* krioro meldt.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Boldface het volgende:
liefhebbers van bijvoorbeeld Tears For Fears, Pet Shop Boys, Depeche Mode en de andere betere popmuziek uit de 80s doen er goed aan om Hurts in de gaten te houden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zondag 10 oktober in ParadisoKaartverkoop begint morgen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Boldface het volgende:
Bedankt anboni. Misschien kan een moderator jouw link in plaats zetten van de originele link in de openingspost en dan meteen de twee onderste audiolinks verwijderen, want die werken niet meer.
Hopelijk wordt "Wonderful Life" in de nabije toekomst alsnog een volwaardige single.
Vraag me wel af of dat klopt, op de site van Hurts zelf staat 19:00.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zondag 10 oktober in ParadisoKaartverkoop begint morgen!
Kleine zaal, maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze naar de grote zaal verplaatst worden
Edit: aanvangstijd 22 u, op een zondag![]()
Hm, wat heeft 't WK te maken met een optreden in oktober?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zie 'm er op de officiele site helemaal niet meer tussen staan
Hoop toch echt dat ze 'm gaan vervroegen en dat ik er gewoon heen kan. Er staat nog niets in de grote zaal gepland dus als de vvk nou een beetje goed loopt verplaatsen ze het hopelijk daarheen + op een normale tijd..
Remixes van Wonderful life:quote:1. Silver Lining
2. Wonderful Life
3. Blood, Tears & Gold
4. Sunday
5. Stay
6. Illuminated
7. Evelyn
8. Better Than Love
9. Devotion
10. Unspoken
11. The Water
Blood, Tears & Gold vind ik niet middelmatig, goed nummer.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Moody het volgende:
Wonderful Life is inderdaad een fijn nummer, maar komt al uit midden 2009. Toen ik het toen hoorde vreesde ik al dat het zo'n typische 3FM-dooddraaiplaat zou worden.
De rest van de nummers die ik gehoord hebben ontstijgen helaas niet de middelmaat.....
De reden van deze 'flirt' is dat Kylie meezingt op de track Devotion die op hun album staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het geflirt met Kylie weer niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |