Same here.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger wilde ik nooit cheesecake eten omdat ik dacht dat er echt kaas in zat en dat een wel érg onsmakelijk iets leek in een taart/cake.
Is dat bij jouw zelfgemaakte cheesecake?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Maar cheesecake is echt zo'n taart waar ik na een hap al misselijk word.
Vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, limburgers kunnen zeker alleen maar tegen vlaaien. Wat de limburger niet kent, dat lust 'ie niet.
SELDAAAAAAaaaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen idee, maar iemand die Zelda heet moet wel stoer zijn.
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooroordelen.![]()
Maar vlaai is idd lekker, ik kan zeker 2 grote stukken kruimelvlaai achter elkaar op zonder misselijk te worden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
2 stukjes maar? Ik eet zo een hele taart op. En daarna is er nog ruimte over voor een toetje.
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee Selda Bagcan kun je niet vergelijken met zomaar een Zelda.
Eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is ook niet zo dat ik alevieten als personen niet mag, maar ik snap nooit wat ze bedoelen met moslim zijn, want ze praten er veel omheen, maar leggen het nooit uit, hoe kan ik ze dan begrijpen?
NOU ENquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zomaar een Zelda? Zelda is wel dé prinses-in-nood van Hyrule die door Link moet worden gered!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |