Het leukste aan mijn GPS is dat je een route kan overzetten vanuit mapmyrun in een gebied dat je niet kent, bijvoorbeld toen ik op vakantie was in Knokke of tijdens mijn cursus in Reading. Zonder dat soort leuke dingen is hij wat mij betreft niet de moeite waardquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Zag wel dat je bij deze kleine Forerunner geen trainingen en waarden kunt invoeren...
Ja je moet het 1e of 2e paasdag ophalen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef beertenderrr het volgende:
Iemand al een startnummer voor de marathon van Utrecht? Ik heb nog niets, en dat irriteert meMoet je het ophalen ofzo? Ik weet dat dat dit ook het geval was bij de marathon van Amsterdam en dat was toch best irritant
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja je moet het 1e of 2e paasdag ophalen.
1e paasdag kun je het halen op de runningbeurs (jaarbeurs).
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]ophalen
en 2e paasdag? Ook in de jaarbeurs? Het is denk ik niet anders![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.
Lees verder hier:
http://www.athletic.nl/20(...)pen/deelnemers-info/
Bij mij zat ie ook in mijn spambox!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Deelnemers met een Hotmail of Gmail email adres, die geen bericht hebben ontvangen met hun startnummer, worden verzocht hun SPAM-box goed te controleren. Wellicht dat het nummer hier terecht is gekomen.
Lees verder hier:
http://www.athletic.nl/20(...)pen/deelnemers-info/
slechte grap....ik kan nog niks op de site....behalve:quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
overigens
INSCHRIJVEN DAM TOT DAMLOOP IS 1 APRIL GEOPEND!
aangezien het overal flink werd aangekondigd zou het zonde zijn als de echte liefhebbers het zouden missen
quote:De inschrijving voor alle onderdelen gaat op 1 april 9.00 uur open.
Als je een te snelle tijd op geeft loop je andere lopers in de weg, als je een te langzame tijd opgeeft mag je de hele route slalommen om mensen in te halen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:08 schreef 1517 het volgende:
Hoe belangrijk is de nauwkeurigheid van je streeftijd?
10 engelse mijl vind ik echt een gafe afstand, hier ga ik sowieso aan mee doen
Wat een realiteitszin!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef knnth het volgende:
Succes dan allemaal!
Ik doe geen wedstrijden in september meer, trainen in de zomer sucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |