Hege. Hihi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Een reeks in KLB?![]()
Dat ik dit nog mag meemaken!!!![]()
Ik zie hem wel, hij staat iets naar onderen. Maar heel de layout was op 1 of andere manier verneukt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom zie jij mijn uber webicon niet
Nee je ziet mijn oudequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik zie hem wel, hij staat iets naar onderen. Maar heel de layout was op 1 of andere manier verneukt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef chiren het volgende:
in before de ik bankdruk 100 kilo posts en zal de fokkers wel eens vertellen hoe ze moeten trainen en wat ze moeten eten posts
Fok! waar iedereen een personal trainer is![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef chiren het volgende:
wel tonijn op water he, zo'n 20gr eiwitz per 100gr en 0,1 gram vet JEWAIDSELLUF KRACHTVOER BABY!
en (franse) magere kwark (van de ALDI), op een bakkie van 500gr. zo'n 45gr eiwitten en nagenoeg geen vet. Beetje chocomelk erbij voor de smaak en blenden maar
goddamn wat een topvreten is dat
Net even gecheckt. Ik heb beide aanstaan (upload en webicon), maar de geuploaden heeft voorkeur (= default instelling).quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nee je ziet mijn oudein foksilver heb ik een vette van new kids
je hebt inspanning en mensen die kreunen alsof ze klaarkomen. dat soort mensen moeten oprotten, niemand zit daar op te wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:08 schreef Levolution het volgende:
Geen gekreun betekent dat je niet hard genoeg traint. Beter rot je dan zelf gewoon op uit de sportschool.
Voeg de categorie 'mensen die in de sportschool hun best niet doen, maar anderen die de no pain no gain regel wél hanteren, daarop aankijken' maar toe aan je lijst, TS.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:17 schreef Synthesist het volgende:
waar zeur je over. zometeen gaan je "kleine tietjes" hangen en krijg je al een rood hoofd van de opvliegers. Dán zou je willen dat je die aandacht nog kreeg.
misschien ligt het wel aan je eigen gebrek aan assertiviteit om mannen duidelijk te maken dat je niet gecharmeerd bent van versierpogingen.
De anabole macho... alleen dan zonder anabolenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 04:51 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En onder welk stereotype valt ts?
Synthol inspuiten is wat anders dan 'te veel fitness' of anabole steroïden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef Lavrock het volgende:
Te veel fitness maakt lelijk.![]()
[ afbeelding ]
hiermee red je het topic niet denk ikquote:
Die gast zn arm is toen geknaptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef Lavrock het volgende:
Te veel fitness maakt lelijk.![]()
[ afbeelding ]
Sick.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die gast zn arm is toen geknapt
Vet ranzig litteken... kan geen plaatjes vinden, anyone?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |