Vlietloop in Voorschoten, 5 september, ~200 deelnemers op de 10EM.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie prestaties allemaal bij de Circuitrun!
In de categorie "ik zoek een mooie loop" heb ik trouwens ook nog wel een verzoekjeWeet er iemand een mooie, niet zo drukke 10EM in het najaar?
Wat zeg ik nou netquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Vlietloop in Voorschoten, 5 september, ~200 deelnemers op de 10EM.
Rijk Zwaan Loop in Westland, 25 september, ~300 deelnemers op de 10EM.
quote:Afstand 12 kilometer recreatie
Categorie Mrecr
Totaal plaats 119 / 6200
Categorie plaats 117
Snelheid 13,492 km/uur
4 kilometer 17:32
8 kilometer 36:05
Netto tijd 53:22
he, dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op maandag 29 maart 2010 09:48 schreef Joene het volgende:
Nu hopelijk een inschrijving DTD te pakken krijgen 1 april.
En ik wil op 13 juni de stoomtramloop in medemblik de 11k lopen.![]()
Als ik het voor elkaar krijg met trainen dus.
Prima doe ik , welke afstand wil je ?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
he, dat is vlak bij mij in de buurt
Post het rond die tijd nog even een keer ter herinnering![]()
Neejoh, gewoon gezellig Westlands Mooiste doen! Ik weet nog wel uitermate luxe omkleed faciliteiten op zo'n 100 meter van de start waar je gratis koffie en thee kan drinken en je niet in de rij hoeft te staan voor de wc.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe kan ik de Vlietloop nou vergeten?! Dank u, heren
Dat wordt hem denk ik wel
Is de loop op zondag of maandag? Mijn vuistregel is 2 dagen rust voor de wedstrijd, dus dan zou ik di, do trainen als de loop zondag is. Hangt er vanaf hoe je je voelt... Ik vind het nogal tricky om maar 1 dag rust te nemen voor een wedstrijd.. je spieren hebben toch 48 uur of meer nodig om volledig te herstellen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef knnth het volgende:
De planning was een herstelloop vanavond maar ik heb echt geen spierpijn, slechts licht vermoeide benen.
Wat is nu het slimste met over 7 dagen een 5k in aantocht? Volledige rust en dan di, do, za trainen? Of toch gewoon een hersteltraining en dan wo, vr trainen ...
is dit een verkapte versiertruc?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon gezellig Westlands Mooiste doen! Ik weet nog wel uitermate luxe omkleed faciliteiten op zo'n 100 meter van de start waar je gratis koffie en thee kan drinken en je niet in de rij hoeft te staan voor de wc.
Misschien ga ik dan ook wel de 10EM doen.
ik heb zelf alleen de circuitrun gedaan 5km run dus , en ik heb het niet als saai ervaren sterker nog ik vond het leuker dan thuis trainen op rechte wegen en wat heuveltjes enzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:48 schreef Sjobber het volgende:
Ik lees hier net allemaal een beetje over die circuit run.
Vraag met och een beetje af wat dat nou is, want er doen een hoop mensen aan mee... maar mij lijkt het alles behalve leuk. Dat strand lijkt me zeker nog wel wat, maar het circuit zelf... is dat niet gewoon een saai stuk?
Persoonlijk lijken er mij leukere dingen te zijn dan over een circuit te hardlopen. Magoed, heb het zelf nog nooit gelopen, maar als iemand me het een beetje uit kan leggen wat nou de charme ervan is
ga je stoppen wegens aanhoudende blessures?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:43 schreef FJD het volgende:
Ik ga er voorlopig vanuit dat hardlopen niet meer gaat lukken helaas dus ligt er een amper gebruikte Polar RS400sd in de kast. Iemand interesse?
http://www.marktplaats.nl(...)1-polar-rs400sd.html
Kan ik weer een GPS voor op de fiets voor kopen
Wedstrijd is maandag. Normaalgesproken houd ik ook 48 uur rust aan maar het is een korte wedstrijd (5k) en ik wil pas eind april een tijd op de 5k neerzetten.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef bananablues het volgende:
[..]
Is de loop op zondag of maandag? Mijn vuistregel is 2 dagen rust voor de wedstrijd, dus dan zou ik di, do trainen als de loop zondag is. Hangt er vanaf hoe je je voelt... Ik vind het nogal tricky om maar 1 dag rust te nemen voor een wedstrijd.. je spieren hebben toch 48 uur of meer nodig om volledig te herstellen?
Nette tijd, ongeveer wat je wilde lopen toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
jezus hives, wat een tijd voor je eerste loop![]()
goed hoor!
Ik heb zelf 53:13 kunnen noteren uiteindelijk en ben 112e geworden van de 6200Wel was het ongelofelijk afzien vergeleken met vorig jaar. Het strand met de volle wind tegen en vloed was wel flink bikkelen. Overigens heb ik geen eindsprint meer kunnen doen deze keer. Ik had echt ongelofelijk last van mijn longen en voel ze nu ook nog. Blijkbaar heb ik ze letterlijk uit mijn lijf gelopen.
Ondanks dit, toch erg tevreden over vandaag en ben ik zelfs in deze omstandigheden nog sneller dan vorig jaar ook. Volgend jaar zeker weer
@knnth: die dingen die jij noemt (ok behalve die fotograaf dan) klinken zo bekend. Heb me er ook weer flink aan geïrriteerd. Over irritatie gesproken: business lopers
(het begint een standaard beertenderrr-klacht te worden
). Met een beetje mazzel volgend jaar weer eb en minder wind, dan ga je die streeftijd makkelijk halen.
@e-runner: balen zeg, toch leuk om op het podium te komen. Wat was je tijd?
@shadylane: weer helemaal fit dus? Goed om te horen dat je weer loopt iig
@HenkPietKlaasWim: ik zal het erbij zetten![]()
Als je niet voor een toptijd gaat dan kun je best nog wat trainen. Ik train dan juist nog even door, want anders verlies je weer tijd doordat je een wedstrijd loopt. Die wedstrijd gebruik je dan gewoon als training.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef knnth het volgende:
[..]
Wedstrijd is maandag. Normaalgesproken houd ik ook 48 uur rust aan maar het is een korte wedstrijd (5k) en ik wil pas eind april een tijd op de 5k neerzetten.
Maargoed, ik had gister nog wat kleine pijntjes (totaal geen spierpijn trouwens wtf??) dus het wordt sowieso di, do ...
voor de veiligheid 11k weet niet of ik dan al een hale marathon kanquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
ik wil proberen of ik de 11k kan halen ! met trainen althans ik ga trainen naar 10 en hoop dan dus die laatste km wel door te komen
Voor mij ook lekker dichtbij die stoomtramloop , Den Oever -> Medemblik is wel te doen
quote:Inschrijfformulier
Stoomtramloop 13 juni 2010
Stap
5 van 5
Nawoord
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld.
Die jojogirl is volgens mij best een lekkere milf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
is dit een verkapte versiertruc?![]()
Klopt, zelfs sneller dan dat. Op een of andere manier ben ik nu echt een stuk sneller dan vorig jaar, ben benieuwd hoe het zich op de halve marathon gaat uitpakken maandag. Als in Zandvoort dezelfde omstandigheden als vorig jaar geweest waren, was ik denk zeker wel twee minuten sneller geweest. Volgend jaar dus gewoon weer een nieuw pr neerzettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef e-runner het volgende:
[..]
Nette tijd, ongeveer wat je wilde lopen toch?
Mijn tijd was ongeveer 1.35.40. Ik moet zeggen dat toen ik verkeerd was gelopen dat ik toen mijn Garmin maar heb ingedrukt en het voor gezien heb gehouden. Volgens nr 3 liep ik honderd meter voor hem en hij kwam over de finish in 1.36.04. Dus ik zou daar ongveer een seconde of 20 voor gezeten hebben.
Het was een lokaal loopje met zo'n 20-30 deelnemers. Echt lekker rustig gelopen beetje me erop ingesteld hoe het zou zijn als ik twee maal dit rondje zou moeten doen.
Er stond wel erg veel wind en ik kan me voorstellen dat het aan zee nog meer is geweest.
Dat je longen zeer doen dat heb ik regelmatig, soms nog wat dagen erna. Heeft ms ook wel iets met je houding te maken. Ik loop iets voorover en probeer nu ook wat rechterop te lopen zodat mijn borst beter uit kan zetten. Met veel wind tegen ga je toch weer wat voorover lopen en je gaat diep natuurlijk.
Met zo'n tijd op de circuitrun kan je makkelijk een halve marathonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor de veiligheid 11k weet niet of ik dan al een hale marathon kan
Hij is wel zonder de GPS zeker !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef FJD het volgende:
@Joene; Ding zal er over een maand ofzo vast ook nog wel zijn. Ligt nu netjes in het doosje braaf te zijn. Het blijft spul voor een hele specifieke doelgroep. Mocht je op een later tijdstip nog interesse hebben stuur dan eens een PM
thnx, weet k meteen wat ik voor de damloop moet invullenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:20 schreef knnth het volgende:
Calculator voor dit soort dingen: http://www.runinfo.nl/verwachtingen.htm
zelfde dag als de Posbankloop, daar heb ik me net weer voor ingeschreven. En ook voor de Midzomernachtcross door het Amsterdamse Bos.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef beertenderrr het volgende:
ForrestX, ik kan niets zeggen over de stoomtram en marquetteloop, maar de halve van Amsterdam is niet heel spectaculair. Wel veel publiek, maar in mijn ogen een saai parcours. Wel snel overigens, dus wil je voor een goede tijd lopen, zit je daar goed.
Ik kan je zelf de zilveren kruis achmea loop als 1e halve marathon te lopen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die jojogirl is volgens mij best een lekkere milf!
Ik wil graag gps omdat ik het leuk vind om mn exacte route te kunnen mappen op bijvoorbeeld google (pure gadget dus) , zou ook kunnen met een telefoon maar ik wil met hardlopen zo minmogelijk shit bij me hebben dus huissleutel vind ik eigenlijk meer dan genoegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Pas maar op, ik weet zowat waar je huis woont denk ik
Maar "Westlands mooiste" klinkt wel goed. De loop dan, want de naam is een beetje erg promodepromo
En Joene, waarom wil je GPS en footpod? Ik heb hier een Polar met footpod en dat werkt super. Uit m'n geocache GPS ervaring weet ik dat het soms lang kan duren voordat je met GPS signaal hebt en dat het, zeker in het bos of in de stad, ook vaak weer wegvalt door gebrek aan ontvangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |