Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
Linkse rakkersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
In sommige liedjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Lolzquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenkt. Maar dat hoeft niet slecht te zijn natuurlijk.
quote:
Ik ben een linkse rakker volgens Ayca's test dus denk het niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
Is je opa een grijze wolverquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn opa is beneden. Even vragen wat hij van haar vindt.
Geen haat, maar hun idealen zijn niet bepaald uitvoerbaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
alleen met mocro's?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Ommin?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja van thuis ofzo, weet niets over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |