Die dus, echt VRESELIJK. aan de ene kant is 't een leuk nummer, maar 't is zo... DOM >_>quote:
Ik heb datzelfde.quote:
Same here, al het hele weekend.quote:
En bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
SHORTY IS LAIK A MELODY LALaLALALALALALALALA
dies mooiquote:
oh my.. godquote:
Is dat nog steeds dezelfde fairlight, die crackersgroep die al in de tijd van de C64 actief was?quote:
Yup. Maar dan de demo afdeling.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat nog steeds dezelfde fairlight, die crackersgroep die al in de tijd van de C64 actief was?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:55 schreef Krambo het volgende:
En ik weet uit ervaring dat dit niet zomaar uit mijn hoofd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
what the hell just happenedquote:
Heb ik nu ook in mijn hoofd zittenquote:
Wtf, dat had mn vriend ook in zijn kop vandaagquote:
Als je kanker in je oren wil ja.quote:
Jamelia is nog beter n pakkender.quote:Op maandag 5 april 2010 17:24 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Heb ik nu ook in mijn hoofd zitten
De muziek van Battlestar Galactica is echt geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
Door na 2 jaar eindelijk het laatste seizoen van Battlestar Galactica afgemaakt te hebben, de dvd stond stof te happen en ik had er ineens zin in een paar dagen geleden, en zeer indrukwekkend, dus ook de muziek blijft hangen.
1 |
Yep Umbrella. Wilde ik net ook posten.quote:
WEL GODVERDOMMEquote:
best leuk liedjequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Redster1984 het volgende:
Verdammt ich lieb dich van Mathias Reim.... Vanochtend toen ik wakker werd hing t er al en nu nog steeds.....
[ code verwijderd ]
Maar damn wat een slechte clip is datToppunt van Duitsheid
haha jah ik zit helemaal te swingen op dat nummertje de hele dag langquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:14 schreef colorito86 het volgende:
[..]
Yep Umbrella. Wilde ik net ook posten.
die dus iddquote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef Quinzaine het volgende:
Soul sister van Train![]()
Vreselijk nummer.
De Ramones hadden het niet zo op gitaarsolo's.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Dikke_Henk het volgende:
Echt een leuk nummer, maar helaas dat het zich steeds herhaalt
shitquote:
somebody please shoot mequote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef trolololo het volgende:
Я очень рад, ведь я, наконец, возвращаюсь домой.
geniaal dit liedquote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef trolololo het volgende:
Я очень рад, ведь я, наконец, возвращаюсь домой.
quote:
ook een meesterlijke plaatquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb deze al enkele dagen op repeat:
Lees Musicofilia maar eens. Goed boek over de uitwerking van muziek op hersenenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Darkwolf het volgende:
Snap mensen daar nooit echt in. Hoe kan een nummer nu de hele dag in je hoofd zitten en heb je daar zelf geen controlle over?
Ik bepaal zelf wat ik in mijn hoofd heb en nog leuker: vaak genereer ik zelf muziek onbewust op de achtergrond in allerlei verschillende genres.
Momenteel rendert mijn systeem film-achtige klassieke muziek.
Enkele uren eerder was het demo scene-achtige elektronische muziek.
Iedere dag is het weer een verrassing en het is jammer dat ik het niet kan "porten" naar de echte wereld via whatever medium.
Je (of iig ik) kan dat gewoon niet stopzetten, als het er eenmaal is. Alleen als ik andere muziek ga luisteren is het voor dat moment weg, maar daarna kan het oude liedje net zo goed weer terugkomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Darkwolf het volgende:
Snap mensen daar nooit echt in. Hoe kan een nummer nu de hele dag in je hoofd zitten en heb je daar zelf geen controlle over?
Ik bepaal zelf wat ik in mijn hoofd heb en nog leuker: vaak genereer ik zelf muziek onbewust op de achtergrond in allerlei verschillende genres.
Momenteel rendert mijn systeem film-achtige klassieke muziek.
Enkele uren eerder was het demo scene-achtige elektronische muziek.
Iedere dag is het weer een verrassing en het is jammer dat ik het niet kan "porten" naar de echte wereld via whatever medium.
The Cardigansquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:09 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
LOVE ME LOVE ME, SAAY THAT YOU LOVE ME, FOOL MEE FOOL ME, GO ON AND FOOL MEEE!
vrolijk nummertje! zorgt voor een glimlach op mn gezicht!quote:
Dankzij jou!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:09 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
LOVE ME LOVE ME, SAAY THAT YOU LOVE ME, FOOL MEE FOOL ME, GO ON AND FOOL MEEE!
Whyquote:Op zondag 28 maart 2010 18:09 schreef henkde_j het volgende:
Het gaat er maar niet uit.
Klikken op eigen risico.
van spacekees?quote:
OMFGquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef Krambo het volgende:
Alweer deze helaas![]()
Kom ik er dan nooit vanaf?
Nu moet ik denken aan Ring of Fire, dankje heb ik weer een platenspeler in mijn hoofdquote:
dies wel mooi!quote:
ja zekerquote:
B.o.B. is tov.quote:
quote:
Ik ook nuquote:
bedankt! Nu heb ik hem ook...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef n_uniet het volgende:
twee dagen en ik raak het niet kwijtkrijg je ook 5 minuten van jc superstar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |