Zo trainde ik dus eerst ookquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb juist een hekel aan van die 'standaart' gasten die gapend op een apparaat zitten en je zo aan zitten te kijken van 'jij bent echt te fanatiek bezig, uitslover'!!!
Als ik train (3 x per week) train ik goed en wil ik de betreffende spiergroepen kapot maken!
Nee ik ben geen anabolen tjappie maar ik wil gewoon hard en snel trainen. Ik ben meestal ook binnen 45 min tot een uur klaar!
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo trainde ik dus eerst ook
Ik ben de laatste tijd alleen veel te lui
Heeft iemand trouwens het filmpje van Friends dat Joey en Ross naar de sportschool gaan om op te zeggen?
standaartquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb juist een hekel aan van die 'standaart' gasten die gapend op een apparaat zitten en je zo aan zitten te kijken van 'jij bent echt te fanatiek bezig, uitslover'!!!
Als ik train (3 x per week) train ik goed en wil ik de betreffende spiergroepen kapot maken!
Nee ik ben geen anabolen tjappie maar ik wil gewoon hard en snel trainen. Ik ben meestal ook binnen 45 min tot een uur klaar!
Ha-ha pakken op schrijffoutenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, met Fitness train je nou éénmaal niet je hersenen
Leer gewoon spellen mallootquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ha-ha pakken op schrijffoutenstoer hoor!
Lul maar wat je wilt, ik ben weer klaar voor de zomer
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Mopst3r het volgende:
Echte fitnessbazen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Derde afbeelding.. die aders! Alsof ze elk moment kunnen knappen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik blijf me soms wel eens verbazen hoe die kerels dat voor elkaar krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet naturalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik blijf me soms wel eens verbazen hoe die kerels dat voor elkaar krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn alledrie dezelfde persoon. Dat het niet natural is, staat vast. Daar zit meer testosteron in dan ik in een jaar aanmaakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom hebben die polen altijd zoeen gare jaren 90 tattoo op hun rechterarm?
Verder zijn het wel bazen, die middelste vooral.
Who cares als het niet natural is, al betwijfel ik het... het kan als je maar goed genoeg trained..
Die heeft wel een mooi lichaam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef De_Vink het volgende:
Vergeten in de OP:
De Guido's:
[ afbeelding ]
"Everybody at the Shore definitely knows The Situation. As far as I know, everybody loves The Situation, and if you don't love The Situation, I'm gonna make you love The Situation."
No shitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het zijn alledrie dezelfde persoon. Dat het niet natural is, staat vast. Daar zit meer testosteron in dan ik in een jaar aanmaak
Strongman heet dat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef boskameel het volgende:
Of van die lui die 120 kg bankdrukken, maar ondertussen wel een dikke vetpens hebben.
Of van die mensen die een enorm gewicht maar 4 keer kunnen optillen en erbij kijken alsof ze een kind aan het baren zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef boskameel het volgende:
Of van die lui die 120 kg bankdrukken, maar ondertussen wel een dikke vetpens hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |