zaterdag is vrijdag na 5 uur hequote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag is vrijdag na 5 uur he
lezen is een vak
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
IT-er zijn heeft ook zijn voordelen:
Vrouwen vallen op type nerd
dan lees mn reply in dat topic maar nietquote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
onderzoek klopt, daarom zijn wij getrouwd
**Proest** laat GF 't maar niet horen ............................quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag is vrijdag na 5 uur he
lezen is een vak
dat is publiekelijk, in het echt.....quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan lees mn reply in dat topic maar niet
het klopt echtquote:“In het openbaar zullen vrouwen altijd zeggen dat ze een gespierde man willen”, zegt een woordvoerder van OnePoll, de initiatiefnemer van het onderzoek, tegen de Daily Mail. “Liefst één zonder haar en wiens emotionele kant onderbelicht is. Maar uit ons onderzoek blijkt dat dames stiekem eigenlijk iets heel anders willen en dat lijkt me een grote opluchting voor veel mannen.”
jij weet mn loon niet....quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
**Proest** laat GF 't maar niet horen ............................
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is publiekelijk, in het echt.....
[..]
het klopt echt
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij weet mn loon niet....
dat is al ruimschoots gecompenseerd
[..]
nee, ik wil een echte man, met vieze handen van het werken, hoop tattoo's (hoe meer, hoe beter) maar die lief is.
geen metro man
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wilt een lieve vieze inktvlek die naar zweet ruikt maar er in de was wel uitgaat, klink logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
friemelquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, issie vies, gaan we samen douchen
bovendien val ik niet op magere mannen en nerdjes zijn over het algemeen mager* wel.o.k gaat motorblok knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* wel.o.k kijkt in spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat motorblok knuffelen
er is nog hoop, laat een tattoo zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pappasquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
het gaat alleen maar slechter. Hopelijk kan de huisarts straks wat spierverslappers geven of zo
LLquote:
flesquote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
het gaat alleen maar slechter. Hopelijk kan de huisarts straks wat spierverslappers geven of zo
rook zequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, issie vies, gaan we samen douchen
bovendien val ik niet op magere mannen en nerdjes zijn over het algemeen magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat motorblok knuffelen
je moet ook een vies motorblok pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |