Ik heb ze nog lang niet allemaal, dat heb ik voor vanavond in de planning zitten en daar ga ik nu mee beginnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef trance_fan het volgende:
Ik ben gister nacht tot 4 uur bezig geweest met het exploreren van alle dorpje/legerbasissen. Ben nu blij dat ik ze allemaal heb. werkt extraction ook veel beter.
Haha ik ben daar nu ook mee bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef trance_fan het volgende:
Ik ben gister nacht tot 4 uur bezig geweest met het exploreren van alle dorpje/legerbasissen. Ben nu blij dat ik ze allemaal heb. werkt extraction ook veel beter.
heeft iemand al geprobeerd of je onder door een viaduct kan met een vliegtuigje? ben nu alle dorpjes 100% aan het maken. wordt wel heel erg snel saai.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die bridge limbo moet ik nog halen (zit nu volgens mij rond 22)
Maar wat is dat leuk zeg, onder die bruggen vliegen
Mij is het gelukt, maar vraag niet hoe.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heeft iemand al geprobeerd of je onder door een viaduct kan met een vliegtuigje? ben nu alle dorpjes 100% aan het maken. wordt wel heel erg snel saai.
ik weet het. 't is nogal krap kwa hoogte en je moet nog oppassen voor de lantarenpalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mij is het gelukt, maar vraag niet hoe.
Is me wel eens gelukt met die silverbolt oid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heeft iemand al geprobeerd of je onder door een viaduct kan met een vliegtuigje? ben nu alle dorpjes 100% aan het maken. wordt wel heel erg snel saai.
he wat? welke stippen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:39 schreef JK het volgende:
Oh zijn dat die blauw/witte stippen Vosss... ik vroeg me ook al af wat dat was
Dat maakt het wel heel makkelijk alles op te sporen.
[...]
Lichtblauwe stipjes overal verspreid over het eiland.quote:
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Blauwe stipjes zijn onverkende dorpjes.
Gele stipjes zijn collectable skulls.
Volgens mij worden de basissen die je overneemt dmv faction takeovers een soort safehouses.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Cryothic het volgende:
wanneer krijg je trouwens een safehouse? en wat zijn daar de voordelen van?
Op de 360 ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)
My bad....quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)
Datquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij worden de basissen die je overneemt dmv faction takeovers een soort safehouses.
Ik heb er nu geloof ik 28 uur inzitten en zit pas op 15%quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat
Ik ben nu 13 uur in de game en heb nog steeds maar 24% completion
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef JK het volgende:
Ik ben nog steeds meer aan het rondklooien dan dat ik serieus missies doe.
Die straaljagers hadden nog wel harder mogen vliegen wat mij betreft. Dat je toch wat sneller over het land kan vliegen.. want wat duurt dat lang zeg.
Silverboltquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.
F1 drukken, Daarna op Database en daar staat als het goed is Statistics.quote:
Dat heb je goed gehoord. Maar toevallig vanavond wel 2 levels geupgrade. Nu moet ik weer vehicle parts zoeken.... ben dan wel benieuwd naar de snelheid als ie helemaal geupgrade is!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.
Hij is echt snel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef JK het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord. Maar toevallig vanavond wel 2 levels geupgrade. Nu moet ik weer vehicle parts zoeken.... ben dan wel benieuwd naar de snelheid als ie helemaal geupgrade is!
Die basis heb ik gisteren nog ingenomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Hoe fucking vet:
http://www.justin.tv/clip/66a4dc611bfecf72
Dit ga ik ook een keer doen.
Die vliegchallenges moet je gewoon met dat kleine helicoptertje doen. freefall is een beetje trial en error, maar goed te doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef trance_fan het volgende:
Ik zit nu op 40% heb nu 64 dorpjes/steden enzo op 100%. heb de eilanden reeks links-onder helemaal klaar en ben nu met de woestijn bezig. denk niet dat ik dit spel op 100% ga krijgen want die races enzo vind ik niks. heb er eigenlijk ook maar twee geprobeerd. denk dat ik alle auto en boot races wel af zal krijgen. die vlieg en freefall niet.
Zeker die freefall.
Ze liggen allemaal in en om de bewoonde gebieden.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:10 schreef schijffie het volgende:
[..]
Die vliegchallenges moet je gewoon met dat kleine helicoptertje doen. freefall is een beetje trial en error, maar goed te doen.
100% gaat je sowieso nooit lukken aangezien er 2700 pakketjes liggen en niet allemaal liggen ze in de setllements.
Kan je die eens uitleggen? Ik snap er zelf geen zak van namelijk en zie alleen maar een wit pijltje in beeld als ik zegmaar vlak in de buurt benquote:Op donderdag 1 april 2010 10:43 schreef JK het volgende:
Ik heb die vehicle/parts/money-radar sinds gister ook goed door, dacht eerst dat ie alleen knipperde als je in de buurt was, maar je hebt echt een signaalmeter erop zitten, hoe dichterbij hoe meer witte balkjes gevuld zijn(die handleiding lees ik eigenlijk nooit, zal daar wel in hebben gestaan).
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan je die eens uitleggen? Ik snap er zelf geen zak van namelijk en zie alleen maar een wit pijltje in beeld als ik zegmaar vlak in de buurt ben
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.
Kan je niet begrijpend lezen?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:58 schreef Cryothic het volgende:
Ja, maar ik speel op de 360
Ik vroeg me gewoon af waarom mijn auto niet rond slingerde
Vanavond nog eens met een tuktuk proberen.
Ook dat heb ik al gekeken, maar dat is ook niet het geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Unstoppable het volgende:
Kan zijn dat er 1 verborgen zit onder een mission/race-marker ofzo
ik kom genoeg tegen op de meest onherbergzame plekjes. Wel meestal in ruïnes en herkenbare plekken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal in en om de bewoonde gebieden.
Het zijn niet altijd dorpjes. Maar dan vind je ze wel onder de bruggen van een snelweg, of bij die kraampjes die je soms langs de weg tegen komt.
Ja hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Jmsls het volgende:
Kreeg m vandaag binnen, super vet spel. Komt er ook een sniper op een moment?
Ik pakte een heli en parkeerde hem bovenop die berg. Terwijl ik uitstapte en omdraaide zag ik zo mooi mijn heli langzaam de enorme afgrond inglijdenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, wat een gigantisch cool spel is dit
Heb er een uur over gedaan om op die hoogste berg te komen met die grapple hook. Wist ik veel dat je gewoon een vliegtuig kan jatten en boven die berg eruit kan springen
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik pakte een heli en parkeerde hem bovenop die berg. Terwijl ik uitstapte en omdraaide zag ik zo mooi mijn heli langzaam de enorme afgrond inglijden
Dan maar skydivend naar beneden
Ik heb nu de allerlaatste missie unlocked en die ga ik zo even proberen. Verder nog 5 faction missions en dan ben ik er alweer doorheen
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!
Daarna gaan er namelijk een aantal dingen veranderen/ontbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
41 settlements completed op bijna 20 uur?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Silv het volgende:
K heb nog bijna geen faction missions gedaan. Ook nog maar 41 settlements completed maar wel bijna 20 uur dr op zitten. Dik auwehoeren met alles.
Joa 4 van die kistjes pakken is echt een halve minuut werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
41 settlements completed op bijna 20 uur?
Ik zit er meer dan 10 uur meer in en heb hooguit een stuk of 10 settlements completed
Conclusie: ik ouwehoer meer met alles
zoals wat dan want ik ben nog niks tegengekomen wat ik nou mis.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!
Daarna gaan er namelijk een aantal dingen veranderen/ontbreken.
Meerdere dingen schijnen anders te zien, zoals moeilijkheidsgraag omhoog, bepaalde voertuigen die niet meer spawnen en meer, mocht je alles willen weten moet je even zoeken op gamefaqs (360) en (PS3)quote:Op donderdag 1 april 2010 23:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
zoals wat dan want ik ben nog niks tegengekomen wat ik nou mis.
quote:Am I the only one that calls in an extraction, gets up to go do something during the loading screen, and comes back to find myself dead?
Om het nog wat completer te maken;quote:Op donderdag 1 april 2010 10:54 schreef vosss het volgende:
Thanks, ik ga eens even kijken want bij veel dorpjes etc blijf ik steken op ergens in de 90% completed omdat ik dan 1 laatste ding niet gevonden kan krijgen
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef JK het volgende:
[..]
Om het nog wat completer te maken;
Dat metertje heeft 4 streepjes en een knipperend lichtje. Als er nog pakketjes in een settlement zijn, dan zie je die meter. Is er niets of niet in de buurt, dan verdwijnt ie.
Krijg je 1 streepje, loop dan een kant op, zodat het er 2 worden.. en dan 3, 4... worden het er minder, dan loop je de verkeerde kant op. Dus terug de andere kant op en zorg dat het aantal streepjes meer wordt. En als ie knippert zie je het witte pijltje 'm aawijzen. Je zou zo de pakketjes bijna blind kunnen vinden.
Ik zit me nog rot te zoeken op Panau International wat ik nog op kan blazen... maargoed, kom ik nog wel achter.
inderdaad, al een paar keer gehad dat het metertje even helemaal verdweenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.
Bij de meestel settlements geld echter idd dat ze klein genoeg zijn om altijd iets op je radar te tonen als er nog niets is.
Heb er 36 uur opzitten en pas 11%.... Dus ik neem nog ff de tijd om ooit eens een keer op 50% te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 03:07 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Halfway there
Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode.
Gamehubs?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Klonk het volgende:
jeah, aangetekende bruine envelop uit Maleisie
Bekende bug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef ROFLOL het volgende:
Er spawnen geen mensen/voertuigen meer bij mij opeens, nergens. Alleen die klote gangs en de militaire.
zittten die achievements ook in de pc versie? ik lees tegenstrijdige berichten op internetquote:Op vrijdag 2 april 2010 03:07 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Halfway there
Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode.
Heb even een vliegrace gedaan en nu spawnen ze wel weer gelukkig!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bekende bug.
Check ff t officiele forum: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=104055
ik laat het altijd standaard versturen, koop bijna al mijn games daar en het is nog nooit misgegaan, ff duimen want Red Dead Redemtpion staat al in de pre orderquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gamehubs?
Als je daar verzekerd verstuurd, gaat het ook wel weer behoorlijk ten kostte van de gunstige prijs vind ik
Excuseer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.
Bij de meestel settlements geld echter idd dat ze klein genoeg zijn om altijd iets op je radar te tonen als er nog niets is.
Bij de weg staan 2 pompstations + standbeeld, mocht je die nog niet gevonden hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zit me nog rot te zoeken op Panau International wat ik nog op kan blazen... maargoed, kom ik nog wel achter.
De dingen die rechts staan worden daar aangegeven slimmerik; er staan zelfs nummertjes bijquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
Wat wordt er aangegeven op deze map? Vliegtuigen?
Gister heb ik Panau International op 100% gekregen, had dit bericht nog niet gelezen, maar het waren de 2 pompstations, het beeld had ik al kapot gemaakt. Soms weet je niet of het nou bij een settlement hoort of niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Bij de weg staan 2 pompstations + standbeeld, mocht je die nog niet gevonden hebben.
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef JK het volgende:
[..]
@Menno; ben je al benedendeks geweest? Waar je met je helikopter kan landen, heb je links en rechts nog een stuk waar je naar de onderzijde van het hoerenhuis kan.
Wist trouwens niet eens dat het een hoerenhuis was, dacht gewoon een gave club. Al hoewel in het echt de mile high club natuurlijk wel met sex te maken heeft. Maar de peeskamertjes zijn in het spel niet echt te vinden, alleen de dansvloer/lounge-gedeelte.
Kan ook wel met je grapple hook ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebthanks
Fantastisch toch! En als je zo hoog mogelijk bent en je doet een freefall, duurt het gewoon een paar minuten voordat je beneden bent!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren ook gekocht, en wat een vet spelTwee uur gameplay achter de rug, en pas net in de haven bevrijdt (de blauwe lui).
Ff een vraagje, maakt het nog uit welke faction missies je doet, zodat de ene faction uiteindelijk groter wordt dan de andere, of hebben ze gewoon een fixed aantal missies en dus ook influence?
Ik wilde terug naar het begin, denk ik pak de chopper die bij de have staat.... duurt gewoon tering lang! Wat een groot spel is dit zeg... Kom ik op het main eiland aan na lange tijd vliegen, kaap ik een straaljager in de veronderstelling dat ik zo het eiland overvlieg, duurt het nog tering lang. Hoe groot kunnen ze een map maken.
(vind het wel leuk overigens, want ik hou wel van exploren, maar kan me voorstellen dat het voor menig persoon toch wel erg groot is).
Handig die map!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
Verdomme, geen LE kunnen vindenNu heb ik de normale editie.
Heb pas 3 missies gedaan ben de hele tijd aan het rond vliegen. Probeerde gisteravond de Mile High Club 100% te halen maar kom niet verder van 85%
Wat wordt er aangegeven op deze map? Vliegtuigen?
Dat heb ik ook wel eens dan gaat er iets fout of je vergeet te saven ofzo waardoor heel veel kwijt raakt en ik gelijk geen zin meer heb.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Save game werkt niet meer. Nu heb ik helemaal geen zin meer in die game.
49quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef Jmsls het volgende:
Hoeveel missions geven die Ulahr boys en al die andere groepen ongeveer?
Thanx, dat had ik nog niet gezien, het spel is dan ook zo uitgebreid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
De Black Market kan je brengen, extraction, alleen is dat nog niet beschikbaar heel in het begin van het spel, moet je ff wat missions doen
Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebthanks
Heb em gevondenquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.
En dan ligt het niet aan jou ?quote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Klonk het volgende:
wat een waardeloze kutwebsite van Eidos en Just Cause 2, 3 keer registeren om wat stats van je zelf te zien en nog doet niets het
IEquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Klonk het volgende:
zouden er echt nog bedrijven zijn die firefox gebruikers kutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komop nou manquote:Op zondag 4 april 2010 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan ligt het niet aan jou ?
Ik heb geen problemen kan gewoon mijn stats. zien
Lijkt me wel, mij is het ook niet gelukt maar heb wel een paar hilarische momenten gehad ermee met gasten die ik mijlenver weg slingerden.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef JK het volgende:
Ik heb trouwens geprobeerd een auto te koppelen aan zo'n windmolen, maar die kabel breekt af.. zou dat filmpje zijn gemaakt met een patch op de PC die de kabel sterker maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |