Die basis heb ik gisteren nog ingenomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Hoe fucking vet:
http://www.justin.tv/clip/66a4dc611bfecf72
Dit ga ik ook een keer doen.
Die vliegchallenges moet je gewoon met dat kleine helicoptertje doen. freefall is een beetje trial en error, maar goed te doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef trance_fan het volgende:
Ik zit nu op 40% heb nu 64 dorpjes/steden enzo op 100%. heb de eilanden reeks links-onder helemaal klaar en ben nu met de woestijn bezig. denk niet dat ik dit spel op 100% ga krijgen want die races enzo vind ik niks. heb er eigenlijk ook maar twee geprobeerd. denk dat ik alle auto en boot races wel af zal krijgen. die vlieg en freefall niet.
Zeker die freefall.
Ze liggen allemaal in en om de bewoonde gebieden.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:10 schreef schijffie het volgende:
[..]
Die vliegchallenges moet je gewoon met dat kleine helicoptertje doen. freefall is een beetje trial en error, maar goed te doen.
100% gaat je sowieso nooit lukken aangezien er 2700 pakketjes liggen en niet allemaal liggen ze in de setllements.
Kan je die eens uitleggen? Ik snap er zelf geen zak van namelijk en zie alleen maar een wit pijltje in beeld als ik zegmaar vlak in de buurt benquote:Op donderdag 1 april 2010 10:43 schreef JK het volgende:
Ik heb die vehicle/parts/money-radar sinds gister ook goed door, dacht eerst dat ie alleen knipperde als je in de buurt was, maar je hebt echt een signaalmeter erop zitten, hoe dichterbij hoe meer witte balkjes gevuld zijn(die handleiding lees ik eigenlijk nooit, zal daar wel in hebben gestaan).
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan je die eens uitleggen? Ik snap er zelf geen zak van namelijk en zie alleen maar een wit pijltje in beeld als ik zegmaar vlak in de buurt ben
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.
Kan je niet begrijpend lezen?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:58 schreef Cryothic het volgende:
Ja, maar ik speel op de 360
Ik vroeg me gewoon af waarom mijn auto niet rond slingerde
Vanavond nog eens met een tuktuk proberen.
Ook dat heb ik al gekeken, maar dat is ook niet het geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Unstoppable het volgende:
Kan zijn dat er 1 verborgen zit onder een mission/race-marker ofzo
ik kom genoeg tegen op de meest onherbergzame plekjes. Wel meestal in ruïnes en herkenbare plekken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal in en om de bewoonde gebieden.
Het zijn niet altijd dorpjes. Maar dan vind je ze wel onder de bruggen van een snelweg, of bij die kraampjes die je soms langs de weg tegen komt.
Ja hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Jmsls het volgende:
Kreeg m vandaag binnen, super vet spel. Komt er ook een sniper op een moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |