quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
ik wil proberen of ik de 11k kan halen ! met trainen althans ik ga trainen naar 10 en hoop dan dus die laatste km wel door te komen
Voor mij ook lekker dichtbij die stoomtramloop , Den Oever -> Medemblik is wel te doen
quote:Inschrijfformulier
Stoomtramloop 13 juni 2010
Stap
5 van 5
Nawoord
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld.
Die jojogirl is volgens mij best een lekkere milf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
is dit een verkapte versiertruc?![]()
Klopt, zelfs sneller dan dat. Op een of andere manier ben ik nu echt een stuk sneller dan vorig jaar, ben benieuwd hoe het zich op de halve marathon gaat uitpakken maandag. Als in Zandvoort dezelfde omstandigheden als vorig jaar geweest waren, was ik denk zeker wel twee minuten sneller geweest. Volgend jaar dus gewoon weer een nieuw pr neerzettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef e-runner het volgende:
[..]
Nette tijd, ongeveer wat je wilde lopen toch?
Mijn tijd was ongeveer 1.35.40. Ik moet zeggen dat toen ik verkeerd was gelopen dat ik toen mijn Garmin maar heb ingedrukt en het voor gezien heb gehouden. Volgens nr 3 liep ik honderd meter voor hem en hij kwam over de finish in 1.36.04. Dus ik zou daar ongveer een seconde of 20 voor gezeten hebben.
Het was een lokaal loopje met zo'n 20-30 deelnemers. Echt lekker rustig gelopen beetje me erop ingesteld hoe het zou zijn als ik twee maal dit rondje zou moeten doen.
Er stond wel erg veel wind en ik kan me voorstellen dat het aan zee nog meer is geweest.
Dat je longen zeer doen dat heb ik regelmatig, soms nog wat dagen erna. Heeft ms ook wel iets met je houding te maken. Ik loop iets voorover en probeer nu ook wat rechterop te lopen zodat mijn borst beter uit kan zetten. Met veel wind tegen ga je toch weer wat voorover lopen en je gaat diep natuurlijk.
Met zo'n tijd op de circuitrun kan je makkelijk een halve marathonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor de veiligheid 11k weet niet of ik dan al een hale marathon kan
Hij is wel zonder de GPS zeker !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef FJD het volgende:
@Joene; Ding zal er over een maand ofzo vast ook nog wel zijn. Ligt nu netjes in het doosje braaf te zijn. Het blijft spul voor een hele specifieke doelgroep. Mocht je op een later tijdstip nog interesse hebben stuur dan eens een PM
thnx, weet k meteen wat ik voor de damloop moet invullenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:20 schreef knnth het volgende:
Calculator voor dit soort dingen: http://www.runinfo.nl/verwachtingen.htm
zelfde dag als de Posbankloop, daar heb ik me net weer voor ingeschreven. En ook voor de Midzomernachtcross door het Amsterdamse Bos.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef beertenderrr het volgende:
ForrestX, ik kan niets zeggen over de stoomtram en marquetteloop, maar de halve van Amsterdam is niet heel spectaculair. Wel veel publiek, maar in mijn ogen een saai parcours. Wel snel overigens, dus wil je voor een goede tijd lopen, zit je daar goed.
Ik kan je zelf de zilveren kruis achmea loop als 1e halve marathon te lopen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die jojogirl is volgens mij best een lekkere milf!
Ik wil graag gps omdat ik het leuk vind om mn exacte route te kunnen mappen op bijvoorbeeld google (pure gadget dus) , zou ook kunnen met een telefoon maar ik wil met hardlopen zo minmogelijk shit bij me hebben dus huissleutel vind ik eigenlijk meer dan genoegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Pas maar op, ik weet zowat waar je huis woont denk ik
Maar "Westlands mooiste" klinkt wel goed. De loop dan, want de naam is een beetje erg promodepromo
En Joene, waarom wil je GPS en footpod? Ik heb hier een Polar met footpod en dat werkt super. Uit m'n geocache GPS ervaring weet ik dat het soms lang kan duren voordat je met GPS signaal hebt en dat het, zeker in het bos of in de stad, ook vaak weer wegvalt door gebrek aan ontvangst.
Wegvallen heb ik zelf nog nooit gehad (behalve binnen of in een tunnel). Kan wel even duren voor je signaal hebt maar dat vind ik niet zo erg. Gebruik hem zowel op de fiets als met hardlopen. Het zal natuurlijk ook uitmaken welk soort je hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Pas maar op, ik weet zowat waar je huis woont denk ik
Maar "Westlands mooiste" klinkt wel goed. De loop dan, want de naam is een beetje erg promodepromo
En Joene, waarom wil je GPS en footpod? Ik heb hier een Polar met footpod en dat werkt super. Uit m'n geocache GPS ervaring weet ik dat het soms lang kan duren voordat je met GPS signaal hebt en dat het, zeker in het bos of in de stad, ook vaak weer wegvalt door gebrek aan ontvangst.
Het feit dat het lichaam slechter herstelt naar een aantal flinke trainingen is wel bekend, maar niet in zulke mate zoals jij die beschrijft. Met elke training breek je je lichaam tenslotte een beetje af, zodat deze in betere staat terug komt. Dit herstel kost energie dat een lichaam dat niet getraind wordt volledig kan besteden aan het optimaal houden van de gezondheid. Dit is bij een persoon in training minder het geval, omdat het lichaam ook het herstellen erbij krijgt. Je bent hierdoor kwetsbaarder voor bacteriën en virussen in principe.quote:
Leuke tip! Die wil ik ook wel lopen denk ik!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef beertenderrr het volgende:
ForrestX, ik kan niets zeggen over de stoomtram en marquetteloop, maar de halve van Amsterdam is niet heel spectaculair. Wel veel publiek, maar in mijn ogen een saai parcours. Wel snel overigens, dus wil je voor een goede tijd lopen, zit je daar goed.
Ik kan je zelf de zilveren kruis achmea loop als 1e halve marathon te lopen. Deze begint in het centrum van Haarlem, gaat vervolgens de duinen in en komt uiteindelijk weer in het centrum uit. Voor mij de veruit mooiste halve marathon die ik tot nu toe heb gelopen. Dit jaar is deze race de week na de dam tot damloop, en dus nog voor de halve van amsterdam. Verder heb ik hier een filmpje over deze race waar je een aantal beelden ziet ter impressie. Ik ben er iig weer bij
Ik heb m 3 x gelopen, maar ga iedere keer weer stuk op die 2 km vals plat omhoog. Ik heb er geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Skv het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Nike Hilversum Run? 10 km op 18 april
Joene, deze is mooi <3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil graag gps omdat ik het leuk vind om mn exacte route te kunnen mappen op bijvoorbeeld google (pure gadget dus) , zou ook kunnen met een telefoon maar ik wil met hardlopen zo minmogelijk shit bij me hebben dus huissleutel vind ik eigenlijk meer dan genoeg
De footpod zou ik willen voor de loopband in de sportschool mocht ik ooit nog eens daar wat aan lopen gaan doen.![]()
Wat moet ie gaan kosten dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
ik had hem gezien inmiddels idden de prijs is ook fijn
Mooie prijs idd, maar het blijft best veel geld. Zeker voor een beginner als moiquote:
Zag wel dat je bij deze kleine Forerunner geen trainingen en waarden kunt invoeren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:49 schreef caspervc het volgende:
[..]
Joene, deze is mooi <3
http://tweakers.net/nieuw(...)-hardlopers-aan.html
Lekker licht, nieuwe ontvangstchipset (beter dan de 305/405) en supercompact!
Ik heb nog niet naar het parcours gekeken eigenlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:09 schreef annoh het volgende:
[..]
Ik heb m 3 x gelopen, maar ga iedere keer weer stuk op die 2 km vals plat omhoog. Ik heb er geen zin meer in![]()
Ik zou wel willen, de start is nog geen 100 meter vanaf mijn voordeur, helaas kan ik ook dit jaar weer niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Skv het volgende:
Het is wel leuk dat je een stuk door het mediapark loopt, maar verder is het vooral door het centrum en woonwijken. Dat stuk vals plat is in mijn herinnering ergens tussen km 6 en 8... Verder is het wel een leuke loop hoor, goed georganiseerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar het parcours gekeken eigenlijk.
Waar zit dat stuk? En is het verder wel een mooie loop?
Nou ja rustig aan doen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Klopt, zelfs sneller dan dat. Op een of andere manier ben ik nu echt een stuk sneller dan vorig jaar, ben benieuwd hoe het zich op de halve marathon gaat uitpakken maandag. Als in Zandvoort dezelfde omstandigheden als vorig jaar geweest waren, was ik denk zeker wel twee minuten sneller geweest. Volgend jaar dus gewoon weer een nieuw pr neerzetten.
Mooie tijd trouwens voor als je het rustig aan doetHoe snel wil je de marathon gaan lopen trouwens? Binnen 3 uur haalbaar? Zou wel echt
zijn.
Verder zal ik eens op mijn houding gaan letten, idd veel voorover gehangen op het strand om maar zo min mogelijk weerstand van de wind te ondervinden. Wel een super irritant gevoel. Toch zonde dat het bij de laatste 200m echt niet meer ging, als ik dan nog ging sprinten was ik afgevoerd ben ik bang
Misschien, ga jij? Ik heb nog nooit mee gedaan aan een wedstrijd. Maar het begint bij mij wel te kriebelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Skv het volgende:
Ook ik ben opzoek naar een manier om mijn loop-, fietstrainingen vast te leggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef No-P het volgende:
[..]
Wegvallen heb ik zelf nog nooit gehad (behalve binnen of in een tunnel). Kan wel even duren voor je signaal hebt maar dat vind ik niet zo erg. Gebruik hem zowel op de fiets als met hardlopen. Het zal natuurlijk ook uitmaken welk soort je hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik de 305. Goedkoper, groot scherm en best fijne navigatie. Het is wel een behoorlijk apparaat aan je arm, maar dat maakt me niet zo veel uit. De navigatie van de 305 werkt met een lijntje (zonder map) en de 405 geloof ik alleen met de richting.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef 1517 het volgende:
Ook ik ben opzoek naar een manier om mijn loop-, fietstrainingen vast te leggen.
Het liefst kijk ik naar iets als een Garmin 405 maar die is erg duur voor een studerende beginnende loper ( 250,- + ). Als ik een duur apparaat aanschaf wil ik ook voor hartslag mogelijkheid gaan. Aangezien ik vaak buiten de stad loop spreekt de navigatie functie van de 405 mij erg aan. Zo kan je een afstand van te voren plannen, zodat je je zelf pusht om door te gaan.
Eigenlijk wel logisch.. Ik ben gewoon te ver gegaan met teveel trainingen zonder m'n lichaam tijd te geven om te herstellen...quote:
Heb een windjack en een shirt met korte mouwen gekocht. Ook even bij de Runner's World een kort loopbroekje en een zweetband gekocht. Kan er weer ff tegenaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef computergirl het volgende:
als er nog mensen een goedkope loopoutfit willen scoren, zowel de Aldi als de Lidl heeft deze week loopspullen in de aanbieding. Best goed spul en kost geen drol.
Het leukste aan mijn GPS is dat je een route kan overzetten vanuit mapmyrun in een gebied dat je niet kent, bijvoorbeld toen ik op vakantie was in Knokke of tijdens mijn cursus in Reading. Zonder dat soort leuke dingen is hij wat mij betreft niet de moeite waardquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Zag wel dat je bij deze kleine Forerunner geen trainingen en waarden kunt invoeren...
Ja je moet het 1e of 2e paasdag ophalen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef beertenderrr het volgende:
Iemand al een startnummer voor de marathon van Utrecht? Ik heb nog niets, en dat irriteert meMoet je het ophalen ofzo? Ik weet dat dat dit ook het geval was bij de marathon van Amsterdam en dat was toch best irritant
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja je moet het 1e of 2e paasdag ophalen.
1e paasdag kun je het halen op de runningbeurs (jaarbeurs).
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]ophalen
en 2e paasdag? Ook in de jaarbeurs? Het is denk ik niet anders![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.
Lees verder hier:
http://www.athletic.nl/20(...)pen/deelnemers-info/
Bij mij zat ie ook in mijn spambox!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.
Lees verder hier:
http://www.athletic.nl/20(...)pen/deelnemers-info/
slechte grap....ik kan nog niks op de site....behalve:quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
overigens
INSCHRIJVEN DAM TOT DAMLOOP IS 1 APRIL GEOPEND!
aangezien het overal flink werd aangekondigd zou het zonde zijn als de echte liefhebbers het zouden missen
quote:De inschrijving voor alle onderdelen gaat op 1 april 9.00 uur open.
Als je een te snelle tijd op geeft loop je andere lopers in de weg, als je een te langzame tijd opgeeft mag je de hele route slalommen om mensen in te halen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:08 schreef 1517 het volgende:
Hoe belangrijk is de nauwkeurigheid van je streeftijd?
10 engelse mijl vind ik echt een gafe afstand, hier ga ik sowieso aan mee doen
Wat een realiteitszin!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef knnth het volgende:
Succes dan allemaal!
Ik doe geen wedstrijden in september meer, trainen in de zomer sucks
omfg nu al?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef Joene het volgende:
Goed dam tot dam vol , geen startnr dus. Misschien nog de bussinessloop
Ik hoorde ergens dat er 16000 mensen mee konden doen aan de dtd, dat betekent dus dat deze over al deze groepen verdeeld moeten worden (waarbij de wedstrijdlopers even verwaarloosd worden). Dit zijn dus 16000 man over 17 groepen verdeeld, wat neerkomt op 941 mensen per groep. Er zijn dus maar 3x941=2824 echte liefhebbers die mogen starten bij dit evenement en de overige 13176 plaatsen worden aan bedrijven verkocht.quote:startvak 1: wedstrijd vrouwen prominenten
startvak 1: wedstrijd mannen + overige vrouwen
startvak 2: wedstrijd businessloop
startvak 3: trimloop leden Le Champion
startvak 4: recreatie businessloop, arrangement verenigingen
startvak 5: recreatie businessloop Goede Doelen 1
startvak 6: recreatie businessloop Goede Doelen 2
startvak 7: recreatie businessloop 1, sponsors Dam tot Damloop
startvak 8: recreatie businessloop 2, sponsors Dam tot Damloop
startvak 9: recreatie businessloop 3
startvak 10: recreatie businessloop 4
startvak 11: recreatie businessloop 5
startvak 8: recreatie businessloop 6
startvak 9: recreatie businessloop 7
startvak 10: recreatie businessloop 8
startvak 11: recreatie businessloop 9 (Ahold)
startvak 9: trimloop 1
startvak 10: trimloop 2
startvak 11: trimloop 3
Aantal km per maand. Ja, ik ga het wel wat rustiger opbouwen vanaf nuquote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef beertenderrr het volgende:
wat staat er op de y-as? Het aantal uur per maand? Je bent iig flink bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |