Bij de weg staan 2 pompstations + standbeeld, mocht je die nog niet gevonden hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zit me nog rot te zoeken op Panau International wat ik nog op kan blazen... maargoed, kom ik nog wel achter.
De dingen die rechts staan worden daar aangegeven slimmerik; er staan zelfs nummertjes bijquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
Wat wordt er aangegeven op deze map? Vliegtuigen?
Gister heb ik Panau International op 100% gekregen, had dit bericht nog niet gelezen, maar het waren de 2 pompstations, het beeld had ik al kapot gemaakt. Soms weet je niet of het nou bij een settlement hoort of niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Bij de weg staan 2 pompstations + standbeeld, mocht je die nog niet gevonden hebben.
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef JK het volgende:
[..]
@Menno; ben je al benedendeks geweest? Waar je met je helikopter kan landen, heb je links en rechts nog een stuk waar je naar de onderzijde van het hoerenhuis kan.
Wist trouwens niet eens dat het een hoerenhuis was, dacht gewoon een gave club. Al hoewel in het echt de mile high club natuurlijk wel met sex te maken heeft. Maar de peeskamertjes zijn in het spel niet echt te vinden, alleen de dansvloer/lounge-gedeelte.
Kan ook wel met je grapple hook ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebthanks
Fantastisch toch! En als je zo hoog mogelijk bent en je doet een freefall, duurt het gewoon een paar minuten voordat je beneden bent!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren ook gekocht, en wat een vet spelTwee uur gameplay achter de rug, en pas net in de haven bevrijdt (de blauwe lui).
Ff een vraagje, maakt het nog uit welke faction missies je doet, zodat de ene faction uiteindelijk groter wordt dan de andere, of hebben ze gewoon een fixed aantal missies en dus ook influence?
Ik wilde terug naar het begin, denk ik pak de chopper die bij de have staat.... duurt gewoon tering lang! Wat een groot spel is dit zeg... Kom ik op het main eiland aan na lange tijd vliegen, kaap ik een straaljager in de veronderstelling dat ik zo het eiland overvlieg, duurt het nog tering lang. Hoe groot kunnen ze een map maken.
(vind het wel leuk overigens, want ik hou wel van exploren, maar kan me voorstellen dat het voor menig persoon toch wel erg groot is).
Handig die map!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
Verdomme, geen LE kunnen vindenNu heb ik de normale editie.
Heb pas 3 missies gedaan ben de hele tijd aan het rond vliegen. Probeerde gisteravond de Mile High Club 100% te halen maar kom niet verder van 85%
Wat wordt er aangegeven op deze map? Vliegtuigen?
Dat heb ik ook wel eens dan gaat er iets fout of je vergeet te saven ofzo waardoor heel veel kwijt raakt en ik gelijk geen zin meer heb.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Save game werkt niet meer. Nu heb ik helemaal geen zin meer in die game.
49quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef Jmsls het volgende:
Hoeveel missions geven die Ulahr boys en al die andere groepen ongeveer?
Thanx, dat had ik nog niet gezien, het spel is dan ook zo uitgebreid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
De Black Market kan je brengen, extraction, alleen is dat nog niet beschikbaar heel in het begin van het spel, moet je ff wat missions doen
Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebthanks
Heb em gevondenquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.
En dan ligt het niet aan jou ?quote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Klonk het volgende:
wat een waardeloze kutwebsite van Eidos en Just Cause 2, 3 keer registeren om wat stats van je zelf te zien en nog doet niets het
IEquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Klonk het volgende:
zouden er echt nog bedrijven zijn die firefox gebruikers kutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komop nou manquote:Op zondag 4 april 2010 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan ligt het niet aan jou ?
Ik heb geen problemen kan gewoon mijn stats. zien
Lijkt me wel, mij is het ook niet gelukt maar heb wel een paar hilarische momenten gehad ermee met gasten die ik mijlenver weg slingerden.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef JK het volgende:
Ik heb trouwens geprobeerd een auto te koppelen aan zo'n windmolen, maar die kabel breekt af.. zou dat filmpje zijn gemaakt met een patch op de PC die de kabel sterker maakt?
Die moet ik nog even proberenquote:Op maandag 5 april 2010 01:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, mij is het ook niet gelukt maar heb wel een paar hilarische momenten gehad ermee met gasten die ik mijlenver weg slingerden.
En een multiplayerquote:Op maandag 5 april 2010 08:18 schreef Klonk het volgende:
ik hoop trouwens echt dat de dlc gewoon een bak nieuwe missies zijn en niet wat nieuwe voertuigen of wapens, want damn het eiland is het groot en wat kun je daar nog 100 keer meer lol op beleven als nu
maar die komt er nietquote:
Dit spel schreeuwt om een multiplayer. Zodra je klaar bent met kloten en missies heeft het spel niet heel veel replay waarde meer.quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar die komt er niet
echt niet
is nu al meer dan 5x officieel bevestigd.
lijkt me echt heel sterk dat ze daar tijd in gaan steken.
Dat dus.quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
co-op zou anders wel leuk zijn, is zeker wel vraag naar. Als add-on zal het wel teveel werk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |