Meningsverschilletje dusquote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het een uitstekend album. Bij het luisteren is het woord "boyband" nooit in mijn gedachten opgekomen.
Een gevalletje van dit dus:quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Meningsverschilletje dus
Had het eigenlijk al kunnen weten toen 3FM het plat ging draaien....
Jij hebt je oordeel wel erg snel klaar over iemand. Lijkt me lastig in het echte leven. Of doe je dat alleen onder de anonimiteit op Fok?quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Een gevalletje van dit dus:
[ afbeelding ]
Je hapt wel lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt je oordeel wel erg snel klaar over iemand. Lijkt me lastig in het echte leven. Of doe je dat alleen onder de anonimiteit op Fok?![]()
Maar goed, voor jou nog een keer: ik vind het album gewoon erg slecht. Net zoals ik de Killers waardeloos vind. Of is die mening ook kwetsend voor je?![]()
Jammer dat er niemand mee gaat, had echt graag meegewildquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Niemand zin om mee te gaan? Anders haal ik de +1 van de lijst
Ze staan 30 oktober ook nog in Brussel. En volgens mij komen ze binnenkort ook nog in Keulen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Het was tof! Zo jammer dat ik er in oktober niet bij kan zijn.
quote:And now the maginificent European adventure begins. Where better to begin than a bright and beautiful Amsterdam. Bent u klaar?
Verona is de bonustrack van Happiness. Maar dat is voor ik weet geen cover. Wel kreeg daar de achtergrondzanger wat meer aandacht. Wat kan die gast zingen. Na het concert nam hij ook de tijd om met fans op de foto te gaan. Hilarisch is hij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bedoel je niet Verona?
Vond het wel leuk maar stiekem ook wat saaiConfide in Me, Evelyn en Stay waren wel hoogtepuntjes
Ohja, en op de WC werd aangekondigd dat ze 19 maart in de Melkweg staan, morgen begint kaartverkoop.
Happiness heeft het album niet gehaald. Maar de titel hebben ze gehouden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh aan die bonustrack kom ik nooit toe, toch es luisteren.. Waar komt dat nummer Happiness dan vandaan (dacht dat dat de bonustrack moest zijn toen ze het speelden, had t nog nooit eerder gehoord)?
Voorverkoop begint trouwens woensdag, dacht gister dat het dinsdag was en vandaag woensdag
quote:Hurts are set to release their new single, Stay, on November 15th 2010 on CD Single, 7 Inch Single and Download single. Stay is from the album Happiness.
UK customers will also receive an exclusive signed artwork print.
The Multi-buy features an exclusive download of Stay (Temper Trap remix).
Tracklisting is as follows...
CD Single
1. Stay
2. Confide In Me (Live from Reykjavik)
7 Inch
1. Stay
2. Stay (Groove Armada extended club mix)
Exclusive Download
Stay (Temper Trap remix)
quote:Gelukkig vond ik ze al kut voor hun doorbraak.Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Een gevalletje van dit dus:
[ afbeelding ]
Zover ik weet is dat Stay.. Of wordt dat de single na Stay?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Boldface het volgende:
Re-post van bovenstaande clip:
Plus het nieuws dat Hurts inmiddels een video aan het opnemen is voor hun volgende (reguliere) single. De keuze is - gelukkig - gevallen op Sunday.
Stay was een single in november. Daar is allang een clip bij opgenomen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef Civilian het volgende:
Zover ik weet is dat Stay.. Of wordt dat de single na Stay?
kak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
De clip van Stay 1 keer voorbij zien komen op tv, vond 'm nogal tegenvallen.. hopelijk wordt Sunday beter.
Melkweg 19 maart is al uitverkocht btw!
Hurts staat woensdag 2 maart in de Oosterpoort in Groningen. Dus misschien is dat nog een optie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |