Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gelukkig wordt de klok niet in de nacht van ZO op MA verzet.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik meteen weer eens tot kwart voor elf kunnen uitslapen! Dat doe ik anders nooit.
Nee, maar eigenlijk sta ik morgen voor mijn gevoel dus om 5 uur op ipv 6 uur... en 6 uur is al veel en veel te vroegquote:Op zondag 28 maart 2010 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de klok niet in de nacht van ZO op MA verzet.
5 uur is wel vroeg ja. Zes uur doe ik normaal ook. Zalig, zo op tijd opstaan hier in de tropen. Heb je nog wat aan de koelte van de ochtend.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar eigenlijk sta ik morgen voor mijn gevoel dus om 5 uur op ipv 6 uur... en 6 uur is al veel en veel te vroeg.
Hoe vroegquote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar eigenlijk sta ik morgen voor mijn gevoel dus om 5 uur op ipv 6 uur... en 6 uur is al veel en veel te vroeg.
voor mij maakt dat vaak niet uit.... omdat ik ook weekeinddiensten werkquote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Laatste post:
[..]
Gelukkig wordt de klok niet in de nacht van ZO op MA verzet.
Normaal om 6 uur (tenzij ik thuis werk, dan om half achtquote:
Eens met Fles. Gisteravond in de kroeg gewoon een uur ZZT kwijtgeraaktquote:Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
bok toch gewoon op met heel je zomertijdgeneuzel ieder jaarAfschaffen die boel
Damn, ik kom er rond half 8 uit. Als ik vroeg benquote:Op zondag 28 maart 2010 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Normaal om 6 uur (tenzij ik thuis werk, dan om half acht), maar 6 uur is nu dus eigenlijk 5 uur
![]()
.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
bok toch gewoon op met heel je zomertijdgeneuzel ieder jaarAfschaffen die boel
ZZT = Zuivere ZuipTijd?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens met Fles. Gisteravond in de kroeg gewoon een uur ZZT kwijtgeraakt.
Ruilen?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, ik kom er rond half 8 uit. Als ik vroeg ben
Kan je proberenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw wekker met die van mij... dan kan ik later opstaan.
heey en hoe was jou weekend tot zover?quote:
weer trots op mijzelf... 2,5 uur volgehouden in een dancing.... dat is al jaaaaren geleden dat me dat gelukt isquote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey en hoe was jou weekend tot zover?
Omdat ze niet weten hoe ze met een vuurwapen moeten omgaan en banger zijn zichzelf of hun collega's te raken ipv degene waar ze op hopen te mikken?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)met-stoeptegels.html
Agenten hebben toch allemaal een wapen/vuurwapen bij zich? Waarom wordt hier geen gebruik van gemaakt? Gewoon de eerste die niet luistert knuppelen. Zijn het er meer gewoon in een pootje schieten, moet je eens kijken hoe snel dit soort geneuzel stopt.
omdat als je in nederland je wapen trekt je gelijk geschorst wordt en zelf als crimineel word behandeld tot ze weten of het gerechtvaardigd was....quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)met-stoeptegels.html
Agenten hebben toch allemaal een wapen/vuurwapen bij zich? Waarom wordt hier geen gebruik van gemaakt? Gewoon de eerste die niet luistert knuppelen. Zijn het er meer gewoon in een pootje schieten, moet je eens kijken hoe snel dit soort geneuzel stopt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze niet weten hoe ze met een vuurwapen moeten omgaan en banger zijn zichzelf of hun collega's te raken ipv degene waar ze op hopen te mikken?
sorry, ik was eventjes vergeten hoe het er in NL aan toe ging. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat als je in nederland je wapen trekt je gelijk geschorst wordt en zelf als crimineel word behandeld tot ze weten of het gerechtvaardigd was....
dancing? als in soort van discotheekquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weer trots op mijzelf... 2,5 uur volgehouden in een dancing.... dat is al jaaaaren geleden dat me dat gelukt is
nu alleen tering brak, ging pas om half5 slapen, terwijl ik uiterlijk om 0:00 in bed lig op vrije dagen
het is een van alles en nog wat.... voordat het omgebouwd word tot een kleine discotheek is het een restaurantquote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dancing? als in soort van discotheekpfoeh half 5 wist ik al niet eens meer waar ik was
aah okee ik snap wel wat je bedoeldquote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is een van alles en nog wat.... voordat het omgebouwd word tot een kleine discotheek is het een restaurant
Nou hierquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weer trots op mijzelf... 2,5 uur volgehouden in een dancing.... dat is al jaaaaren geleden dat me dat gelukt is
nu alleen tering brak, ging pas om half5 slapen, terwijl ik uiterlijk om 0:00 in bed lig op vrije dagen
mwah... continu pijn in je rug is niet bevoordelijk voor e humeurquote:
baaah zo druk is niet leuk meerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah... continu pijn in je rug is niet bevoordelijk voor e humeursoort van poging gedaan wat op dansen moest lijken maar leek meer op corky van life goes on en toen werd het TE druk en kon je echt geen kant meer op, toen ben ik hem gepeerd. Paar ellebogen tegen hoofd gehad, nagels langs mijn armen en van die randdebielen die nog steeds denken dat ze 10m2 hebben om te dansen.... dat werkt wel tegen je als je niet zo goed tegen dat soort omgevingen kunt
Nee inderdaad, zo is er weinig aanquote:
heeyquote:
kroegjes vind ik zowiezo gezelligerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zo is er weinig aanIk ga zelf eigenlijk nooit naar een disco of wat dan ook. Bruin kroegje met een paar vrienden, prima, graag
Al gebeurt dat ook een handvol keren op een jaar
Oh, en ik heb ook pijn in m'n rug
Ik moet er altijd keihard van KAKKENquote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik drink bijna geen koffie meer. ik word daar zo opgedraaid van.
kan je tenminste normaal een conversatie voerenquote:
yepquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Alle klokken al bij tijd gezet ?
ook dat jaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je tenminste normaal een conversatie voeren
jazekerquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Alle klokken al bij tijd gezet ?
'K ruik er niets vanquote:
friemelquote:
Symquote:
ik hebe r altijd ruim een week last van.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
geen probleem met zomertijd/ wintertijd
dan mag je ook een uur langer slapenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
friemelaar
[..]
ik hebe r altijd ruim een week last van.
Van zomer naar wintertijd heb ik minder last van.
echt zonnig weer is het hier ook nietquote:
en friemel waren jullie een beetje op tijd thuis van de mini-meetquote:
denk dat het half 6 wasquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef friemelaar het volgende:
Ja hoor half 5 al (of was't half6 ?)
In elk geval waren we op tijd voor het concertvan de vogeltjes.
huh?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:07 schreef friemelaar het volgende:
Was trouwens een scherpe actie van mij met da drinken [ afbeelding ] naar 't afhaal punt
whehehe ja, jij weet waar je je drank moet bestellenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:07 schreef friemelaar het volgende:
Was trouwens een scherpe actie van mij met da drinken [ afbeelding ] naar 't afhaal punt
dan zou het nat en warm zijnquote:
LLquote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja, jij weet waar je je drank moet bestellen
middag mensen
Hier nu zon
hier waren het 4 mooie dagenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
We moeten weer heel lang teren op die 2 mooie dagen...
Had LL ff op de kast, ik dacht dat jij 't gezien had.quote:
Pappasquote:
Nja twas rustig toen aan de bar, had um je daar ook wel gegeven hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had LL ff op de kast, ik dacht dat jij 't gezien had.
Bij jullie hoek bestellen en dan snel naar 't afhaalpunt om aan te nemen.......
LL had zoiets van![]()
quote:
dat heb ik wel gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had LL ff op de kast, ik dacht dat jij 't gezien had.
Bij jullie hoek bestellen en dan snel naar 't afhaalpunt om aan te nemen.......
LL had zoiets van![]()
Bij die van Anja dus ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:19 schreef friemelaar het volgende:
@GF,
Dat halssieraad aan Diana nog niet meegeven .
Ik ben Biekske aan't leren hoe ze die ringetjes bij zwaardere sieraden moet dicht solderen.
Dat moet bij die chocker nog gebeuren......
was eigenlijk een bijzettafeltjequote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik wel gezien![]()
alleen die kast waar LL op zou zitten heb ik niet gezien
ok dan leg ik hem achter neerquote:Op zondag 28 maart 2010 16:19 schreef friemelaar het volgende:
@GF,
Dat halssieraad aan Diana nog niet meegeven .
Ik ben Biekske aan't leren hoe ze die ringetjes bij zwaardere sieraden moet dicht solderen.
Dat moet bij die chocker nog gebeuren......
je bent goedquote:
Je hebt er verstand vanquote:
toen Randall opstond ging ik me bedje inquote:Op zondag 28 maart 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pappas![]()
![]()
alleen met 2 onderbrekingen
1 x Randall die opstond (8.30uur)
1 x Hond die ontsnapt was(11 uur)
maar om 2 uur zo fris als een hoentje *kuch*
nja wakker...
Ik weet ALLESquote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van
mja wat weet jij nou niet he
quote:
Ja joh, zot niet zo te lurklenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
JF ZOT NIET ZO MEE TE LURKLEN EN POST!!!!!
*proestquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
JF ZOT NIET ZO MEE TE LURKLEN EN POST!!!!!
Ik was om 8 uur thuisquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen Randall opstond ging ik me bedje in
WAS ja. tot jij er met je dikke walvissen-aars doorheen stuiterdequote:
fijn he die zomertijdquote:
quote:
even wachten tot ie het zietquote:
moest er op gaan staan om friemel te zoenenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS ja. tot jij er met je dikke walvissen-aars doorheen stuiterde
Geweldigquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS ja. tot jij er met je dikke walvissen-aars doorheen stuiterde
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
LL heeft een perfect mooi kontje
schopje DIGquote:Op zondag 28 maart 2010 16:28 schreef lavinia000 het volgende:
Waaaaaaarom doet mijn icon het niet, hij was goedgekeurd en toch zie ik niks
friemen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moest er op gaan staan om friemen te zoenen
[..]
Geweldig
maar goed dat het niet op de nacht van zondag op maandag omgezet wordt...
zie editquote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemen?![]()
van mij mag dat anders wel
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moest er op gaan staan om friemel te zoenen
[..]
zie hem ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:28 schreef lavinia000 het volgende:
JIj moet toch rugpijn hebben van je vrouw te zoenenquote:
whehehe zie de edit nou pasquote:
Ik begin het behoorlijk zat te worden trouwensquote:
als ze ligt heeft hij daar geen last vanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JIj moet toch rugpijn hebben van je vrouw te zoenen
jah nou is mn gezicht natquote:
da kan niequote:
welkom bij de clubquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin het behoorlijk zat te worden trouwens
shit dan zat ik te hoogquote:
sinasappelkratjes zijn niet zo duurquote:[..]
da kan nie![]()
je hebt helemaal niet zo veel geld om iedere keer dat interieur te vervangen
jij ook alquote:en je bent al getrouwd
ik merk dat voor mij ibu beter werkt voor de zenuwenpijn in mijn rug, maar dat moet je natuurlijk zelf weten hequote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon lekker beetje paracetamol slobberen
-jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit dan zat ik te hoog![]()
[..]
sinasappelkratjes zijn niet zo duur![]()
[..]
jij ook al
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JIj moet toch rugpijn hebben van je vrouw te zoenen
^-^ dat dusquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze ligt heeft hij daar geen last van
hey gierquote:
belgen...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom blijven mensen bellen of we zondag open zijn![]()
als je het telefoonnummer van de site haalt is het dan zoveel moeite om te kijken wat de openingstijden zijn
Weet je inmiddels toch.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom blijven mensen bellen of we zondag open zijn![]()
als je het telefoonnummer van de site haalt is het dan zoveel moeite om te kijken wat de openingstijden zijn
-dan had je me naar beneden moeten duwenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-ja
-klopt maar ik ben een veeleisende echtgenote
-met te veel mensen eigenlijk...
* gaat sig aanpassen
Opkloter niet door zn proeftijd gekomen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-ja
-klopt maar ik ben een veeleisende echtgenote
-met te veel mensen eigenlijk...
* gaat sig aanpassen
giertjequote:
niet alleen belgenquote:
dat is waarquote:Op zondag 28 maart 2010 16:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet je inmiddels toch.internet bezoekers zijn DOM per definitie lijkt 't wel
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat gaan jullie vanmiddag open eigenlijk GF?
het speeltje is kapot gegaanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opkloter niet door zn proeftijd gekomen?
Ja, en overspelige huisvrouwtjes pompen in die batstent van die dikke kunnen we ook wel vergeten vandaagquote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Giertje het volgende:
pff het is weer typisch zondag geen donder te beleven
whehehee inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en overspelige huisvrouwtjes pompen in die batstent van die dikke kunnen we ook wel vergeten vandaag
Had je gisteren moeten komen, had je vandaag kunnen na-genietenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en overspelige huisvrouwtjes pompen in die batstent van die dikke kunnen we ook wel vergeten vandaag
wie is er dikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je gisteren moeten komen, had je vandaag kunnen na-genieten
Doet het gewoon hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 16:28 schreef lavinia000 het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie is er dik![]()
ik heb een anatomisch perfect gevormd lichaam![]()
voor een boeddha
juist anders om bedoel jequote:
smakelijk Symquote:
aah wat cutequote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
kinderen![]()
LL belt me net komt de kleine ook even aan de telefoon vraagt hij meteen of de lampen nog kapot zijn op de dansvloer![]()
ik zo van Huh? vorig jaar met de BBQ wilde hij dansen en toen zei ik dat de lampen kapot waren.
en na een jaar vraagt hij me gewoon of ze al gemaakt zijn
quote:
heey fhaquote:
Hey giertjequote:
rustig beetje gelezen vandaagquote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey giertje![]()
Ik ben vet sagerijnigDus ik ging mij blij maken maar nu ben ik gewoon heel erg hyper, waar ik dan weer sagerijnig van word
Hoe is het daar?![]()
Daar zijn het zondagen voorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
rustig beetje gelezen vandaag
veel zitten nadenken over van alles en nog wat
en beetje gamen
mijn zondagen zijn over het algemeen erg rustig
mwah vind het wel lekker om wat te doen te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar zijn het zondagen voorLekker hoor
![]()
Marc![]()
Mjah ik ook, maar zondagen zijn gewoon gedoemd tot mislukking als je dat probeert (tenminste mij lukt het nooit op zondag) dus dan kun je beter van te voren al bedenken dat je lekker rustig gaat doenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah vind het wel lekker om wat te doen te hebben
Fhaquote:
bij mij nietquote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom duurt het weekend altijd zo kort?
das waarquote:Op zondag 28 maart 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik ook, maar zondagen zijn gewoon gedoemd tot mislukking als je dat probeert (tenminste mij lukt het nooit op zondag) dus dan kun je beter van te voren al bedenken dat je lekker rustig gaat doen
Omdat ik op zaterdag altijd werk en die dag dus niet echt mee krijgquote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom duurt het weekend altijd zo kort?
En wanneer ga je dat hebben?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
Weekend boeit me niet zo veelIk wil gewoon weer een keer echt vakantie
Dat lijkt me veel heerlijker.
Voorlopig niet? Geen idee. In de schoolvakanties in het jaar moet ik gewoon studeren, in de zomervakantie ben ik altijd aan het studeren en aan het werk.. Ik denk dat het nog wel even gaat durenquote:
wat is dat vakantiequote:Op zondag 28 maart 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
Weekend boeit me niet zo veelIk wil gewoon weer een keer echt vakantie
Dat lijkt me veel heerlijker.
Ergens zijn en lekker niks (of juist heel veel) kunnen doen zonder dat je ergens in je achterhoofd denkt "eigenlijk moet ik nog.."quote:
dan heb ik nooit vakantiequote:Op zondag 28 maart 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ergens zijn en lekker niks (of juist heel veel) kunnen doen zonder dat je ergens in je achterhoofd denkt "eigenlijk moet ik nog.."
Ik ook niet en dat vind ik kutquote:
Ik ga in mei een weekend naar London met mn mama. De week voor de tentamensquote:
zoals het er nu naar uitziet ga ik naar italiequote:Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga in mei een weekend naar London met mn mama. De week voor de tentamens
Dus nee![]()
Jij plannen dan?
ik ookquote:
heb ik net ook ingeschonkenquote:
Waarom is dat niet leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er weer even vantussen.
Er komt zo visite
Ohw daar doe ik gewoon niet aanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt leuke visite en je hebt van die verplichte nummers.
Nou dit is er zo een
Ook toen deed ik er niet aan meequote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
dat is wel een voordeel van niet meer bij mijn ouders wonen geen verplichte visites meer
smakelijk flesquote:
ik heb meestal wel een smoesje om het te ontlopenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt leuke visite en je hebt van die verplichte nummers.
Nou dit is er zo een
in dit geval ging het even niet, maar we hebben het weer overleefdquote:Op zondag 28 maart 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meestal wel een smoesje om het te ontlopen
Wat was het? En is er nog over?quote:
quote:He is the oldest living grandmaster, and following the death of Smyslov on March 27, 2010, the only one from the original group of grandmasters awarded the title by FIDE in 1950.
slaap ze Fhaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Morgen weer lange dag.
Slaap lekker allemaal straks![]()
wat moeten we anders doen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind toch dat we het de volgende keer anders moeten doen
quote:
slaap zequote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook maar eens pitten. Hopelijk gaat het morgen wat beter met mn rug. Laterz
tja denk niet dat het gaat lukkenquote:
Ow, das jammer wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja denk niet dat het gaat lukken
zou het niet wetenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das jammer wel.
Nog iets dat we kunnen doen om het wel te laten lukken?
Oke, dan stoppen we ermee en gaan we over op Warsteinerquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
we hebben volgens mij alles al geprobeerd
Hoor ik daar Warsteiner? Doe mij er maar eenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan stoppen we ermee en gaan we over op Warsteiner
Een glas, krat, fust of vrachtwagen?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar Warsteiner? Doe mij er maar een!
Een glas is wel voldoendequote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een glas, krat, fust of vrachtwagen?
goed planquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan stoppen we ermee en gaan we over op Warsteiner
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 goldfinger1963
02. 024 Giertje
03. 023 Dr_Flash
04. 021 Ladylike
05. 019 indahnesia.com
06. 016 marcb1974
07. 016 Fha
08. 016 friemelaar
09. 013 Knuffelzacht
10. 013 Symphonic
11. 007 DaMart
12. 005 MPG
13. 003 sararaats
14. 003 vrolijke-frits
15. 002 Lotusss
16. 001 lavinia000
quote:Top 100 van zondag 28 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
73. 079 goldfinger1963
75. 078 Knuffelzacht
83. 073 Symphonic
indahquote:
whehehe zit ik ook net aanquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik moet eens kijken waarom mijn internet langzaam is.
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, de vriendin kan weer aan het werk zie ik wel.
zou ook tijd wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 05:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, alles draait weer zoals het hoort geloof ik.Heb wel weer een bak koffie verdiend.
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
was net 2 seconden op het werk en al meteen in bezit van nieuwe kleren
ff pic zoekenpic niet te vinden
Happendquote:Op maandag 29 maart 2010 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen pic, it didn't happen
Llschatje
![]()
![]()
zon willen wequote:
whehehe Pownedquote:Op maandag 29 maart 2010 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
het wordt weer zo een week.......![]()
nu al met 3 hoge prioriteit dingen tegelijk bezig.![]()
de planning voor deze week is nu al omgegooid.:|w
lang leve de migratie projecten
ik heb een vak geleerd maar ben wat anders gaan doenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe Powned
Had je je maar een vak moeten leren![]()
ik heb het ook erg druk
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef Symphonic het volgende:
Het is ook echt maandagochtend.
Het regent ziekmeldingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smakelijkquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Hier juist herstel meldingenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef Symphonic het volgende:
Het is ook echt maandagochtend.
Het regent ziekmeldingen...
smakelijkquote:
stommerikquote:Op maandag 29 maart 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een vak geleerd maar ben wat anders gaan doen![]()
Ik breng iedereen koffiequote:Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas komt af entoe zelf koffie brengen
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k richt zich langzaam op met een tevreden glimlach
eerste ronde storingen overleefd![]()
tijd voor een overwinnings peuk
readquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet zelf altijd de koffie halen.
Maar das geen probleem, kom ik tenminste ook eens van m'n l*** reet af
edit : of was 't nou toch reed pfffffffff
ik loop zo wel met dat bordje van de 2e ronde rondquote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
personeel voor aannemenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:25 schreef friemelaar het volgende:
Belasting aangifte![]()
Papierwerk![]()
Ik haat dat
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
die moet je ook in de winter binnen zettenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
't is niet voor niks een van de ergste verwensingen als de ene jood tegen de ander zegt dat hij hem personeel toe wenst![]()
Buiten dat, m'n geldboompje staat nog niet in bloei
hier doet het zonnetje een moedige pogingquote:Op maandag 29 maart 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
oh gatsiedarrie wat een pokke weer
whehehehehe nogmaals: had je maar een vak moeten leren je geleerde vak moeten uitoefenenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
goed gewerkt wok![]()
![]()
als dank mag je nu mee doen met het migratie project, dit weekend gaan we weer een deel doen.
vrijdag avond beginnen, zaterdag de hele dag en zondag wat uitloop.
mocht het niet lukken hebben we de maandag ook nog
![]()
![]()
![]()
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehehe nogmaals: had je maar een vak moeten leren je geleerde vak moeten uitoefenen
Wees blij dat je mag werken en dat je baas zo'n vertrouwen in je heeftquote:Op maandag 29 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.![]()
nu nog even steggelen over de vergoeding,vrijdag na 5 is 150% en zondag + maandag is 200%
zo niet
werk je zaterdag gratisquote:Op maandag 29 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.![]()
nu nog even steggelen over de vergoeding,vrijdag na 5 is 150% en zondag + maandag is 200%
zo niet
zaterdag is vrijdag na 5 uur hequote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag is vrijdag na 5 uur he
lezen is een vak
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
IT-er zijn heeft ook zijn voordelen:
Vrouwen vallen op type nerd
dan lees mn reply in dat topic maar nietquote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
onderzoek klopt, daarom zijn wij getrouwd
**Proest** laat GF 't maar niet horen ............................quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag is vrijdag na 5 uur he
lezen is een vak
dat is publiekelijk, in het echt.....quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan lees mn reply in dat topic maar niet
het klopt echtquote:“In het openbaar zullen vrouwen altijd zeggen dat ze een gespierde man willen”, zegt een woordvoerder van OnePoll, de initiatiefnemer van het onderzoek, tegen de Daily Mail. “Liefst één zonder haar en wiens emotionele kant onderbelicht is. Maar uit ons onderzoek blijkt dat dames stiekem eigenlijk iets heel anders willen en dat lijkt me een grote opluchting voor veel mannen.”
jij weet mn loon niet....quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
**Proest** laat GF 't maar niet horen ............................
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is publiekelijk, in het echt.....
[..]
het klopt echt
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij weet mn loon niet....
dat is al ruimschoots gecompenseerd
[..]
nee, ik wil een echte man, met vieze handen van het werken, hoop tattoo's (hoe meer, hoe beter) maar die lief is.
geen metro man
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wilt een lieve vieze inktvlek die naar zweet ruikt maar er in de was wel uitgaat, klink logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
friemelquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, issie vies, gaan we samen douchen
bovendien val ik niet op magere mannen en nerdjes zijn over het algemeen mager* wel.o.k gaat motorblok knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* wel.o.k kijkt in spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat motorblok knuffelen
er is nog hoop, laat een tattoo zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pappasquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
het gaat alleen maar slechter. Hopelijk kan de huisarts straks wat spierverslappers geven of zo
LLquote:
flesquote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
het gaat alleen maar slechter. Hopelijk kan de huisarts straks wat spierverslappers geven of zo
rook zequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, issie vies, gaan we samen douchen
bovendien val ik niet op magere mannen en nerdjes zijn over het algemeen magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat motorblok knuffelen
je moet ook een vies motorblok pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hij doelt er denk ik op dat hij hetzelfde probleem heeft als ikquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet ook een vies motorblok pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |