omdat als je in nederland je wapen trekt je gelijk geschorst wordt en zelf als crimineel word behandeld tot ze weten of het gerechtvaardigd was....quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)met-stoeptegels.html
Agenten hebben toch allemaal een wapen/vuurwapen bij zich? Waarom wordt hier geen gebruik van gemaakt? Gewoon de eerste die niet luistert knuppelen. Zijn het er meer gewoon in een pootje schieten, moet je eens kijken hoe snel dit soort geneuzel stopt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze niet weten hoe ze met een vuurwapen moeten omgaan en banger zijn zichzelf of hun collega's te raken ipv degene waar ze op hopen te mikken?
sorry, ik was eventjes vergeten hoe het er in NL aan toe ging. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat als je in nederland je wapen trekt je gelijk geschorst wordt en zelf als crimineel word behandeld tot ze weten of het gerechtvaardigd was....
dancing? als in soort van discotheekquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weer trots op mijzelf... 2,5 uur volgehouden in een dancing.... dat is al jaaaaren geleden dat me dat gelukt is
nu alleen tering brak, ging pas om half5 slapen, terwijl ik uiterlijk om 0:00 in bed lig op vrije dagen
het is een van alles en nog wat.... voordat het omgebouwd word tot een kleine discotheek is het een restaurantquote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dancing? als in soort van discotheekpfoeh half 5 wist ik al niet eens meer waar ik was
aah okee ik snap wel wat je bedoeldquote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is een van alles en nog wat.... voordat het omgebouwd word tot een kleine discotheek is het een restaurant
Nou hierquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weer trots op mijzelf... 2,5 uur volgehouden in een dancing.... dat is al jaaaaren geleden dat me dat gelukt is
nu alleen tering brak, ging pas om half5 slapen, terwijl ik uiterlijk om 0:00 in bed lig op vrije dagen
mwah... continu pijn in je rug is niet bevoordelijk voor e humeurquote:
baaah zo druk is niet leuk meerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah... continu pijn in je rug is niet bevoordelijk voor e humeursoort van poging gedaan wat op dansen moest lijken maar leek meer op corky van life goes on en toen werd het TE druk en kon je echt geen kant meer op, toen ben ik hem gepeerd. Paar ellebogen tegen hoofd gehad, nagels langs mijn armen en van die randdebielen die nog steeds denken dat ze 10m2 hebben om te dansen.... dat werkt wel tegen je als je niet zo goed tegen dat soort omgevingen kunt
Nee inderdaad, zo is er weinig aanquote:
heeyquote:
kroegjes vind ik zowiezo gezelligerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zo is er weinig aanIk ga zelf eigenlijk nooit naar een disco of wat dan ook. Bruin kroegje met een paar vrienden, prima, graag
Al gebeurt dat ook een handvol keren op een jaar
Oh, en ik heb ook pijn in m'n rug
Ik moet er altijd keihard van KAKKENquote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik drink bijna geen koffie meer. ik word daar zo opgedraaid van.
kan je tenminste normaal een conversatie voerenquote:
yepquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Alle klokken al bij tijd gezet ?
ook dat jaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je tenminste normaal een conversatie voeren
jazekerquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Alle klokken al bij tijd gezet ?
'K ruik er niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |