Dit is ook een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaadquote:
Haha ik had hem niet echt in mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is ook op een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaad![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:tutututuuuuuuuuuuuuutututtuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
luister naar een ander lied danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Julis het volgende:
Yoouu get what you paid foooor ... and we do it for the taste of a good high... du du du dudu du du du dudu
Hehehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
omg![]()
Mijn broertje schreeuwde net 'YES YES YES' en ik hoorde het helemaal bovendus ik zeg op msn:
wat? wat? wat?!
niet schreeuwen gek
x zegt:
the hills stopt
Hahahquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe. Jouw broertje heeft vast veel vriendinnen die dat kijken
.
Comforting Soundsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok.
I don't feeel alright... in spite of these comforting sounds you makeeee
En dan noem jij Zeliha een narcistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Langzaam maar zeker zal mijn muzieksmaak de wereld overnemen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
Heh, wat een sukkolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
Geen idee wie het is. MIsschien wel een grappige Turk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Heh, wat een sukkol. Maar je kent die gast niet
...
Oh, dat kan ook nog ja. Sarcasme op internet is moeilijk te 'zien'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. MIsschien wel een grappige Turk.
Jep, kijk maar in zijn fobo, laatste fotoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.quote:
Omg! Ik zei het zomaar eigenlijk. Maar idd het is een Turk of zoiets.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jep, kijk maar in zijn fobo, laatste foto...
Jawelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.![]()
Alles ook goed met jullie? Jullie kleppen rustig een topic of 2 per dag vol he? Ik kan het niet meer bijbenen.
Ik wilde een nieuwe studie oppakken dat klopt. Maar in de tussentijd ben ik druk met andere dingen geweest, dus eigenlijk is het er niet van gekomen nog...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Julis het volgende:
Min-e, jij ging toch verder studeren? Of was jij dat niet?
Jahoor gaat primaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed! Zijn gangetje.![]()
Alles ook goed met jullie? Jullie kleppen rustig een topic of 2 per dag vol he? Ik kan het niet meer bijbenen.
Hmm, dat kan. Niet alles verloopt zoals geplandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik wilde een nieuwe studie oppakken dat klopt. Maar in de tussentijd ben ik druk met andere dingen geweest, dus eigenlijk is het er niet van gekomen nog...
Yep, is ook een Turkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mijn reactie hadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij heet Gokhan, dus het lijkt mij wel een Turk, ja.
Cool story, Hansel.
Ik zou eerst gaan slapenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik vlieg om 04:15. Wakker blijven (om 2 uur van huis weg) of eerst gaan slapen?
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mijn reactie had:[spoiler]
Ga lekker even dutje doen, anders ben je morgen de hele dag brak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik vlieg om 04:15. Wakker blijven (om 2 uur van huis weg) of eerst gaan slapen?
Als student is dat geoorloofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga lekker even dutje doen, anders ben je morgen de hele dag brak.
Hebben Turken daar een neus voor, of zo, om Turken te herkennen. Wat mij betreft zou hij alles kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zag ik later pas. Had niet in zijn fobo gekeken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Min-e het volgende:
Is Bortecinem niet in de buurt?
Kan wel wat taartenbakadvies gebruiken.![]()
Heb laatst een cheesecake gemaakt, iedereen kon het volgens dit topic.
Cheesecake !!
Maar uiteraard was de mijne niet te eten, door een zoutoverschot.
Wat mij betreft zou hij ook alles kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben Turken daar een neus voor, of zo, om Turken te herkennen. Wat mij betreft zou hij alles kunnen zijn.
Same here.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger wilde ik nooit cheesecake eten omdat ik dacht dat er echt kaas in zat en dat een wel érg onsmakelijk iets leek in een taart/cake.
Is dat bij jouw zelfgemaakte cheesecake?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Maar cheesecake is echt zo'n taart waar ik na een hap al misselijk word.
Vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, limburgers kunnen zeker alleen maar tegen vlaaien. Wat de limburger niet kent, dat lust 'ie niet.
SELDAAAAAAaaaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen idee, maar iemand die Zelda heet moet wel stoer zijn.
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooroordelen.![]()
Maar vlaai is idd lekker, ik kan zeker 2 grote stukken kruimelvlaai achter elkaar op zonder misselijk te worden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart op. En daarna is er nog ruimte over voor een toetje.
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee Selda Bagcan kun je niet vergelijken met zomaar een Zelda.
Eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is ook niet zo dat ik alevieten als personen niet mag, maar ik snap nooit wat ze bedoelen met moslim zijn, want ze praten er veel omheen, maar leggen het nooit uit, hoe kan ik ze dan begrijpen?
NOU ENquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!
het gaat niet om hoe ze eruit ziet he.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie is ze, behalve een parttime feestbeest?
[ afbeelding ]
quote:
ik kan de clip niet bekijken met firefox, ik hoor alleen geluidquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chuvashen zijn echt een mooi volk.
Hier heb je ook Turkse ondertiteling bij.
Ik vraag me af hoeveel van deze FB-plaatjes die de laatste tijd verschijnen in scène zijn gezetquote:
Stom.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan de clip niet bekijken met firefox, ik hoor alleen geluid
Veel, denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van deze FB-plaatjes die de laatste tijd verschijnen in scène zijn gezet.
Sowieso reacties op YT..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stom.![]()
Chuvashen.![]()
Al die Pan-Turkisten onder die video. Faal.
Verbazingwekkender is dat sommige mensen weigeren lidwoorden te gebruikenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
adfsadsfadsfa zegt:
*omg emel.xD
*kijk naar je toetsenbord op computerxD
*begin
*vanaf de Q
*en eindig bij de Y
*kijk wat er staat.xD
emel ... ........ ........ .. .......... zegt:
*qwerty
*?
adsfadsfadsfadsfads zegt:
*ja.:F
*toetsenbord:F ik ontdek nu waarom er bij mobieltjes altijd qwerty staat
yup, heb net een red bull op en straks nog een kopje koffie denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Veel, denk ik. Maar jij hebt besloten om wakker te blijven deze dag
?
het is msn maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbazingwekkender is dat sommige mensen weigeren lidwoorden te gebruiken.
Ahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
yup, heb net een red bull op en straks nog een kopje koffie denk ik.
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie is ze, behalve een parttime feestbeest?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |