Hij bedoelt dus dat 2 van jou is, als hij zijn excuses aanbiedt dat hij op 1 stemt!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat 1 van mij is ?
Oeps, dom foutje. Bedoelde uiteraard 2. Hoe wist hij dan zo zeker dat 2 van mij is ?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat 2 van jou is, als hij zijn excuses aanbiedt dat hij op 1 stemt!
Omdat 1 van hem isquote:Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, dom foutje. Bedoelde uiteraard 2. Hoe wist hij dan zo zeker dat 2 van mij is ?
Wat hadden we moeten doen dan ? De tepel weer terugstoppen in haar hemdje ?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef Maringo het volgende:
Ik ga voor 2, gewoon omdat ie mooi is1 is alleen uitknippen en op een ander plaatje plakken... Waartegen 2 er best werk van gemaakt heeft!
En ik wilde ook meedoen, maar moest eerder weg en was nog maar halverwege de uitwerkingMaar dat er niemand iets met die nippleslip (
) heeft gedaan....
Meh, 1 is gewoon absoluut geen HaJee kwaliteit, hoewel die op zich wel weer humor is.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik dan als battleposter weer dat dat niet zo is.
ik voel me best dood momenteelquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef shadowflash het volgende:
Als dit maar niet zo een stamcafe voor de ondoden wordt he
zwaaiicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
zwaaiicht!
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het plaatje felle kleuren heeft, net als een zwaailicht.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..
jij vroeg waarom gedacht werd dat 2 van jou was..
dus daarom zei ik... OMDAT ZWAAILICHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké duidelijk. Nou ja, als je post er direct onder had gestaan had ik het misschien in één keer gesnapt
![]()
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef HaJee het volgende:
Gaat weer lekker. Heb er één binnen en m'n eigen. Minifan, jij deed toch ook mee ? Meer tijd nodig ? Nog meer mensen bezig ?
Maakt niet uit, volgende keer beterquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Minifan het volgende:
[..]
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.
Ik hoop dat ik binnenkort weer eens tijd (en een goed idee) hebquote:
Onmogelijk!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat ToT zegt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat Maringo zegt!quote:
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!quote:
LOLquote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!
Edit: Niet DIE juttin/jutette dus!![]()
Die je net had!
Weinig animoquote:Op maandag 29 maart 2010 00:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie ook wel mogelijkheden met die rode bank. Wie nog meer ?
+1quote:Op maandag 29 maart 2010 01:42 schreef ToT het volgende:
Joah, ben zelf even een beetje battle-moe. Ik kijk nog wel mee en kijk of ik iets zie wat ik echt leuk vind om te doen, maar in principe doe ik niet elke battle meer mee.
Die rode bank was wel aardig als Transformer of zo.
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef Dottey het volgende:
oke.. zal eens kijken of ik er morgen tijd voor vrij kan makenIedere 3 minuten een kaartje, ben je in 4 uur klaar. Moet kunnen toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar succes ermee !![]()
Heb jij geen school/werk?quote:Op maandag 29 maart 2010 03:59 schreef Dottey het volgende:
Ik kiek wel effekes.. want ik kan nog steeds niet slapen
Ziek thuis...quote:
Excuses aan wie al zat te F5-en. De battlepost om 15.00 uur. Hopelijk met nog meer deelnemers !quote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Dottey het volgende:
Mag ik een uur uitstel
Want ik ben wel bezig maar het wil nog niet zo vlotten!
Das waarquote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuk toch dat we er minimaal één deelne(e)m(st)er bij krijgen
Oké, dit is je nieuwe opdracht : post om 14.59 opnieuw de trommel. Dat houdt je wel even bezig, of niet ?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Das waarzal alleen al te wachten tot 14.00
had zin in een nieuwe opdracht
Thanksquote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dit is je nieuwe opdracht : post om 14.59 opnieuw de trommel. Dat houdt je wel even bezig, of niet ?
Ach wat snoezig zeg, zo'n onschuldig kuikentje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef HaJee het volgende:
Ach, het is tenslotte bijna Pasen :
[ afbeelding ]
Is dit wat ?
Dat klinkt alsof je er duivelse plannen mee hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ach wat snoezig zeg, zo'n onschuldig kuikentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |