www.informationhurts.comquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
30 maart godverdomme.Dan sta ik al bij Mumford & Sons. Even afwachten of ze nog meer optreden hier.
Hurts is wel binnen een dag, afgelopen zomer in Hongarije, bij mij gegroeid van 'nog nooit van gehoord' naar 'een van de tofste bands die ik ken', toch wel veelzeggend. Wat een eindbazen.Hoop dat ik ze komend jaar in ieder geval érgens weer tegen kan komen!
Niet in Nederland.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn meer concertdata aangekondigd. Zie www.informationhurts.com
Hamburg of Keulen geen optie voor je dan? Zo extreem ver reizen is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet in Nederland.Geld groeit me niet op de rug.
Ik heb geen eigen auto en ik vermoed dat ik na een concert daar niet meer thuis kan komen, dus moet ik naast de toch al niet goedkope treinkaartjes ook nog eens een hotel zien te regelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hamburg of Keulen geen optie voor je dan? Zo extreem ver reizen is dat nou ook weer niet.
Dus je kunt al gratis in Venlo komen... Van daaruit is het nog anderhalf uur treinen, wat je hooguit 35 euro kostquote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto en ik vermoed dat ik na een concert daar niet meer thuis kan komen, dus moet ik naast de toch al niet goedkope treinkaartjes ook nog eens een hotel zien te regelen.
Binnen Nederland kan ik gratis reizen én makkelijker ergens bij vrienden/kennissen overnachten indien nodig.
quote:Ladies & Gentlemen, It is with great, great pleasure we bring you this announcement. 'EXILE' is coming. 11/3/2013. Our second studio album.
Today we present to you 'The Road'. It is available to download right now when you pre-order the album.
All of our love and thanks,
HURTS
Vet nummer zegquote:
Tomorrow is dus straks.quote:Listen to Huw Stephens on tomorrow's BBC Radio 1 Breakfast Show to hear 'Miracle', the first single to be taken from Hurts' upcoming second album 'Exile'.
Crosspostje! Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef Boldface het volgende:
[..]Ja, daar zie ik ook erg naar uit. Zie ook het Hurts-topic: MUZ / Hurts #1 Wonderful life
De nieuwe single al gehoord?
Verder zie ik erg uit naar het debuutalbum van Woodkid. Zo erg dat ik er alvast een topic voor heb aangemaakt: MUZ / Woodkid #1 - The Golden Age
Ook erg benieuwd naar het debuutalbum van Young Dreams uit Noorwegen. Verder naar de nieuwe Dido, hopelijk Röyksopp, misschien Depeche Mode, Daft Punk en wie later in het jaar een dance-album van de Pet Shop Boys (maar dat is nog niet zeker).
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Boldface het volgende:
En de resterende drie tracks:
10. Somebody To Die for
11. The Rope
12. Help
Let wel, er komt ook een limited edition met 14 tracks, dus twee titels zullen nog volgen.
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Boldface het volgende:
En hier is de hoes van Exile:
[ afbeelding ]
Tja, zo zien ze er nou eenmaal uit.... - Ik vind de hoes behoorlijk neutraal. Ze staan er niet half ontbloot op, ofzo....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwen
Tracklisting:quote:Evening all! You can listen again to our live session for Zane Lowe and BBC Radio 1 here... http://www.bbc.co.uk/programmes/p0152tht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |