Doe er wat aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Een reeks in KLB?![]()
Dat ik dit nog mag meemaken!!!![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Mopst3r het volgende:
Omdat ik de lapo had, hier deel 2.
Als TS mij de vorige OP wil pmen?
Kudos voor je inzet ts.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In verband met: Ik ben té gezond bezig om vol te houden ! besloot ik vanavond weer eens te gaan fitnessen.
Alleen liep ik tegen al dit soort stereotypes aan wat gewoon niet thuis hoort in een sportschool:De aandachtshoer:
Iedereen die sport kent deze wel, de chicks die alleen maar geil aan het doen zijn in de sportschool.
Ze staan alleen maar naar je te kijken waardoor je afgeleid wordt.
Meestal hebben ze een lekker strak broekje aan.
Voorbeeld:De anabolen macho:
Dit soort figuren trainen meestal 6x per week.
Vroeger waren het nerdjes die gepest werden, maar nu iets te compenseren hebben.
Hun spieren bestaan voornamelijk uit lucht, je ziet ze ook nooit wat doen in de sportschool.
Dit is het type wat je meestal boos en intimiderend aankijkt.
Meestal staan ze samen in het testosteron hoekje in de sportschool
Voorbeeld:Het burgerlijk volk
Dit zijn van die figuren die besloten te sporten hebben omdat het een goed voornemen was.
Volgens hunzelf zijn het echte levensgenieters (bourgondiërs), maar moet er wel gezond geleefd worden !
Dit is van dat volk wat meer kletst op de machines dan dat ze wat uitvoeren.
Meestal kijken ze tv (GTST) tijdens het trainen, en houden ze de apparaten onnodig bezet.
In de meeste gevallen dragen ze kleding die te strak en niet bedekkend genoeg is.
Meestal hebben ze spataderen op hun benen en een kort vlot pittig kapsel en een gratis t-shirt aan met reclame er op.
Voorbeeld:De internet helden
Dit vind ik persoonlijk nog wel het vervelendste stereotype.
De personen die thuis op de computer fitness filmpjes op youtube hebben bekeken.
Hier door denken ze een soort Rambo te zijn en iedereen hun advies wil.
Meestal beginnen ze daarom ook zonder dat je er om vraagt advies te geven.
Voorbeeld:
Klacht: Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen !
Neen, vorig topic was gewoon gebagger.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit topic moet wel heel erg vol met kwaliteit zitten
Waarom zie jij mijn uber webicon nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef Fortitude het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar? Serieus hoe doe je dat?
[ afbeelding ]
In IE ziet hij hetzelfde er uit bij mij.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
TS: Mannen kijken altijd als ik bij de sportschool ben, ben ik dan een aandachtshoer? Note: ik kijk ze niet geil aan (tenzij spieren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hege. Hihi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Een reeks in KLB?![]()
Dat ik dit nog mag meemaken!!!![]()
Ik zie hem wel, hij staat iets naar onderen. Maar heel de layout was op 1 of andere manier verneukt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom zie jij mijn uber webicon niet
Nee je ziet mijn oudequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik zie hem wel, hij staat iets naar onderen. Maar heel de layout was op 1 of andere manier verneukt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef chiren het volgende:
in before de ik bankdruk 100 kilo posts en zal de fokkers wel eens vertellen hoe ze moeten trainen en wat ze moeten eten posts
Fok! waar iedereen een personal trainer is![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef chiren het volgende:
wel tonijn op water he, zo'n 20gr eiwitz per 100gr en 0,1 gram vet JEWAIDSELLUF KRACHTVOER BABY!
en (franse) magere kwark (van de ALDI), op een bakkie van 500gr. zo'n 45gr eiwitten en nagenoeg geen vet. Beetje chocomelk erbij voor de smaak en blenden maar
goddamn wat een topvreten is dat
Net even gecheckt. Ik heb beide aanstaan (upload en webicon), maar de geuploaden heeft voorkeur (= default instelling).quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nee je ziet mijn oudein foksilver heb ik een vette van new kids
je hebt inspanning en mensen die kreunen alsof ze klaarkomen. dat soort mensen moeten oprotten, niemand zit daar op te wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:08 schreef Levolution het volgende:
Geen gekreun betekent dat je niet hard genoeg traint. Beter rot je dan zelf gewoon op uit de sportschool.
Voeg de categorie 'mensen die in de sportschool hun best niet doen, maar anderen die de no pain no gain regel wél hanteren, daarop aankijken' maar toe aan je lijst, TS.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:17 schreef Synthesist het volgende:
waar zeur je over. zometeen gaan je "kleine tietjes" hangen en krijg je al een rood hoofd van de opvliegers. Dán zou je willen dat je die aandacht nog kreeg.
misschien ligt het wel aan je eigen gebrek aan assertiviteit om mannen duidelijk te maken dat je niet gecharmeerd bent van versierpogingen.
De anabole macho... alleen dan zonder anabolenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 04:51 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En onder welk stereotype valt ts?
Synthol inspuiten is wat anders dan 'te veel fitness' of anabole steroďden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef Lavrock het volgende:
Te veel fitness maakt lelijk.![]()
[ afbeelding ]
hiermee red je het topic niet denk ikquote:
Die gast zn arm is toen geknaptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef Lavrock het volgende:
Te veel fitness maakt lelijk.![]()
[ afbeelding ]
Sick.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die gast zn arm is toen geknapt
Vet ranzig litteken... kan geen plaatjes vinden, anyone?
Awesome! Die bedoelde ik!quote:
Luxe probleem pur sang. Dat je het überhaupt durft neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:11 schreef aloe_vera het volgende:
Ik werd doodmoe van de mannen die je aanspreken terwijl je op de loopband/crosstrainer/roeimachine enz bezig bent. Of een gezellige kletsende spinningpartner die blijkbaar de weerstand niet zwaar genoeg heeft staan. Echt... ik werd doodmoe van die mannen!!![]()
Overigens waren het wel vrij normaal uitziende types op die sportschool, maar het leek wel of ze allemaal om te daten kwamen ipv te sporten....
En nee ik draag geen overdreven kleding! Een vrij wijde yogabroek meestal, of een fietsbroekjebij spinning of een soort kniebroek van joggingstof.... dat is niet sexy toch? En mijn kleine tietjes nog kleinrer door een sport bh....
Je kunt zeggen"je vond het maar al te lekker voor je ego", maar ik vond het echt ongemakkelijk. Met een rood hoofd naar adem happend heb ik geen zin om met mannen te praten..... ik heb een hele leuke man thank you.
Ben ook geen lid meer van die sportschool inmiddels, niet perse hierdoor, maar ik vond buiten hardlopen toch leuker dan allemaal klasjes en binnen sporten.
Ik begon @ google met de filename van de afbeelding die hier was gepost, kwam zo achter de naam, voegde daar "scars" aan toe en deed met die keywords een image search.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Awesome! Die bedoelde ik!
Hoe heb je die gevonden? Ik heb echt op alles gegoogled wat ik maar kon bedenken
Cool! Ik dacht dat ik wel aardig kon googlen, but noesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begon @ google met de filename van de afbeelding die hier was gepost, kwam zo achter de naam, voegde daar "scars" aan toe en deed met die keywords een image search.
Tweede afbeelding wegens hotlinking shit maar vervangen door een docu mede over Greg, nog vrij interessant.
Jij snapt het volgens mij niet helemaal, ik vergeef het je omdat je pas anderhalve maand lid bentquote:
Tof doen over een máát van je die meer kan drukken de de o zo sneue Finnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef Tallywhacker het volgende:
Ik erger me vooral aan die Finnen die in de duurste trainingspakken en schoenen elk apparaat onder handen nemen en na 1 keer proberen roepen: "Zjit e.. Wazz met dezze kankerapparaat.. Ding is Ztuk joh"..
Nog grotere fail als er maar 20 kilo aanhangt ofzo..
Maat van me gaat er dan meestal op en duwt het pennetje dan ergens onder 90 kilo..
Zie je ze link kijken.. Stelletje mafkezen..
quote:Synthol
Het gebruik van Synthol houdt niets anders in dan de spier oppompen door er vetzuren in te spuiten. De geďnjecteerde spier neemt hierdoor wel in omvang toe, maar niet in kracht of kwaliteit. Sterker nog,door de vorming van bindweefsel en de aanwezigheid van al die vetzuren zal de spier niet meer goed kunnen samentrekken en dus feitelijk aan kracht verliezen. Daarnaast brengt het intramusculair injecteren van zoveel vetzuren grote risico's met zich mee: ontstekingen, longembolie, het afsterven van spiercellen en een verhoging van het LDL-cholesterol.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij snapt het volgens mij niet helemaal, ik vergeef het je omdat je pas anderhalve maand lid bent
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Grappig om te zien hoe al die fitness paupers ook hier haantjes gedrag gaan vertonen.
Ben blij dat ik lekker een gezellige echte sport doe in plaats van die zelfbevrediging wat fitness heet
quote:Hobby's : Voetbal
Niet iedereen wil als een wandelende satéprikker of bierfust over het strand lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Grappig om te zien hoe al die fitness paupers ook hier haantjes gedrag gaan vertonen.
Ben blij dat ik lekker een gezellige echte sport doe in plaats van die zelfbevrediging wat fitness heet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen wil als een wandelende satéprikker of bierfust over het strand lopen.
quote:
Liever een bierbuik dan een fitnesshomo, ga een echte sport doen manquote:
Mocht je het tegen mij hebben, ik doe helemaal niet aan fitness.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Liever een bierbuik dan een fitnesshomo, ga een echte sport doen man
Of doe beidequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Een echte doe het zelver die gregg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sick.
[ afbeelding ]
Vanaf 1.25 vertelt Greg zijn eigen verhaal, compleet met homemade video's van z'n onstoken bicep en Gregs poging het zelf te fixxen.![]()
Niks trollenquote:
Als je op een beetje fatsoenlijk niveau voetbalt zul je merken dat je een hoop profijt hebt van krachttraining.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen maar voor de 3e helft komt is dat helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je op een beetje fatsoenlijk niveau voetbalt zul je merken dat je een hoop profijt hebt van krachttraining.
Ja dan wel, maar ga voetbal dan ook geen 'echte sport' noemen ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je alleen maar voor de 3e helft komt is dat helemaal niet nodig
Bier drinken geen echte sport noemenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar ga voetbal dan ook geen 'echte sport' noemen ...
In dat geval ben ik topsporterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Bier drinken geen echte sport noemen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:05 schreef Synthesist het volgende:
grrrmppph verkrampen m'n spieren niet, dan breken m'n botten wel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:40 schreef Erwtje het volgende:
Net terug! Was lekker rustig vanaaf, iets te weinig aandachtshoeren naar mijn smaak, maar welke autist gaat ook op vrijdagavond sporten.Nu snel douchen en chicks hosselen onder begeleiding van live muziek.
Eerst verwachte reactie:Sporten en daarna uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je net zo goed niet gaan sporten
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Bier zorgt voor een strakke buikquote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Sporten en daarna uitgaanKun je net zo goed niet gaan sporten
Ik ga ook vanavond, zal ff kijken of er nog opgepompte stoertjes rondlopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tvp
Ik ga vanavond weer, even kijken of er nog aandachtshoeren zijn!
straks ook even checkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga ook vanavond, zal ff kijken of er nog opgepompte stoertjes rondlopen.
Ik verklaar jou doodquote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef tennisracket het volgende:
Ik verklaar het topic dood.
Mondje dicht jij. Dit is een leuk topic man, vooral als je zelf sport.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef tennisracket het volgende:
Ik verklaar het topic dood.
Pics of het is niet gebeurd.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mijn sportschool loopt er ook zo'n Pools sletje rond die serieus met ELKE jongen aan het flirten is
Ze heeft wel dikke tetten
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Pics of het is niet gebeurd.
Ik heb overigens geen tijd om te flirten. Ja met mezelf als ik voor de spiegel sta
Gewoon batsen in de sauna... Goede cooling downquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ze zat ook de hele tijd naar mij te lachen en kijken, en nee, ze lachte me niet uit
Maar ik ging er niet op in, toen zag ik gewoon dat ze verontwaardigd was...
Als je tijd hebt om te flirten train je niet hard gnoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Geen tijd hebben voor vrouwen... Autist
Je kunt ook meer als anderhalf uur in de sportschool zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om te flirten train je niet hard gnoeg.
Ik ben er maximaal een uurtje. Chicks regelen doe ik wel ergens anders.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Je kunt ook meer als anderhalf uur in de sportschool zijn
Ik ook. Dat eerste gedeelte heb ik het dan over.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben er maximaal een uurtje. Chicks regelen doe ik wel ergens anders.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook. Dat eerste gedeelte heb ik het dan over.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om te flirten train je niet hard gnoeg.
Dat resultaat krijg je niet van een beetje fitnessen. Dat is woest bodybuilden.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef chiren het volgende:
[..]
minder flirt en meer trainen en je ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
He getsie dat tweede plaatjequote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
het enige juiste antwoord
flirtende fitnessbois zien er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je moet ook niet een beetje fitnessen, dat is voor mensen uit de OP, of je doet het goed, of ga aan de kant en laat mij m'n setjes doenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Dat resultaat krijg je niet van een beetje fitnessen. Dat is woest bodybuilden.
Een blikje tonijn voor jou.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef chiren het volgende:
[..]
je moet ook niet een beetje fitnessen, dat is voor mensen uit de OP, of je doet het goed, of ga aan de kant en laat mij m'n setjes doen
Doe er maar 2, met kwark en chocomelkquote:Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Een blikje tonijn voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Een meier.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg je daar een rijksdaalder voor?
Voor ik op invoeren drukte wist ik eigenlijk al dat ik te ver was gegaanquote:
Wedden dat je meer chicks scoort als je persoon 1 bentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
het enige juiste antwoord
flirtende fitnessbois zien er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor ik op invoeren drukte wist ik eigenlijk al dat ik te ver was gegaansorry
Ik ga vanavond toch niet sporten, ik heb geen oordopjes.
Iemand in V&A heeft me opgelicht, ik heb vrijdag al geld overgemaakt maar nog niks gehoord.
Hij reageert ook niet op PM's
Zo trainde ik dus eerst ookquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb juist een hekel aan van die 'standaart' gasten die gapend op een apparaat zitten en je zo aan zitten te kijken van 'jij bent echt te fanatiek bezig, uitslover'!!!
Als ik train (3 x per week) train ik goed en wil ik de betreffende spiergroepen kapot maken!
Nee ik ben geen anabolen tjappie maar ik wil gewoon hard en snel trainen. Ik ben meestal ook binnen 45 min tot een uur klaar!
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo trainde ik dus eerst ook
Ik ben de laatste tijd alleen veel te lui
Heeft iemand trouwens het filmpje van Friends dat Joey en Ross naar de sportschool gaan om op te zeggen?
standaartquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb juist een hekel aan van die 'standaart' gasten die gapend op een apparaat zitten en je zo aan zitten te kijken van 'jij bent echt te fanatiek bezig, uitslover'!!!
Als ik train (3 x per week) train ik goed en wil ik de betreffende spiergroepen kapot maken!
Nee ik ben geen anabolen tjappie maar ik wil gewoon hard en snel trainen. Ik ben meestal ook binnen 45 min tot een uur klaar!
Ha-ha pakken op schrijffoutenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, met Fitness train je nou éénmaal niet je hersenen
Leer gewoon spellen mallootquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ha-ha pakken op schrijffoutenstoer hoor!
Lul maar wat je wilt, ik ben weer klaar voor de zomer
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Mopst3r het volgende:
Echte fitnessbazen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Derde afbeelding.. die aders! Alsof ze elk moment kunnen knappen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik blijf me soms wel eens verbazen hoe die kerels dat voor elkaar krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet naturalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik blijf me soms wel eens verbazen hoe die kerels dat voor elkaar krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn alledrie dezelfde persoon. Dat het niet natural is, staat vast. Daar zit meer testosteron in dan ik in een jaar aanmaakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom hebben die polen altijd zoeen gare jaren 90 tattoo op hun rechterarm?
Verder zijn het wel bazen, die middelste vooral.
Who cares als het niet natural is, al betwijfel ik het... het kan als je maar goed genoeg trained..
Die heeft wel een mooi lichaam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef De_Vink het volgende:
Vergeten in de OP:
De Guido's:
[ afbeelding ]
"Everybody at the Shore definitely knows The Situation. As far as I know, everybody loves The Situation, and if you don't love The Situation, I'm gonna make you love The Situation."
No shitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het zijn alledrie dezelfde persoon. Dat het niet natural is, staat vast. Daar zit meer testosteron in dan ik in een jaar aanmaak
Strongman heet dat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef boskameel het volgende:
Of van die lui die 120 kg bankdrukken, maar ondertussen wel een dikke vetpens hebben.
Of van die mensen die een enorm gewicht maar 4 keer kunnen optillen en erbij kijken alsof ze een kind aan het baren zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef boskameel het volgende:
Of van die lui die 120 kg bankdrukken, maar ondertussen wel een dikke vetpens hebben.
5x5 routine is niks mis meequote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of van die mensen die een enorm gewicht maar 4 keer kunnen optillen en erbij kijken alsof ze een kind aan het baren zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |