quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Omdat ze een topic of 300 geleden hier waarschijnlijk postten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bepaalde users die tussen de 'reguliere posters' staan heb ik hier nog nooit gezien. Waarom staan ze er nog?
Hun namen staan er niet bij, maar die met de Nederlandse vlag, die haai, die met Ataturk en nog een paar.quote:
En ik post hier regelmatig en ik sta er niet tussenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bepaalde users die tussen de 'reguliere posters' staan heb ik hier nog nooit gezien. Waarom staan ze er nog?
Ja schande he!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
En ik post hier regelmatig en ik sta er niet tussen
Tis vast omdat ik geen Turkse ben, jullie discrimineren![]()
Dus is het tijd dat ze eruit worden gegooid.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ze een topic of 300 geleden hier waarschijnlijk postten.
Wat een fijn welkomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi hoi merhaba? Zo gay. Past goed bij je naam.
Wat ben je toch altijd aardig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi hoi merhaba? Zo gay. Past goed bij je naam.
Bij eigenschappen zie je de bijbehorende namen. De meeste ken ik nog wel van toen ik begon met posten, maar ik ken ze ook niet allemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hun namen staan er niet bij, maar die met de Nederlandse vlag, die haai, die met Ataturk en nog een paar.
Zo ga je toch niet met je oudere medemens om?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus is het tijd dat ze eruit worden gegooid.
Sommige zijn hier al een jaar niet meer geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij eigenschappen zie je de bijbehorende namen. De meeste ken ik nog wel van toen ik begon met posten, maar ik ken ze ook niet allemaal
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken of ik nog kan inloggen op de wiki dan
Dan moeten ze af en toe komen posten om te laten zien dat ze nog leven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met je oudere medemens om?
Je wordt toch ook niet boos op je oma omdat ze te oud en zwak is om vaak op bezoek te komen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moeten ze af en toe komen posten om te laten zien dat ze nog leven.
Echt he.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef TheMagnificent het volgende:
'Terken': net een Achterhoeker die Tarkan probeert uit te spreken.
Heb je webicons aangezet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef msnk het volgende:
Best irritant trouwens, de meeste user icons in dit topic kan ik niet zien met Firefox, wel met IE
Opende dit topic even met IE-tab en zag voor 't eerst de UIs van Ayça, Bortecinem en wikkie
Die van BrandX en vele andere doen het wel gewoon
Dit topic is maar 4 jaar oud hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wordt toch ook niet boos op je oma omdat ze te oud en zwak is om vaak op bezoek te komen?
Succes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:45 schreef BrandX het volgende:
Ik zal ff kijken of ik een wikipagina kan maken? Nog nooit gedaan dus niet boos worden als het niet lukt
Het komt niet op wikipedia.org te staan, hè. Maar gewoon op wiki.fok.nlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Julis het volgende:
Wat leuk![]()
. Een Wikipediapagina voor 'Turken op Fok!'.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het komt niet op wikipedia.org te staan, hè. Maar gewoon op wiki.fok.nl.
quote:
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken danquote:
hij is al gemaakt, lees een paar posts boven jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken dan? Hoe gaat dat eigenlijk te werk? Ik ga het even kijken
.
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Kunnen we dan geen Wikipediapagina voor maken dan? Hoe gaat dat eigenlijk te werk? Ik ga het even kijken
.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je al die tijd mijn mooie UI moeten missen.
Ik denk dat hij er dan zo weer af isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
.
Jouw privacy!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?
't Werkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef BrandX het volgende:
Volgens mij is het gelukt. Ik heb het net in de OP gezet.
Wil iemand eens kijken als je op de link onderaan de OP klikt, of je op de goede wikipagina komt?
En als iemand ook kan aangeven welke ava's 100% weg kunnen dan doetikdah
O, en kun je het woorje vatanda≈ü helemaal onderaan, in de quote, misschien veranderen in vatandaş?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is al gemaakt, lees een paar posts boven je
Jouw o-zo-geheimzinnige privacy jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn privacy, wat doe je?
Donequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, en kun je het woorje vatanda≈ü helemaal onderaan, in de quote, misschien veranderen in vatandaş?
Keb niets weggehaaldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of weet je, haal maar geen ava's weg brandx, anders lijken we zo alleen.
Mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:56 schreef BrandX het volgende:
Hij staat overigens op de FOK! wikipedia
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of weet je, haal maar geen ava's weg brandx, anders lijken we zo alleen.
Ah okquote:
Ik sta er lekker twee keer in nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenmisschien dat we dat kunnen veranderen?
Doei doei en tnx voor de hulp.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok
Anyways, mijn werk ( :")) zit er op, ik ga ff het zonnetje opzoeken en boodschappen doen
Laters!
Leef je uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen die andere ava's hebbenmisschien dat we dat kunnen veranderen?
Narcist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sta er lekker twee keer in nu.![]()
![]()
![]()
Doei. Bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok
Anyways, mijn werk ( :")) zit er op, ik ga ff het zonnetje opzoeken en boodschappen doen
Laters!
Oke, heb het nog nooit gedaan, maar ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leef je uit![]()
Enige wat je nodig hebt is een inlog en ff goed kijken wat je doet
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Racist. Sexist. Discriminazist. Narcist.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was je mijn ava beu geworden?
*facepalmplaatje*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Ayca het volgende:
oh crap, was ik net bezig drukte ik op kruisje
Hoeft ook niet. Ik heb namelijk geen narcistische trekjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat je geen mooie dingen over hem zegt.
Ik heb genoeg mooie dingen over hem gezegdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat je geen mooie dingen over hem zegt.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik heb namelijk geen narcistische trekjes.
Wat doe je? Ik dacht dat je aan mijn kant stond.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mooie dingen over hem gezegd![]()
.
Dat hij niet jaloers moet zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat doe je? Ik dacht dat je aan mijn kant stond.
Oh oke.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat hij niet jaloers moet zijn. Ik sta nog wel aan jouw kant
!
Ja ik had hem alquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/220041/Kairi%201%20IMG.jpg
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt, hè. Neem het maar weer voor elkaar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |