quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb vorig jaar een wees eendenkuiken opgevoed, die zwaar gewond was aan zijn oog.
[ link | afbeelding ]
Naar een kinderboerderij gebracht, en leeft nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
En toen 'ie groot was weer terug de natuur in of wilde 'ie niet meer weg ?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Naar een kinderboerderij gebracht, en leeft nog steeds, wat ben ik toch goed voor deze wereld
Ik ben ZÓ geneigd om "Hoi fans!" bij die 2e neer te zetten!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle !
Maak iets moois met wat je maar wilt gebruiken uit de twee onderstaande plaatjes. Het zou lief zijn als je de beestjes in leven laat maar ik kan dat natuurlijk niet verplicht stellen. Houd je wel aan de regels van FOK! a.u.b.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadline : 19.00
Inleveradres : HaJee
Succes !
Dat paasei er ook bijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef HaJee het volgende:
Ik kies 2 omdat 'ie zo ontzettend lekker droog is
Bedankt voor het compliment, maar je zit er naastquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef ToT het volgende:
2 is ontzettend droog, maar 1 is HaJee-kwaliteit, dus daar heb ik op gestemd!
Is niet echt voor 't eerst hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQ?!?HJ die een ANIMATIE gebruikt?¿?
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.quote:
Nou enquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.
Heppienoggunieuw plaatje ?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef ry4life het volgende:
Win ik nou alweer![]()
Bedankt voor de stemmen
Had nog een plaatje maar die is te moeilijk te bewerken bij nader inzien...quote:
Ben ik dat de bazinquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben niet de photoshop-baas hoor. Als Dottey vaker mee had gedaan had ik misschien al niet meer bovenaan gestaan.
To much credits..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt wel de skills om bazin te zijn en de leiding over te nemen
Komt-ie NU mee aangezet!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Kon niet echt iets leuks bedenken. Voor de mensen die nog bezig gaan een uitgeknipte:
[ afbeelding ]
Stuur maar naar mij. Ik post om 00.00 en dan zien we morgen wel een keer wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
De mijne is al klaar. Ik PROBEER vanavond op tijd naar bed te gaan!
Naar wie kan ik hem sturen?
dat waren de leukste paints ooit om te doenquote:
Absoluut !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat waren de leukste paints ooit om te doen
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef ToT het volgende:
3!Sneue man, en nummer 3 zit niet met hem te spotten!
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
3 was ,volgens mij, kei veel werk om weg te cloonen..
Ik zie toch een hoop tinten en kleurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grove clone-werk is zo gebeurd, maar zulke rechte lijnen als de neus van de trein....geen idee hoe dat moet!
Alleen bij jou schatjequote:
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie toch een hoop tinten en kleuren
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef HaJee het volgende:
Goedemiddag, fijn dat jullie 't weer opgpikt hebben. Beetje weinig deelnemers maar dat wordt ook wel weer anders ga ik van uit.
Mijn stem is naar 2 gegaan.
Ik heb ook wel wat slordige afrondingen... maar had geen tijd meer..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
...én een foutje links boven de "3", en een afwijkende vlek qua kleur onder het raampje!![]()
![]()
Edit: Okee die vlek zit ook op de originele foto!Dat ding is gewoon smerig!
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef ToT het volgende:
Maringo komt gevaarlijk dicht bij mij in de buurt qua aantal overwinningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |