Kut ja, ik wilde hem op schaatsen zetten ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:39 schreef shadowflash het volgende:
Ah ik zie het alSven Kramer , kort door de bocht grappen ?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut ja, ik wilde hem op schaatsen zetten ja!
Ik wou hem in dat klassieke evolutie plaatje zetten weetjewelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeiuh, ik zet ook zo vaak allerlei ideeën hier neer!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
Nog geen inspiratie. Even wat in mekaar geklooid in een nieuw Roel en Eline topic :
[ afbeelding ]
Ja hallo, hij kan niet tegelijkertijd de kast uit vluchten en in bed liggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef ToT het volgende:
Mijn 2e idee was dat hij uit de kast zou vluchten van een vrouw waarvan de man net thuis komt en met haar naakt in bed ziet liggen!
Nee, manlief komt thuis, kerel duikt de kast in, manlief ziet haar in bed liggen en duikt knettergeil bovenop haar terwijl hij zijn aktetas wegdondert en zijn stropdas losrukt, en ondertussen sluipt de naakte kerel achter hem langs de kast uit naar de trap!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja hallo, hij kan niet tegelijkertijd de kast uit vluchten en in bed liggen
Dat klinkt al waarschijnlijkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, manlief komt thuis, kerel duikt de kast in, manlief ziet haar in bed liggen en duikt knettergeil bovenop haar terwijl hij zijn aktetas wegdondert en zijn stropdas losrukt, en ondertussen sluipt de naakte kerel achter hem langs de kast uit naar de trap!
tuurlijk welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja hallo, hij kan niet tegelijkertijd de kast uit vluchten en in bed liggen
Het is een beetje ongelukkig geschreven (no offence). Ik las dat de echtgenoot de slaapkamer in komt en zijn vrouw met de streaker in bed ziet liggen terwijl de streaker tegelijkertijd ook de kast uit vlucht.quote:
Kunnen we de battlepost zometeen niet doen ? Ben ook bijna klaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:03 schreef ToT het volgende:
Whehehe sorry, ik ben ook op MSN aan het chatten, dus ging het ff snel.
Hey maar ik heb morgen helemaal geen tijd. Kan ik mijn creatie nu al naar iemand sturen? Is niet HELEMAAL top zo, maar het is goed genoeg voor nu, vind ik!
quote:Op zondag 28 maart 2010 03:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoi Dottey![]()
Nee, daarom streakt hij ook. Dan let daar niemand meer op.
Dan kom je op...... * trommel geroffel *quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef HaJee het volgende:
Ik stel hem maar eens uit tot 15.00.
Doe mee mensen ! We hebben geen prijzen maar er is wel eeuwige roem te verdienen hier !
15.43quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef Minifan het volgende:
Ik stel voor 3 als winnaar uit te roepen, veel wordt er niet meer gestemd
Ow, okequote:
Geeft nie, maar we doen gewoon een half uur. Het gaat nog aardig gelijk op en er kunnen zomaar nog een paar stemmers langsvliegen.quote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geeft nie, maar we doen gewoon een half uur. Het gaat nog aardig gelijk op en er kunnen zomaar nog een paar stemmers langsvliegen.
Ik zie trouwens dat er niet een vaste tijd in de regels staat maar volgens mij houden we steeds een half uur aan. Moet misschien even wat duidelijker aan worden gegeven hoe lang er gestemd kan worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
Miss kan ToT dat aanpassen in de OP?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat er niet een vaste tijd in de regels staat maar volgens mij houden we steeds een half uur aan. Moet misschien even wat duidelijker aan worden gegeven hoe lang er gestemd kan worden.
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzendingquote:Op zondag 28 maart 2010 15:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik vond ze een beetje mager.
ik had wel iets verwacht met ,,,,shit ik ben ze naam vergeten maar hij had z'n topic gemaakt met post hier laue plaatjes met je zelf en wapens en zo , ze hebben bijna allebei de zelfde houding.
Ik denk dat hij pr0tege bedoeldquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzending
Paint hier pr0tege op de open dag van de marine!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzending
Ik vindt em goedquote:
Nu je het zegtquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef HaJee het volgende:
Dit was trouwens mijn eerste creatie die ik toch maar niet gebruikt heb :
[ afbeelding ]
Prima, ben je nog steeds het inlever adres? (ik kan niet, ik moet daarvoor weg)quote:Op zondag 28 maart 2010 16:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee![]()
Nieuwe plaatje is ok wat mij betreft. Deadline 19.00 ofzo ?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle !
Maak wat moois met deze vliegende vrouw erin.
[ afbeelding ]
Deadline : 20.00
Inleveradres : HaJee
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef ToT het volgende:WOEI!
Ik zou zelf trouwens op 2 gestemd hebben, die vind ik best goed!
Heb ik al gedaan. En ook weer weggehaaldquote:Op zondag 28 maart 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat je eerste shopje anders ook ff zien!
Doe mee joh, we hebben al zo weinig deelnemers. Half uurtje verlenging, wordt het dan wat ?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef Dottey het volgende:
ik kan niets anders bedenken dan der boven een haardroger of zo weg te zetten. Dus ik skip wel effe een battle
Nee wat Neroje zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe mee joh, we hebben al zo weinig deelnemers. Half uurtje verlenging, wordt het dan wat ?
Hij bedoelt dus dat 2 van jou is, als hij zijn excuses aanbiedt dat hij op 1 stemt!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat 1 van mij is ?
Oeps, dom foutje. Bedoelde uiteraard 2. Hoe wist hij dan zo zeker dat 2 van mij is ?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat 2 van jou is, als hij zijn excuses aanbiedt dat hij op 1 stemt!
Omdat 1 van hem isquote:Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, dom foutje. Bedoelde uiteraard 2. Hoe wist hij dan zo zeker dat 2 van mij is ?
Wat hadden we moeten doen dan ? De tepel weer terugstoppen in haar hemdje ?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef Maringo het volgende:
Ik ga voor 2, gewoon omdat ie mooi is1 is alleen uitknippen en op een ander plaatje plakken... Waartegen 2 er best werk van gemaakt heeft!
En ik wilde ook meedoen, maar moest eerder weg en was nog maar halverwege de uitwerkingMaar dat er niemand iets met die nippleslip (
) heeft gedaan....
Meh, 1 is gewoon absoluut geen HaJee kwaliteit, hoewel die op zich wel weer humor is.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik dan als battleposter weer dat dat niet zo is.
ik voel me best dood momenteelquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef shadowflash het volgende:
Als dit maar niet zo een stamcafe voor de ondoden wordt he
zwaaiicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
zwaaiicht!
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het plaatje felle kleuren heeft, net als een zwaailicht.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..
jij vroeg waarom gedacht werd dat 2 van jou was..
dus daarom zei ik... OMDAT ZWAAILICHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké duidelijk. Nou ja, als je post er direct onder had gestaan had ik het misschien in één keer gesnapt
![]()
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef HaJee het volgende:
Gaat weer lekker. Heb er één binnen en m'n eigen. Minifan, jij deed toch ook mee ? Meer tijd nodig ? Nog meer mensen bezig ?
Maakt niet uit, volgende keer beterquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Minifan het volgende:
[..]
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.
Ik hoop dat ik binnenkort weer eens tijd (en een goed idee) hebquote:
Onmogelijk!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat ToT zegt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat Maringo zegt!quote:
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!quote:
LOLquote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!
Edit: Niet DIE juttin/jutette dus!![]()
Die je net had!
Weinig animoquote:Op maandag 29 maart 2010 00:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie ook wel mogelijkheden met die rode bank. Wie nog meer ?
+1quote:Op maandag 29 maart 2010 01:42 schreef ToT het volgende:
Joah, ben zelf even een beetje battle-moe. Ik kijk nog wel mee en kijk of ik iets zie wat ik echt leuk vind om te doen, maar in principe doe ik niet elke battle meer mee.
Die rode bank was wel aardig als Transformer of zo.
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef Dottey het volgende:
oke.. zal eens kijken of ik er morgen tijd voor vrij kan makenIedere 3 minuten een kaartje, ben je in 4 uur klaar. Moet kunnen toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar succes ermee !![]()
Heb jij geen school/werk?quote:Op maandag 29 maart 2010 03:59 schreef Dottey het volgende:
Ik kiek wel effekes.. want ik kan nog steeds niet slapen
Ziek thuis...quote:
Excuses aan wie al zat te F5-en. De battlepost om 15.00 uur. Hopelijk met nog meer deelnemers !quote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Dottey het volgende:
Mag ik een uur uitstel
Want ik ben wel bezig maar het wil nog niet zo vlotten!
Das waarquote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuk toch dat we er minimaal één deelne(e)m(st)er bij krijgen
Oké, dit is je nieuwe opdracht : post om 14.59 opnieuw de trommel. Dat houdt je wel even bezig, of niet ?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Das waarzal alleen al te wachten tot 14.00
had zin in een nieuwe opdracht
Thanksquote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dit is je nieuwe opdracht : post om 14.59 opnieuw de trommel. Dat houdt je wel even bezig, of niet ?
Ach wat snoezig zeg, zo'n onschuldig kuikentje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef HaJee het volgende:
Ach, het is tenslotte bijna Pasen :
[ afbeelding ]
Is dit wat ?
Dat klinkt alsof je er duivelse plannen mee hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ach wat snoezig zeg, zo'n onschuldig kuikentje.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb vorig jaar een wees eendenkuiken opgevoed, die zwaar gewond was aan zijn oog.
[ link | afbeelding ]
Naar een kinderboerderij gebracht, en leeft nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
En toen 'ie groot was weer terug de natuur in of wilde 'ie niet meer weg ?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Naar een kinderboerderij gebracht, en leeft nog steeds, wat ben ik toch goed voor deze wereld
Ik ben ZÓ geneigd om "Hoi fans!" bij die 2e neer te zetten!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle !
Maak iets moois met wat je maar wilt gebruiken uit de twee onderstaande plaatjes. Het zou lief zijn als je de beestjes in leven laat maar ik kan dat natuurlijk niet verplicht stellen. Houd je wel aan de regels van FOK! a.u.b.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadline : 19.00
Inleveradres : HaJee
Succes !
Dat paasei er ook bijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef HaJee het volgende:
Ik kies 2 omdat 'ie zo ontzettend lekker droog is
Bedankt voor het compliment, maar je zit er naastquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef ToT het volgende:
2 is ontzettend droog, maar 1 is HaJee-kwaliteit, dus daar heb ik op gestemd!
Is niet echt voor 't eerst hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQ?!?HJ die een ANIMATIE gebruikt?¿?
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.quote:
Nou enquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.
Heppienoggunieuw plaatje ?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef ry4life het volgende:
Win ik nou alweer![]()
Bedankt voor de stemmen
Had nog een plaatje maar die is te moeilijk te bewerken bij nader inzien...quote:
Ben ik dat de bazinquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.
To much credits..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt wel de skills om bazin te zijn en de leiding over te nemen
Komt-ie NU mee aangezet!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Kon niet echt iets leuks bedenken. Voor de mensen die nog bezig gaan een uitgeknipte:
[ afbeelding ]
Stuur maar naar mij. Ik post om 00.00 en dan zien we morgen wel een keer wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
De mijne is al klaar. Ik PROBEER vanavond op tijd naar bed te gaan!
Naar wie kan ik hem sturen?
dat waren de leukste paints ooit om te doenquote:
Absoluut !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat waren de leukste paints ooit om te doen
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef ToT het volgende:
3!Sneue man, en nummer 3 zit niet met hem te spotten!
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..
Ik zie toch een hoop tinten en kleurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!
Alleen bij jou schatjequote:
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie toch een hoop tinten en kleuren
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef HaJee het volgende:
Goedemiddag, fijn dat jullie 't weer opgpikt hebben. Beetje weinig deelnemers maar dat wordt ook wel weer anders ga ik van uit.
Mijn stem is naar 2 gegaan.
Ik heb ook wel wat slordige afrondingen... maar had geen tijd meer..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!![]()
![]()
Edit: Okee die vlek zit ook op de originele foto!Dat ding is gewoon smerig!
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef ToT het volgende:
Maringo komt gevaarlijk dicht bij mij in de buurt qua aantal overwinningen!
Ja goftedomme, nu moet ik mezelf dwingen om zin te hebben in (goede) nieuwe shopjes te maken als ik voor wil blijven staan!quote:
Dan moet je een nieuwe battle uitdaging makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef Maringo het volgende:
Bedankt Dot![]()
![]()
Doe dat plaatje van HeaN maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |