Tomorrow is dus straks.quote:Listen to Huw Stephens on tomorrow's BBC Radio 1 Breakfast Show to hear 'Miracle', the first single to be taken from Hurts' upcoming second album 'Exile'.
Crosspostje! Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef Boldface het volgende:
[..]Ja, daar zie ik ook erg naar uit. Zie ook het Hurts-topic: MUZ / Hurts #1 Wonderful life
De nieuwe single al gehoord?
Verder zie ik erg uit naar het debuutalbum van Woodkid. Zo erg dat ik er alvast een topic voor heb aangemaakt: MUZ / Woodkid #1 - The Golden Age
Ook erg benieuwd naar het debuutalbum van Young Dreams uit Noorwegen. Verder naar de nieuwe Dido, hopelijk Röyksopp, misschien Depeche Mode, Daft Punk en wie later in het jaar een dance-album van de Pet Shop Boys (maar dat is nog niet zeker).
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Boldface het volgende:
En de resterende drie tracks:
10. Somebody To Die for
11. The Rope
12. Help
Let wel, er komt ook een limited edition met 14 tracks, dus twee titels zullen nog volgen.
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Boldface het volgende:
En hier is de hoes van Exile:
[ afbeelding ]
Tja, zo zien ze er nou eenmaal uit.... - Ik vind de hoes behoorlijk neutraal. Ze staan er niet half ontbloot op, ofzo....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nah, ik hoop op een special edition met een iets neutralere hoes, dan deze die schreeuwt om de aandacht bij de vrouwen
Tracklisting:quote:Evening all! You can listen again to our live session for Zane Lowe and BBC Radio 1 here... http://www.bbc.co.uk/programmes/p0152tht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |