Het album verschijnt op 18 maart 2013.quote:The Golden Age
Run Boy Run
The Great Escape
Boat Song
I Love You
The Shore
Ghost Lights
Shadows
Stabat Mater
Conquest Of Spaces
Falling
Where I Live
Iron
The Other Side
Viel wel mee toch? Ik was er toen in paradiso bij. Niet memorabel, maar best aardig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Norrage het volgende:
Live was het werkelijk waar verschrikkelijk (je kan er van houden hoor, maar too much), maar op studioplaat moet dit best wel aardig kunnen zijn
Ik had het op Greatwideopen gezien, en we zijn erbij weggelopen. Gewoon té over de top. Ook totaal eentonige set, alles ging op maximaal, geen enkele fijne opbouw ofzo. Maar wat ik qua video's en muziekfragmenten heb gehoord is erg goed, daarom waren we toen ook gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik was er toen in paradiso bij. Niet memorabel, maar best aardig.
dit dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef On het volgende:
Vooral Run Boy Run vond ik live wel mooi, maar zijn show verviel al snel in een overvloed aan bombast met een hoog safri duo gehalte. Album wil ik wel een kans geven.
Wat grappig dat wij over hetzelfde concert zo'n verschillende mening hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het op Greatwideopen gezien, en we zijn erbij weggelopen. Gewoon té over de top. Ook totaal eentonige set, alles ging op maximaal, geen enkele fijne opbouw ofzo. Maar wat ik qua video's en muziekfragmenten heb gehoord is erg goed, daarom waren we toen ook gaan kijken
[..]
dit dus
Ik kan me zo indenken dat de instelling van het geluid live erg nauw luistert, wil het goed uit de verf komen. En wat betreft de nummers die we tot dusver kennen, is het denk ik muziek die op cd meer tot z'n recht komt dan live.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef On het volgende:
Vooral Run Boy Run vond ik live wel mooi, maar zijn show verviel al snel in een overvloed aan bombast met een hoog safri duo gehalte. Album wil ik wel een kans geven.
Vind ik dus ook. En het zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn hoe het live klinkt. Het is in elk geval niet iets waar ik persé de artiest zélf op afreken. Het kan ook dat het geluid slecht was; en sommige muziek komt op cd nu eenmaal beter over dan live.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:16 schreef ROFLOL het volgende:
Heeft een tijd moeten duren maar klinkt geweldig.
Eén van de remixes is niet zo nieuw meer; die staat al een tijdje online:quote:New EP “I Love You” coming out June 17th including the featuring with Angel Haze + Pharrell Williams & Brodinski Remixes
En Woodkid heeft een wederdienst bewezen aan Pharell. Eerder bedacht hij al de "24 hours of Happy"-videoclip, nu heeft hij ook een uitermate treurige remix van het nummer gemaakt:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:55 schreef Boldface het volgende:
De Pharrell remix van I Love You:
https://soundcloud.com/in(...)you-pharrell/s-Xxtky
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |