Stuur maar naar mij. Ik post om 00.00 en dan zien we morgen wel een keer wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
De mijne is al klaar. Ik PROBEER vanavond op tijd naar bed te gaan!
Naar wie kan ik hem sturen?
dat waren de leukste paints ooit om te doenquote:
Absoluut !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat waren de leukste paints ooit om te doen
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef ToT het volgende:
3!Sneue man, en nummer 3 zit niet met hem te spotten!
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..
Ik zie toch een hoop tinten en kleurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!
Alleen bij jou schatjequote:
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie toch een hoop tinten en kleuren
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef HaJee het volgende:
Goedemiddag, fijn dat jullie 't weer opgpikt hebben. Beetje weinig deelnemers maar dat wordt ook wel weer anders ga ik van uit.
Mijn stem is naar 2 gegaan.
Ik heb ook wel wat slordige afrondingen... maar had geen tijd meer..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!![]()
![]()
Edit: Okee die vlek zit ook op de originele foto!Dat ding is gewoon smerig!
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef ToT het volgende:
Maringo komt gevaarlijk dicht bij mij in de buurt qua aantal overwinningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |