quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Omdat ze een topic of 300 geleden hier waarschijnlijk postten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bepaalde users die tussen de 'reguliere posters' staan heb ik hier nog nooit gezien. Waarom staan ze er nog?
Hun namen staan er niet bij, maar die met de Nederlandse vlag, die haai, die met Ataturk en nog een paar.quote:
En ik post hier regelmatig en ik sta er niet tussenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bepaalde users die tussen de 'reguliere posters' staan heb ik hier nog nooit gezien. Waarom staan ze er nog?
Ja schande he!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
En ik post hier regelmatig en ik sta er niet tussen
Tis vast omdat ik geen Turkse ben, jullie discrimineren![]()
Dus is het tijd dat ze eruit worden gegooid.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ze een topic of 300 geleden hier waarschijnlijk postten.
Wat een fijn welkomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi hoi merhaba? Zo gay. Past goed bij je naam.
Wat ben je toch altijd aardig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi hoi merhaba? Zo gay. Past goed bij je naam.
Bij eigenschappen zie je de bijbehorende namen. De meeste ken ik nog wel van toen ik begon met posten, maar ik ken ze ook niet allemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hun namen staan er niet bij, maar die met de Nederlandse vlag, die haai, die met Ataturk en nog een paar.
Zo ga je toch niet met je oudere medemens om?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus is het tijd dat ze eruit worden gegooid.
Sommige zijn hier al een jaar niet meer geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij eigenschappen zie je de bijbehorende namen. De meeste ken ik nog wel van toen ik begon met posten, maar ik ken ze ook niet allemaal
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken of ik nog kan inloggen op de wiki dan
Dan moeten ze af en toe komen posten om te laten zien dat ze nog leven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met je oudere medemens om?
Je wordt toch ook niet boos op je oma omdat ze te oud en zwak is om vaak op bezoek te komen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moeten ze af en toe komen posten om te laten zien dat ze nog leven.
Echt he.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef TheMagnificent het volgende:
'Terken': net een Achterhoeker die Tarkan probeert uit te spreken.
Heb je webicons aangezet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef msnk het volgende:
Best irritant trouwens, de meeste user icons in dit topic kan ik niet zien met Firefox, wel met IE
Opende dit topic even met IE-tab en zag voor 't eerst de UIs van Ayça, Bortecinem en wikkie
Die van BrandX en vele andere doen het wel gewoon
Dit topic is maar 4 jaar oud hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wordt toch ook niet boos op je oma omdat ze te oud en zwak is om vaak op bezoek te komen?
Succes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:45 schreef BrandX het volgende:
Ik zal ff kijken of ik een wikipagina kan maken? Nog nooit gedaan dus niet boos worden als het niet lukt
Het komt niet op wikipedia.org te staan, hè. Maar gewoon op wiki.fok.nlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Julis het volgende:
Wat leuk![]()
. Een Wikipediapagina voor 'Turken op Fok!'.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het komt niet op wikipedia.org te staan, hè. Maar gewoon op wiki.fok.nl.
quote:
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken danquote:
hij is al gemaakt, lees een paar posts boven jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken dan? Hoe gaat dat eigenlijk te werk? Ik ga het even kijken
.
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken dan? Hoe gaat dat eigenlijk te werk? Ik ga het even kijken
.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je al die tijd mijn mooie UI moeten missen.
Ik denk dat hij er dan zo weer af isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
.
Jouw privacy!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?
't Werkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef BrandX het volgende:
Volgens mij is het gelukt. Ik heb het net in de OP gezet.
Wil iemand eens kijken als je op de link onderaan de OP klikt, of je op de goede wikipagina komt?
En als iemand ook kan aangeven welke ava's 100% weg kunnen dan doetikdah
O, en kun je het woorje vatanda≈ü helemaal onderaan, in de quote, misschien veranderen in vatandaş?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is al gemaakt, lees een paar posts boven je
Jouw o-zo-geheimzinnige privacy jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?
Donequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, en kun je het woorje vatanda≈ü helemaal onderaan, in de quote, misschien veranderen in vatandaş?
Keb niets weggehaaldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of weet je, haal maar geen ava's weg brandx, anders lijken we zo alleen.
Mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:56 schreef BrandX het volgende:
Hij staat overigens op de FOK! wikipedia
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of weet je, haal maar geen ava's weg brandx, anders lijken we zo alleen.
Ah okquote:
Ik sta er lekker twee keer in nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenmisschien dat we dat kunnen veranderen?
Doei doei en tnx voor de hulp.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok
Anyways, mijn werk ( :")) zit er op, ik ga ff het zonnetje opzoeken en boodschappen doen
Laters!
Leef je uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenmisschien dat we dat kunnen veranderen?
Narcist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sta er lekker twee keer in nu.![]()
![]()
![]()
Doei. Bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok
Anyways, mijn werk ( :")) zit er op, ik ga ff het zonnetje opzoeken en boodschappen doen
Laters!
Oke, heb het nog nooit gedaan, maar ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leef je uit![]()
Enige wat je nodig hebt is een inlog en ff goed kijken wat je doet
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Racist. Sexist. Discriminazist. Narcist.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was je mijn ava beu geworden?
*facepalmplaatje*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Ayca het volgende:
oh crap, was ik net bezig drukte ik op kruisje
Hoeft ook niet. Ik heb namelijk geen narcistische trekjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat je geen mooie dingen over hem zegt.
Ik heb genoeg mooie dingen over hem gezegdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat je geen mooie dingen over hem zegt.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik heb namelijk geen narcistische trekjes.
Wat doe je? Ik dacht dat je aan mijn kant stond.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mooie dingen over hem gezegd![]()
.
Dat hij niet jaloers moet zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat doe je? Ik dacht dat je aan mijn kant stond.
Oh oke.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat hij niet jaloers moet zijn. Ik sta nog wel aan jouw kant
!
Ja ik had hem alquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/220041/Kairi%201%20IMG.jpg
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt, hè. Neem het maar weer voor elkaar op.
Dit is ook een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaadquote:
Haha ik had hem niet echt in mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is ook op een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaad![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:tutututuuuuuuuuuuuuutututtuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
luister naar een ander lied danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Julis het volgende:
Yoouu get what you paid foooor ... and we do it for the taste of a good high... du du du dudu du du du dudu
Hehehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
omg![]()
Mijn broertje schreeuwde net 'YES YES YES' en ik hoorde het helemaal bovendus ik zeg op msn:
wat? wat? wat?!
niet schreeuwen gek
x zegt:
the hills stopt
Hahahquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe. Jouw broertje heeft vast veel vriendinnen die dat kijken
.
Comforting Soundsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok.
I don't feeel alright... in spite of these comforting sounds you makeeee
En dan noem jij Zeliha een narcistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Langzaam maar zeker zal mijn muzieksmaak de wereld overnemen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
Heh, wat een sukkolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
Geen idee wie het is. MIsschien wel een grappige Turk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Heh, wat een sukkol. Maar je kent die gast niet
...
Oh, dat kan ook nog ja. Sarcasme op internet is moeilijk te 'zien'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. MIsschien wel een grappige Turk.
Jep, kijk maar in zijn fobo, laatste fotoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.quote:
Omg! Ik zei het zomaar eigenlijk. Maar idd het is een Turk of zoiets.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jep, kijk maar in zijn fobo, laatste foto...
Jawelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.![]()
Alles ook goed met jullie? Jullie kleppen rustig een topic of 2 per dag vol he? Ik kan het niet meer bijbenen.
Ik wilde een nieuwe studie oppakken dat klopt. Maar in de tussentijd ben ik druk met andere dingen geweest, dus eigenlijk is het er niet van gekomen nog...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Julis het volgende:
Min-e, jij ging toch verder studeren? Of was jij dat niet?
Jahoor gaat primaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.![]()
Alles ook goed met jullie? Jullie kleppen rustig een topic of 2 per dag vol he? Ik kan het niet meer bijbenen.
Hmm, dat kan. Niet alles verloopt zoals geplandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik wilde een nieuwe studie oppakken dat klopt. Maar in de tussentijd ben ik druk met andere dingen geweest, dus eigenlijk is het er niet van gekomen nog...
Yep, is ook een Turkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mijn reactie hadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij heet Gokhan, dus het lijkt mij wel een Turk, ja.
Cool story, Hansel.
Ik zou eerst gaan slapenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik vlieg om 04:15. Wakker blijven (om 2 uur van huis weg) of eerst gaan slapen?
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mijn reactie had:[spoiler]
Ga lekker even dutje doen, anders ben je morgen de hele dag brak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik vlieg om 04:15. Wakker blijven (om 2 uur van huis weg) of eerst gaan slapen?
Als student is dat geoorloofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga lekker even dutje doen, anders ben je morgen de hele dag brak.
Hebben Turken daar een neus voor, of zo, om Turken te herkennen. Wat mij betreft zou hij alles kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zag ik later pas. Had niet in zijn fobo gekeken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Min-e het volgende:
Is Bortecinem niet in de buurt?
Kan wel wat taartenbakadvies gebruiken.![]()
Heb laatst een cheesecake gemaakt, iedereen kon het volgens dit topic.
Cheesecake !!
Maar uiteraard was de mijne niet te eten, door een zoutoverschot.
Wat mij betreft zou hij ook alles kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben Turken daar een neus voor, of zo, om Turken te herkennen. Wat mij betreft zou hij alles kunnen zijn.
Same here.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger wilde ik nooit cheesecake eten omdat ik dacht dat er echt kaas in zat en dat een wel érg onsmakelijk iets leek in een taart/cake.
Is dat bij jouw zelfgemaakte cheesecake?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Maar cheesecake is echt zo'n taart waar ik na een hap al misselijk word.
Vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, limburgers kunnen zeker alleen maar tegen vlaaien. Wat de limburger niet kent, dat lust 'ie niet.
SELDAAAAAAaaaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen idee, maar iemand die Zelda heet moet wel stoer zijn.
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooroordelen.![]()
Maar vlaai is idd lekker, ik kan zeker 2 grote stukken kruimelvlaai achter elkaar op zonder misselijk te worden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart op. En daarna is er nog ruimte over voor een toetje.
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee Selda Bagcan kun je niet vergelijken met zomaar een Zelda.
Eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is ook niet zo dat ik alevieten als personen niet mag, maar ik snap nooit wat ze bedoelen met moslim zijn, want ze praten er veel omheen, maar leggen het nooit uit, hoe kan ik ze dan begrijpen?
NOU ENquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!
het gaat niet om hoe ze eruit ziet he.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie is ze, behalve een parttime feestbeest?
[ afbeelding ]
quote:
ik kan de clip niet bekijken met firefox, ik hoor alleen geluidquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chuvashen zijn echt een mooi volk.
Hier heb je ook Turkse ondertiteling bij.
Ik vraag me af hoeveel van deze FB-plaatjes die de laatste tijd verschijnen in scène zijn gezetquote:
Stom.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan de clip niet bekijken met firefox, ik hoor alleen geluid
Veel, denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van deze FB-plaatjes die de laatste tijd verschijnen in scène zijn gezet.
Sowieso reacties op YT..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stom.![]()
Chuvashen.![]()
Al die Pan-Turkisten onder die video. Faal.
Verbazingwekkender is dat sommige mensen weigeren lidwoorden te gebruikenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
adfsadsfadsfa zegt:
*omg emel.xD
*kijk naar je toetsenbord op computerxD
*begin
*vanaf de Q
*en eindig bij de Y
*kijk wat er staat.xD
emel ... ........ ........ .. .......... zegt:
*qwerty
*?
adsfadsfadsfadsfads zegt:
*ja.:F
*toetsenbord:F ik ontdek nu waarom er bij mobieltjes altijd qwerty staat
yup, heb net een red bull op en straks nog een kopje koffie denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Veel, denk ik. Maar jij hebt besloten om wakker te blijven deze dag
?
het is msn maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbazingwekkender is dat sommige mensen weigeren lidwoorden te gebruiken.
Ahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
yup, heb net een red bull op en straks nog een kopje koffie denk ik.
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie is ze, behalve een parttime feestbeest?
[ afbeelding ]
Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
Linkse rakkersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
In sommige liedjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Lolzquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenkt. Maar dat hoeft niet slecht te zijn natuurlijk.
quote:
Ik ben een linkse rakker volgens Ayca's test dus denk het niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
Is je opa een grijze wolverquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn opa is beneden. Even vragen wat hij van haar vindt.
Geen haat, maar hun idealen zijn niet bepaald uitvoerbaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
alleen met mocro's?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Ommin?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja van thuis ofzo, weet niets over hem.
Chille mocro's? Dat dit zomaar kan!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tegen twee mocro's eigenlijk. Maar ze waren heel chill.
Dat laatste is echt zo: ik weet dat mocro's over het algemeen niet zo chil zijn, maar er bestaan wel een aantal chille.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste is echt zo: ik weet dat mocro's over het algemeen niet zo chil zijn, maar er bestaan wel een aantal chille.
Aha, tégen de mocro's nog wel. Met je segregatie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door het woord herenigen moet ik aan m'n moeder denken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.
Doe maar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Door het woord herenigen moet ik aan m'n moeder denken.Ff pm, tis niet zo interessant, maar ook weer niet echt iets om hier neer te zetten.
ik ken ook leuke mocro's hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
het is meer zo van: volgens mij valt het best mee allemaal.
Yani, hij was geen extremist ofzo. Maar hij vond wel dat Turken weer broeders moesten worden zoals vroeger zeg maar.quote:
Alsof straattaal ook maar ooit van spellingsregels heeft gehoord.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het betekent: heel erg. En ommin is de correcte schrijfwijze in het straats!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
pmmen in het openbaar is net als fluisteren in het openbaar onbeleefd!
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is je opa een grijze wolver:D ?
Echt? Dat laatste wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef Julis het volgende:
[..]
NeeHaha. Maar hij heeft het niet zo met communisten. Vreemd genoeg was hij niet heel slecht over haar
. Nu weet ik ook dat zij 30 jaar in Nederland heeft geleefd (?) Dat zei mijn opa dan.
sorry, maar ik kan het alleen bij borte kwijt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:pmmen in het openbaar is net als fluisteren in het openbaar onbeleefd!
Aah, daarvan dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Dat laatste wist ik niet.
Het communisme wordt vaak geassocieerd met atheisme, misschien dat je opa daarom niks heeft met communisten (als hij erg gelovig is?)
Ik voel me verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A-ha! Tel extremist maar bij mijn eerdere lijstje op!
Sorry dat ik de vriendjes van IHVK hier post. Maar ze zijn chillquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
ey wolla wat nou ga nou niet tantoe haten julis
Hehehe, dat is waarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, je moet wel zelfverzekerd (of gek) zijn om zo over straat te durven, dat moet je toegeven.
Ik ben er zelf éénquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe, dat is waar. Heb je veel van die mensen in Rotterdam
? (niet dat ik het erg zal vinden
) Laat maar. Ik ga wel een keertje winkelen in Rotterdam. Dan zie ik het wel
>!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry dat ik de vriendjes van IHVK hier post. Maar ze zijn chill!
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Wel verkeerd van mijn vrienden, maar het mag.
Jij dus ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
Iedereen loopt er zo bij in Rotterdam.
Yo fawaka enzo
Dat is wel keilang geleden!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij dus ook! Ik ben maar één keer geweest naar Rotterdam. Toen was ik 7 jaar oud ofzo
. Ik ben nu wel benieuwd hoor
!
Vertel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Ik had trouwens ook een negatieve ervaring.
Moeten ze wel goed kunnen mikken als ze telkens zijn hoofd raaktenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Ok speciaal voor jou Julis.
Er kwam zo een groepje van 5 jongetjes rond de 12 ofzo en die schoten de hele tijd de bal op een hoofd van een vriend van mij ()
Op een gegeven moment werd hij boos na een hard schot, en toen gingen ze heel hard wegrennen.
Was ergens best grappig.![]()
#Rotterdamse avonturen
Hehehquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Ok speciaal voor jou Julis.
Er kwam zo een groepje van 5 jongetjes rond de 12 ofzo en die schoten de hele tijd de bal op een hoofd van een vriend van mij ()
Op een gegeven moment werd hij boos na een hard schot, en toen gingen ze heel hard wegrennen.
Was ergens best grappig.![]()
#Rotterdamse avonturen
Jeweet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
Iedereen loopt er zo bij in Rotterdam.
Yo fawaka enzo
Ja mijn verteltalent is niet zo goed, maar ze misten vrijwel alles, behalve die ene harde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moeten ze wel goed kunnen mikken als ze telkens zijn hoofd raakten.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Heheh. Ik wil ook Rotterdamse avonturen meemaken. Maar dan moet ik wel een held zijn in mijn avontuur, natuurlijk
.
Volgens mij kan Julis wel goed voetballen hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Komt wel goed. Alleen niet naar voetbalpleintjes gaan.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Heheh ihvk en zijn vriendjes werden gepest door 12 jarigen
Klopt ik ben echt een enorme sukkel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Heheh ihvk en zijn vriendjes werden gepest door 12 jarigen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij kan Julis wel goed voetballen hoor!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Komt wel goed. Alleen niet naar voetbalpleintjes gaan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had jullie toch al gezegd dat ihvk een fervente bontkraagdrager is.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt wel goednog een paar keer met ze voetballen en je hoort er helemaal bij!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had jullie toch al gezegd dat ihvk een fervente bontkraagdrager is.
Dat nog niet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gespot? Voor je plaatjesverzameling?
Nu ben ik er weer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem, als je er nog bent, op Habertürk is nu 'Tarihin Arka Odası' bezig, waar ze het over de Mongolen en de Turken (en hun gezamenlijk geschiedenis) hebben. Misschien dat je het interessant vindt.
Een Turk zonder schotel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer.
Wij hebben geen haberturk jammer genoeg.
Fijne reisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar eens richting Nederland vertrekken. Dooeiii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |