ik weet het. 't is nogal krap kwa hoogte en je moet nog oppassen voor de lantarenpalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mij is het gelukt, maar vraag niet hoe.
Is me wel eens gelukt met die silverbolt oid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heeft iemand al geprobeerd of je onder door een viaduct kan met een vliegtuigje? ben nu alle dorpjes 100% aan het maken. wordt wel heel erg snel saai.
he wat? welke stippen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:39 schreef JK het volgende:
Oh zijn dat die blauw/witte stippen Vosss... ik vroeg me ook al af wat dat was
Dat maakt het wel heel makkelijk alles op te sporen.
[...]
Lichtblauwe stipjes overal verspreid over het eiland.quote:
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Blauwe stipjes zijn onverkende dorpjes.
Gele stipjes zijn collectable skulls.
Volgens mij worden de basissen die je overneemt dmv faction takeovers een soort safehouses.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Cryothic het volgende:
wanneer krijg je trouwens een safehouse? en wat zijn daar de voordelen van?
Op de 360 ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)
My bad....quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies andersom. Op de PC tenminste, gele vierkantjes zijn onverkende dorpjes/vliegvelden/stadjes en blauwe rondjes zijn collectables (black boxes, drugs koffers en skulls)
Datquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij worden de basissen die je overneemt dmv faction takeovers een soort safehouses.
Ik heb er nu geloof ik 28 uur inzitten en zit pas op 15%quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat
Ik ben nu 13 uur in de game en heb nog steeds maar 24% completion
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef JK het volgende:
Ik ben nog steeds meer aan het rondklooien dan dat ik serieus missies doe.
Die straaljagers hadden nog wel harder mogen vliegen wat mij betreft. Dat je toch wat sneller over het land kan vliegen.. want wat duurt dat lang zeg.
Silverboltquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.
F1 drukken, Daarna op Database en daar staat als het goed is Statistics.quote:
Dat heb je goed gehoord. Maar toevallig vanavond wel 2 levels geupgrade. Nu moet ik weer vehicle parts zoeken.... ben dan wel benieuwd naar de snelheid als ie helemaal geupgrade is!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hebt je silverbolt niet geupgrade hoor ik al.
Hij is echt snel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef JK het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord. Maar toevallig vanavond wel 2 levels geupgrade. Nu moet ik weer vehicle parts zoeken.... ben dan wel benieuwd naar de snelheid als ie helemaal geupgrade is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |