Ik breng iedereen koffiequote:Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas komt af entoe zelf koffie brengen
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k richt zich langzaam op met een tevreden glimlach
eerste ronde storingen overleefd![]()
tijd voor een overwinnings peuk
readquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet zelf altijd de koffie halen.
Maar das geen probleem, kom ik tenminste ook eens van m'n l*** reet af
edit : of was 't nou toch reed pfffffffff
ik loop zo wel met dat bordje van de 2e ronde rondquote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
personeel voor aannemenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:25 schreef friemelaar het volgende:
Belasting aangifte![]()
Papierwerk![]()
Ik haat dat
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
die moet je ook in de winter binnen zettenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
't is niet voor niks een van de ergste verwensingen als de ene jood tegen de ander zegt dat hij hem personeel toe wenst![]()
Buiten dat, m'n geldboompje staat nog niet in bloei
hier doet het zonnetje een moedige pogingquote:Op maandag 29 maart 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
oh gatsiedarrie wat een pokke weer
dus je zit straks weer zonder electriciteit, of valt dat mee bij jullie?quote:
whehehehehe nogmaals: had je maar een vak moeten leren je geleerde vak moeten uitoefenenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
goed gewerkt wok![]()
![]()
als dank mag je nu mee doen met het migratie project, dit weekend gaan we weer een deel doen.
vrijdag avond beginnen, zaterdag de hele dag en zondag wat uitloop.
mocht het niet lukken hebben we de maandag ook nog
![]()
![]()
![]()
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehehe nogmaals: had je maar een vak moeten leren je geleerde vak moeten uitoefenen
Wees blij dat je mag werken en dat je baas zo'n vertrouwen in je heeftquote:Op maandag 29 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.![]()
nu nog even steggelen over de vergoeding,vrijdag na 5 is 150% en zondag + maandag is 200%
zo niet
werk je zaterdag gratisquote:Op maandag 29 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, IT-ers hebben toch geen prive leven.![]()
nu nog even steggelen over de vergoeding,vrijdag na 5 is 150% en zondag + maandag is 200%
zo niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |