Awesome! Die bedoelde ik!quote:
Luxe probleem pur sang. Dat je het überhaupt durft neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:11 schreef aloe_vera het volgende:
Ik werd doodmoe van de mannen die je aanspreken terwijl je op de loopband/crosstrainer/roeimachine enz bezig bent. Of een gezellige kletsende spinningpartner die blijkbaar de weerstand niet zwaar genoeg heeft staan. Echt... ik werd doodmoe van die mannen!!![]()
Overigens waren het wel vrij normaal uitziende types op die sportschool, maar het leek wel of ze allemaal om te daten kwamen ipv te sporten....
En nee ik draag geen overdreven kleding! Een vrij wijde yogabroek meestal, of een fietsbroekjebij spinning of een soort kniebroek van joggingstof.... dat is niet sexy toch? En mijn kleine tietjes nog kleinrer door een sport bh....
Je kunt zeggen"je vond het maar al te lekker voor je ego", maar ik vond het echt ongemakkelijk. Met een rood hoofd naar adem happend heb ik geen zin om met mannen te praten..... ik heb een hele leuke man thank you.
Ben ook geen lid meer van die sportschool inmiddels, niet perse hierdoor, maar ik vond buiten hardlopen toch leuker dan allemaal klasjes en binnen sporten.
Ik begon @ google met de filename van de afbeelding die hier was gepost, kwam zo achter de naam, voegde daar "scars" aan toe en deed met die keywords een image search.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Awesome! Die bedoelde ik!
Hoe heb je die gevonden? Ik heb echt op alles gegoogled wat ik maar kon bedenken
Cool! Ik dacht dat ik wel aardig kon googlen, but noesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begon @ google met de filename van de afbeelding die hier was gepost, kwam zo achter de naam, voegde daar "scars" aan toe en deed met die keywords een image search.
Tweede afbeelding wegens hotlinking shit maar vervangen door een docu mede over Greg, nog vrij interessant.
Jij snapt het volgens mij niet helemaal, ik vergeef het je omdat je pas anderhalve maand lid bentquote:
Tof doen over een máát van je die meer kan drukken de de o zo sneue Finnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef Tallywhacker het volgende:
Ik erger me vooral aan die Finnen die in de duurste trainingspakken en schoenen elk apparaat onder handen nemen en na 1 keer proberen roepen: "Zjit e.. Wazz met dezze kankerapparaat.. Ding is Ztuk joh"..
Nog grotere fail als er maar 20 kilo aanhangt ofzo..
Maat van me gaat er dan meestal op en duwt het pennetje dan ergens onder 90 kilo..
Zie je ze link kijken.. Stelletje mafkezen..
quote:Synthol
Het gebruik van Synthol houdt niets anders in dan de spier oppompen door er vetzuren in te spuiten. De geïnjecteerde spier neemt hierdoor wel in omvang toe, maar niet in kracht of kwaliteit. Sterker nog,door de vorming van bindweefsel en de aanwezigheid van al die vetzuren zal de spier niet meer goed kunnen samentrekken en dus feitelijk aan kracht verliezen. Daarnaast brengt het intramusculair injecteren van zoveel vetzuren grote risico's met zich mee: ontstekingen, longembolie, het afsterven van spiercellen en een verhoging van het LDL-cholesterol.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij snapt het volgens mij niet helemaal, ik vergeef het je omdat je pas anderhalve maand lid bent
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Grappig om te zien hoe al die fitness paupers ook hier haantjes gedrag gaan vertonen.
Ben blij dat ik lekker een gezellige echte sport doe in plaats van die zelfbevrediging wat fitness heet
quote:Hobby's : Voetbal
Niet iedereen wil als een wandelende satéprikker of bierfust over het strand lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Grappig om te zien hoe al die fitness paupers ook hier haantjes gedrag gaan vertonen.
Ben blij dat ik lekker een gezellige echte sport doe in plaats van die zelfbevrediging wat fitness heet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen wil als een wandelende satéprikker of bierfust over het strand lopen.
quote:
Liever een bierbuik dan een fitnesshomo, ga een echte sport doen manquote:
Mocht je het tegen mij hebben, ik doe helemaal niet aan fitness.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Liever een bierbuik dan een fitnesshomo, ga een echte sport doen man
Of doe beidequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Agiath het volgende:
Een echte doe het zelver die gregg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sick.
[ afbeelding ]
Vanaf 1.25 vertelt Greg zijn eigen verhaal, compleet met homemade video's van z'n onstoken bicep en Gregs poging het zelf te fixxen.![]()
Niks trollenquote:
Als je op een beetje fatsoenlijk niveau voetbalt zul je merken dat je een hoop profijt hebt van krachttraining.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen maar voor de 3e helft komt is dat helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je op een beetje fatsoenlijk niveau voetbalt zul je merken dat je een hoop profijt hebt van krachttraining.
Ja dan wel, maar ga voetbal dan ook geen 'echte sport' noemen ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je alleen maar voor de 3e helft komt is dat helemaal niet nodig
Bier drinken geen echte sport noemenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar ga voetbal dan ook geen 'echte sport' noemen ...
In dat geval ben ik topsporterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Bier drinken geen echte sport noemen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:05 schreef Synthesist het volgende:
grrrmppph verkrampen m'n spieren niet, dan breken m'n botten wel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:40 schreef Erwtje het volgende:
Net terug! Was lekker rustig vanaaf, iets te weinig aandachtshoeren naar mijn smaak, maar welke autist gaat ook op vrijdagavond sporten.Nu snel douchen en chicks hosselen onder begeleiding van live muziek.
Eerst verwachte reactie:Sporten en daarna uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je net zo goed niet gaan sporten
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Bier zorgt voor een strakke buikquote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Sporten en daarna uitgaanKun je net zo goed niet gaan sporten
Ik ga ook vanavond, zal ff kijken of er nog opgepompte stoertjes rondlopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tvp
Ik ga vanavond weer, even kijken of er nog aandachtshoeren zijn!
straks ook even checkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga ook vanavond, zal ff kijken of er nog opgepompte stoertjes rondlopen.
Ik verklaar jou doodquote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef tennisracket het volgende:
Ik verklaar het topic dood.
Mondje dicht jij. Dit is een leuk topic man, vooral als je zelf sport.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef tennisracket het volgende:
Ik verklaar het topic dood.
Pics of het is niet gebeurd.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mijn sportschool loopt er ook zo'n Pools sletje rond die serieus met ELKE jongen aan het flirten is
Ze heeft wel dikke tetten
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Pics of het is niet gebeurd.
Ik heb overigens geen tijd om te flirten. Ja met mezelf als ik voor de spiegel sta
Gewoon batsen in de sauna... Goede cooling downquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ze zat ook de hele tijd naar mij te lachen en kijken, en nee, ze lachte me niet uit
Maar ik ging er niet op in, toen zag ik gewoon dat ze verontwaardigd was...
Als je tijd hebt om te flirten train je niet hard gnoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Geen tijd hebben voor vrouwen... Autist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |