Ik pakte een heli en parkeerde hem bovenop die berg. Terwijl ik uitstapte en omdraaide zag ik zo mooi mijn heli langzaam de enorme afgrond inglijdenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, wat een gigantisch cool spel is dit
Heb er een uur over gedaan om op die hoogste berg te komen met die grapple hook. Wist ik veel dat je gewoon een vliegtuig kan jatten en boven die berg eruit kan springen
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik pakte een heli en parkeerde hem bovenop die berg. Terwijl ik uitstapte en omdraaide zag ik zo mooi mijn heli langzaam de enorme afgrond inglijden
Dan maar skydivend naar beneden
Ik heb nu de allerlaatste missie unlocked en die ga ik zo even proberen. Verder nog 5 faction missions en dan ben ik er alweer doorheen
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!
Daarna gaan er namelijk een aantal dingen veranderen/ontbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
41 settlements completed op bijna 20 uur?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Silv het volgende:
K heb nog bijna geen faction missions gedaan. Ook nog maar 41 settlements completed maar wel bijna 20 uur dr op zitten. Dik auwehoeren met alles.
Joa 4 van die kistjes pakken is echt een halve minuut werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
41 settlements completed op bijna 20 uur?
Ik zit er meer dan 10 uur meer in en heb hooguit een stuk of 10 settlements completed
Conclusie: ik ouwehoer meer met alles
zoals wat dan want ik ben nog niks tegengekomen wat ik nou mis.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een save aan voordat je die laatste missie doet!!!
Daarna gaan er namelijk een aantal dingen veranderen/ontbreken.
Meerdere dingen schijnen anders te zien, zoals moeilijkheidsgraag omhoog, bepaalde voertuigen die niet meer spawnen en meer, mocht je alles willen weten moet je even zoeken op gamefaqs (360) en (PS3)quote:Op donderdag 1 april 2010 23:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
zoals wat dan want ik ben nog niks tegengekomen wat ik nou mis.
quote:Am I the only one that calls in an extraction, gets up to go do something during the loading screen, and comes back to find myself dead?
Om het nog wat completer te maken;quote:Op donderdag 1 april 2010 10:54 schreef vosss het volgende:
Thanks, ik ga eens even kijken want bij veel dorpjes etc blijf ik steken op ergens in de 90% completed omdat ik dan 1 laatste ding niet gevonden kan krijgen
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef JK het volgende:
[..]
Om het nog wat completer te maken;
Dat metertje heeft 4 streepjes en een knipperend lichtje. Als er nog pakketjes in een settlement zijn, dan zie je die meter. Is er niets of niet in de buurt, dan verdwijnt ie.
Krijg je 1 streepje, loop dan een kant op, zodat het er 2 worden.. en dan 3, 4... worden het er minder, dan loop je de verkeerde kant op. Dus terug de andere kant op en zorg dat het aantal streepjes meer wordt. En als ie knippert zie je het witte pijltje 'm aawijzen. Je zou zo de pakketjes bijna blind kunnen vinden.
Ik zit me nog rot te zoeken op Panau International wat ik nog op kan blazen... maargoed, kom ik nog wel achter.
inderdaad, al een paar keer gehad dat het metertje even helemaal verdweenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.
Bij de meestel settlements geld echter idd dat ze klein genoeg zijn om altijd iets op je radar te tonen als er nog niets is.
Heb er 36 uur opzitten en pas 11%.... Dus ik neem nog ff de tijd om ooit eens een keer op 50% te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 03:07 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Halfway there
Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode.
Gamehubs?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Klonk het volgende:
jeah, aangetekende bruine envelop uit Maleisie
Bekende bug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef ROFLOL het volgende:
Er spawnen geen mensen/voertuigen meer bij mij opeens, nergens. Alleen die klote gangs en de militaire.
zittten die achievements ook in de pc versie? ik lees tegenstrijdige berichten op internetquote:Op vrijdag 2 april 2010 03:07 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Halfway there
Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode.
Heb even een vliegrace gedaan en nu spawnen ze wel weer gelukkig!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bekende bug.
Check ff t officiele forum: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=104055
ik laat het altijd standaard versturen, koop bijna al mijn games daar en het is nog nooit misgegaan, ff duimen want Red Dead Redemtpion staat al in de pre orderquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gamehubs?
Als je daar verzekerd verstuurd, gaat het ook wel weer behoorlijk ten kostte van de gunstige prijs vind ik
Excuseer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even nuanceren volgens mij, want als de settlement groot genoeg is, kan je op een plek staan waar je niets op je radartje ziet, terwijl er nog wel wat is. Dus rijd dan gewoon ff van de ene kan naar de andere kant van het settlement, en je weet t zeker.
Bij de meestel settlements geld echter idd dat ze klein genoeg zijn om altijd iets op je radar te tonen als er nog niets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |