zwaaiicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
zwaaiicht!
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het plaatje felle kleuren heeft, net als een zwaailicht.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wel dat je zwaailicht bedoelde. Nu snap ik alleen nog niet waar de hele tekst "omdat het schreeuw zwaailicht" naar verwijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
aar een paar post erboven.. ik dacht dat ik gelijk der achteraan postte..
jij vroeg waarom gedacht werd dat 2 van jou was..
dus daarom zei ik... OMDAT ZWAAILICHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké duidelijk. Nou ja, als je post er direct onder had gestaan had ik het misschien in één keer gesnapt
![]()
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef HaJee het volgende:
Gaat weer lekker. Heb er één binnen en m'n eigen. Minifan, jij deed toch ook mee ? Meer tijd nodig ? Nog meer mensen bezig ?
Maakt niet uit, volgende keer beterquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Minifan het volgende:
[..]
Beetje laat, maar nog, sorry, ik moest weg, en nog eten maken plus dat ik mijn idee niet echt snel kon maken.
Ik hoop dat ik binnenkort weer eens tijd (en een goed idee) hebquote:
Onmogelijk!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat ToT zegt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard wel wat mee te doen, hoewel ik op dit moment nog geen inspiratie heb.
Wat Maringo zegt!quote:
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!quote:
LOLquote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
God, die smerisin/smerisette lijkt erg op iemand die ik ken!
Edit: Niet DIE juttin/jutette dus!![]()
Die je net had!
Weinig animoquote:Op maandag 29 maart 2010 00:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie ook wel mogelijkheden met die rode bank. Wie nog meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |