15.43quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef Minifan het volgende:
Ik stel voor 3 als winnaar uit te roepen, veel wordt er niet meer gestemd
Ow, okequote:
Geeft nie, maar we doen gewoon een half uur. Het gaat nog aardig gelijk op en er kunnen zomaar nog een paar stemmers langsvliegen.quote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geeft nie, maar we doen gewoon een half uur. Het gaat nog aardig gelijk op en er kunnen zomaar nog een paar stemmers langsvliegen.
Ik zie trouwens dat er niet een vaste tijd in de regels staat maar volgens mij houden we steeds een half uur aan. Moet misschien even wat duidelijker aan worden gegeven hoe lang er gestemd kan worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
Miss kan ToT dat aanpassen in de OP?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat er niet een vaste tijd in de regels staat maar volgens mij houden we steeds een half uur aan. Moet misschien even wat duidelijker aan worden gegeven hoe lang er gestemd kan worden.
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik zou zeggen, doe zelf een keer mee met een briljante inzendingquote:Op zondag 28 maart 2010 15:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik vond ze een beetje mager.
ik had wel iets verwacht met ,,,,shit ik ben ze naam vergeten maar hij had z'n topic gemaakt met post hier laue plaatjes met je zelf en wapens en zo , ze hebben bijna allebei de zelfde houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |