Dit is ook een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaadquote:
Haha ik had hem niet echt in mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is ook op een liedje dat moeilijk weg wil uit je hoofd, inderdaad![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:tutututuuuuuuuuuuuuutututtuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
luister naar een ander lied danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Julis het volgende:
Yoouu get what you paid foooor ... and we do it for the taste of a good high... du du du dudu du du du dudu
Hehehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
omg![]()
Mijn broertje schreeuwde net 'YES YES YES' en ik hoorde het helemaal bovendus ik zeg op msn:
wat? wat? wat?!
niet schreeuwen gek
x zegt:
the hills stopt
Hahahquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe. Jouw broertje heeft vast veel vriendinnen die dat kijken
.
Comforting Soundsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok.
I don't feeel alright... in spite of these comforting sounds you makeeee
En dan noem jij Zeliha een narcistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Langzaam maar zeker zal mijn muzieksmaak de wereld overnemen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
Heh, wat een sukkolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Min-e het volgende:
Iemand heeft een domme reactie in mijn fotoloze fobo achtergelaten. Ik laat het staan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |