Ik denk dat hij pr0tege bedoeldquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzending
Paint hier pr0tege op de open dag van de marine!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzending
Ik vindt em goedquote:
Nu je het zegtquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef HaJee het volgende:
Dit was trouwens mijn eerste creatie die ik toch maar niet gebruikt heb :
[ afbeelding ]
Prima, ben je nog steeds het inlever adres? (ik kan niet, ik moet daarvoor weg)quote:Op zondag 28 maart 2010 16:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee![]()
Nieuwe plaatje is ok wat mij betreft. Deadline 19.00 ofzo ?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle !
Maak wat moois met deze vliegende vrouw erin.
[ afbeelding ]
Deadline : 20.00
Inleveradres : HaJee
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef ToT het volgende:WOEI!
Ik zou zelf trouwens op 2 gestemd hebben, die vind ik best goed!
Heb ik al gedaan. En ook weer weggehaaldquote:Op zondag 28 maart 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat je eerste shopje anders ook ff zien!
Doe mee joh, we hebben al zo weinig deelnemers. Half uurtje verlenging, wordt het dan wat ?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef Dottey het volgende:
ik kan niets anders bedenken dan der boven een haardroger of zo weg te zetten. Dus ik skip wel effe een battle
Nee wat Neroje zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe mee joh, we hebben al zo weinig deelnemers. Half uurtje verlenging, wordt het dan wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |