Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest kan je daar alleen komen met een helikopter? Dan ligt het daar aan dat ik nog niet 100% hebthanks
Heb em gevondenquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, gewoon lopend. Grapplehook is niet nodig. Waar je je helikopter kan landen, daar kan je aan de zijkant met een trap naar beneden.
En dan ligt het niet aan jou ?quote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Klonk het volgende:
wat een waardeloze kutwebsite van Eidos en Just Cause 2, 3 keer registeren om wat stats van je zelf te zien en nog doet niets het
IEquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Klonk het volgende:
zouden er echt nog bedrijven zijn die firefox gebruikers kutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komop nou manquote:Op zondag 4 april 2010 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan ligt het niet aan jou ?
Ik heb geen problemen kan gewoon mijn stats. zien
Lijkt me wel, mij is het ook niet gelukt maar heb wel een paar hilarische momenten gehad ermee met gasten die ik mijlenver weg slingerden.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef JK het volgende:
Ik heb trouwens geprobeerd een auto te koppelen aan zo'n windmolen, maar die kabel breekt af.. zou dat filmpje zijn gemaakt met een patch op de PC die de kabel sterker maakt?
Die moet ik nog even proberenquote:Op maandag 5 april 2010 01:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, mij is het ook niet gelukt maar heb wel een paar hilarische momenten gehad ermee met gasten die ik mijlenver weg slingerden.
En een multiplayerquote:Op maandag 5 april 2010 08:18 schreef Klonk het volgende:
ik hoop trouwens echt dat de dlc gewoon een bak nieuwe missies zijn en niet wat nieuwe voertuigen of wapens, want damn het eiland is het groot en wat kun je daar nog 100 keer meer lol op beleven als nu
maar die komt er nietquote:
Dit spel schreeuwt om een multiplayer. Zodra je klaar bent met kloten en missies heeft het spel niet heel veel replay waarde meer.quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar die komt er niet
echt niet
is nu al meer dan 5x officieel bevestigd.
lijkt me echt heel sterk dat ze daar tijd in gaan steken.
Dat dus.quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
co-op zou anders wel leuk zijn, is zeker wel vraag naar. Als add-on zal het wel teveel werk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |