Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
Linkse rakkersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Wat is 'war' een vreemd woord trouwens. Als je erover nadenkt..
In sommige liedjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een links alevitischr Turk die mooi kan zingen.
Haar politieke voorkeur speelt mee in sommige liedjes, daarom vermeld ik het erbij.
Lolzquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel meer woorden zijn vreemd als je erover nadenkt. Maar dat hoeft niet slecht te zijn natuurlijk.
quote:
Ik ben een linkse rakker volgens Ayca's test dus denk het niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
Is je opa een grijze wolverquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn opa is beneden. Even vragen wat hij van haar vindt.
Geen haat, maar hun idealen zijn niet bepaald uitvoerbaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]![]()
communistenhaat hier?Niet dat ik het communisme zo geweldig vind, maar gwn een vraag.
alleen met mocro's?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Ommin?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb gevoetbald met mocro's vandaag. Was ommin lauw!
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja van thuis ofzo, weet niets over hem.
Chille mocro's? Dat dit zomaar kan!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tegen twee mocro's eigenlijk. Maar ze waren heel chill.
Dat laatste is echt zo: ik weet dat mocro's over het algemeen niet zo chil zijn, maar er bestaan wel een aantal chille.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste is echt zo: ik weet dat mocro's over het algemeen niet zo chil zijn, maar er bestaan wel een aantal chille.
Aha, tégen de mocro's nog wel. Met je segregatie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door het woord herenigen moet ik aan m'n moeder denken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was een beroemde Kyrgyzische schrijver. Hij was ook extreem links (communist volgens mij) maar hij riep alle Turken op om te herenigen.
Doe maar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Door het woord herenigen moet ik aan m'n moeder denken.Ff pm, tis niet zo interessant, maar ook weer niet echt iets om hier neer te zetten.
ik ken ook leuke mocro's hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
het is meer zo van: volgens mij valt het best mee allemaal.
Yani, hij was geen extremist ofzo. Maar hij vond wel dat Turken weer broeders moesten worden zoals vroeger zeg maar.quote:
Alsof straattaal ook maar ooit van spellingsregels heeft gehoord.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het betekent: heel erg. En ommin is de correcte schrijfwijze in het straats!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
pmmen in het openbaar is net als fluisteren in het openbaar onbeleefd!
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is je opa een grijze wolver:D ?
Echt? Dat laatste wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef Julis het volgende:
[..]
NeeHaha. Maar hij heeft het niet zo met communisten. Vreemd genoeg was hij niet heel slecht over haar
. Nu weet ik ook dat zij 30 jaar in Nederland heeft geleefd (?) Dat zei mijn opa dan.
sorry, maar ik kan het alleen bij borte kwijt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:pmmen in het openbaar is net als fluisteren in het openbaar onbeleefd!
Aah, daarvan dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Dat laatste wist ik niet.
Het communisme wordt vaak geassocieerd met atheisme, misschien dat je opa daarom niks heeft met communisten (als hij erg gelovig is?)
Ik voel me verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A-ha! Tel extremist maar bij mijn eerdere lijstje op!
Sorry dat ik de vriendjes van IHVK hier post. Maar ze zijn chillquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
ey wolla wat nou ga nou niet tantoe haten julis
Hehehe, dat is waarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, je moet wel zelfverzekerd (of gek) zijn om zo over straat te durven, dat moet je toegeven.
Ik ben er zelf éénquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe, dat is waar. Heb je veel van die mensen in Rotterdam
? (niet dat ik het erg zal vinden
) Laat maar. Ik ga wel een keertje winkelen in Rotterdam. Dan zie ik het wel
>!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry dat ik de vriendjes van IHVK hier post. Maar ze zijn chill!
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Wel verkeerd van mijn vrienden, maar het mag.
Jij dus ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
Iedereen loopt er zo bij in Rotterdam.
Yo fawaka enzo
Dat is wel keilang geleden!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij dus ook! Ik ben maar één keer geweest naar Rotterdam. Toen was ik 7 jaar oud ofzo
. Ik ben nu wel benieuwd hoor
!
Vertel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Ik had trouwens ook een negatieve ervaring.
Moeten ze wel goed kunnen mikken als ze telkens zijn hoofd raaktenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Ok speciaal voor jou Julis.
Er kwam zo een groepje van 5 jongetjes rond de 12 ofzo en die schoten de hele tijd de bal op een hoofd van een vriend van mij ()
Op een gegeven moment werd hij boos na een hard schot, en toen gingen ze heel hard wegrennen.
Was ergens best grappig.![]()
#Rotterdamse avonturen
Hehehquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Ok speciaal voor jou Julis.
Er kwam zo een groepje van 5 jongetjes rond de 12 ofzo en die schoten de hele tijd de bal op een hoofd van een vriend van mij ()
Op een gegeven moment werd hij boos na een hard schot, en toen gingen ze heel hard wegrennen.
Was ergens best grappig.![]()
#Rotterdamse avonturen
Jeweet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
Iedereen loopt er zo bij in Rotterdam.
Yo fawaka enzo
Ja mijn verteltalent is niet zo goed, maar ze misten vrijwel alles, behalve die ene harde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moeten ze wel goed kunnen mikken als ze telkens zijn hoofd raakten.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Heheh. Ik wil ook Rotterdamse avonturen meemaken. Maar dan moet ik wel een held zijn in mijn avontuur, natuurlijk
.
Volgens mij kan Julis wel goed voetballen hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Komt wel goed. Alleen niet naar voetbalpleintjes gaan.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Heheh ihvk en zijn vriendjes werden gepest door 12 jarigen
Klopt ik ben echt een enorme sukkel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Heheh ihvk en zijn vriendjes werden gepest door 12 jarigen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij kan Julis wel goed voetballen hoor!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Komt wel goed. Alleen niet naar voetbalpleintjes gaan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had jullie toch al gezegd dat ihvk een fervente bontkraagdrager is.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt wel goednog een paar keer met ze voetballen en je hoort er helemaal bij!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had jullie toch al gezegd dat ihvk een fervente bontkraagdrager is.
Dat nog niet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gespot? Voor je plaatjesverzameling?
Nu ben ik er weer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem, als je er nog bent, op Habertürk is nu 'Tarihin Arka Odası' bezig, waar ze het over de Mongolen en de Turken (en hun gezamenlijk geschiedenis) hebben. Misschien dat je het interessant vindt.
Een Turk zonder schotel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer.
Wij hebben geen haberturk jammer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |