quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk serieus dat Go Ahead gaat winnen. Met het mes tussen de tanden zullen ze het verschrikkelijke joodse monster (Ajax) overwinnen. Dit word een legendarische wedstrijd met rode kaarten bebloede shirts en er zal gevochten worden met leeuwen moed. Go Ahead Eagles!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg dit visioen door van God.
Sorry ajacieden
Ik sluit als Ajacied niet uit dat de Eagles zouden kunnen stunten, maar allejezus, hoe duidelijk wil je een minderwaardigheidscomplex nog hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat mag dus niet, he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:37 schreef Pokerstar het volgende:
[...] en er zal gevochten worden met leeuwen [...]
Die kunnen we dan schriftelijk afdoenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Feyenoord - Go Ahead
Weet niet wat ik van die finale moet vinden
Adelaarshorst is een mooi oud stadion in de Engelse stijl. Veel mooier dan die halflege evenementenhal van jullie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sluit als Ajacied niet uit dat de Eagles zouden kunnen stunten, maar allejezus, hoe duidelijk wil je een minderwaardigheidscomplex nog hebben?.
De hel, 4 man en een paardenkop en het gammele stadionnetje is vol.
Al die plaatjes.... Blijk je vanavond 4-0 ingemaakt te wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
1-14, ik weet niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Die hebben zeker de vorige bekerwedstrijden niet gezien.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Een beetje David tegen Goliath is deze wedstrijdDavids doet helemaal niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amateursquote:
Dat dat het niet gaat worden weet ik wel zeker, maar dat Ajax gaat winnen lijkt me duidelijkquote:
Alles wordt uit de kast getrokken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ook nog speciaal hiervoor geregistreerd ook, de kneuterigheid.
You just made my dayquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Go ahead is niet te kraken, go ahead krijg je niet klein
Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn
Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn
Al komen ook de ploegen uit het westen
Met coentjes en met cruyffies, noem maar op
We geven hier in Deventer de besten de voetbalkous geregeld op de kop
We staan als 1 man achter rood en geel
En we schreeuwen donderdag met een schorre keel
We zullen voor de puntjes blijven knokken
Al was 't alleen maar om de voetbaleer
En mochten we een keer de match vergokken
Het beste paard dat struikelt wel een keer
Maar 1 maal lees je zeker in de krant
Go ahead is kampioen van Nederland
Ajax!
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?quote:Al komen ook de ploegen uit het westen
Sowieso zijn ´antileuzen´ bij ´supporters´ diep triest.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die "anti-020" sjaals zijn wel een beetje treurig
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?.
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?.
Sportieve rivaliteit is tof, als je inderdaad met anti-kreten stoer gaat lopen doen, faal jequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso zijn ´antileuzen´ bij ´supporters´ diep triest.
Dus het is een traditioneel minderwaardigheidscomplex? Mooie manier van leven hoor, je constant spiegelen aan anderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!
Ik wist niet dat Cruijff al zo oud was danquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!
Ook dat nog eens, had ik over het hoofd gezien, dus ook nog eens liegenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Cruijff al zo oud was dan
Hehe dat zeggen we ook op de bunniksidequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef HaagsPietje het volgende:
ik hoop het wel maar als ik eerlijk ben wordt dat natuurlijk gewoon 0-4 ofzo...
maar goed, een van de weinige keren dat ik het niet eens jammer zou vinden dat die baggerclub wint en weer es een finale weet te halen na 20 jaar, want dan heb je feyenoord - ajax in de kuip als finale en dat is de mooiste wedstrijd van het hele seizoen!! eindelijk eens een bekerfinale die er echt toe doet ipv een kuip gevuld met carnavaleske uitgedoste simpelaars uit het land van maas en waal!
Ach ik vind het wel schattig allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, had ik over het hoofd gezien, dus ook nog eens liegen.
In Groningen hadden we ook ook zo'n geslaagde actiequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe dat zeggen we ook op de bunniksidehehe maar wij zeggen 110 procent anti ajax
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik stekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
In Groningen hadden we ook ook zo'n geslaagde actie![]()
[ afbeelding ]
Je moet je realiseren dat Ajax een grote club. GAE is dat niet en wil graag stunten. Die supporters leven toe naar de wedstrijd en maken leuke paints om de strijdlust te verhogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel schattig allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
Zo blij was ik anders niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
![]()
en de overgespeelde wedstrijd nog verliezen ook
![]()
*geen punten
*stadion in de brand!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Waarom heten jullie eigenlijk Go Ahead Eagles en niet Ga Vooruit Adelaren oid?
Omdat we Europa ingaan natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Waarom heten jullie eigenlijk Go Ahead Eagles en niet Ga Vooruit Adelaren oid?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Omdat we Europa ingaan natuurlijk
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Oooh Go Ahead,
Is wonderful,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win!
We're gonna sing!
Supporting Go Ahead is everything!
Ajax
1-0
Feyenoord kampioen, Eagles Europa inquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Omdat we Europa ingaan natuurlijk
Was het maar waar, den Deemter supporter is niet bepaald van het stille soortquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, gut.
Ze doen de stille tocht al voor de wedstrijd.
oh echt!? in mijn gevoel wint psv de laatste 10 jaar alles en staan er alleen maar oninteressante kutclubs in die bekerfinale.....nou ja, op zich klopt dat gevoel dan ook wel ;-)quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Weer eens een finale weet te halen?
Winaar KNVB beker: 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007
Wel weer: We gaan op jodenjacht zingen hequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Was het maar waar, den Deemter supporter is niet bepaald van het stille soort
Wat is provinciaals dan volgens jou. Als een andere club dan Ajax of Feyenoord ook maar iets van een actie heeft is het provinciaals. De meeste supporters van Ajax en Feyenoord komen "uit de provincie".quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Opzich snap ik het wel, ik sta ook niet achter de Ajacieden die wederom van een eitje uitgaan. Die hebben zeker de vorige bekerwedstrijden niet gezien. Maar deze soort van sfeeractie ademt echt provinciaals geneuzel uit
.
niet bij feyenoord hoor, bij ajax wel ja. das echt treurig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:43 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is provinciaals dan volgens jou. Als een andere club dan Ajax of Feyenoord ook maar iets van een actie heeft is het provinciaals. De meeste supporters van Ajax en Feyenoord komen "uit de provincie".
Nigel Hasselbaink, oud ajacied!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie gaat dat doelpunt maken volgens jou?
goede troll postquote:
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop op de Eagles, die kunnen toch niet zoveel kaarten verkopen, dus meer kaarten voor Feyenoord, dus meer kans op een kaart voor mij
Vorige keer was ik meteen na het stappen doorgegaan naar zo'n winkel, stond om 6.00 voor de deur, en nog had ik niks
Tja, ik zat er wel aan te denken om in Amsterdam kaarten te gaan halen, maar dat heeft toch weinig zin aangezien jullie het toch wel halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staan
hehequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Semisane het volgende:
Ik zie steeds die opmerking over "David en Goliath", alleen weet ik niet of je die gebeurtenis erbij moet gaan halen bij een wedstrijd tegen Ajax.
Hij maakte er toch 2 tegen NAC?quote:
En is vanavond geblesseerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:59 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Hij maakte er toch 2 tegen NAC?
Dit dusquote:
Verkapte "je moeder is een hoer en werkt op de Wallen"-post?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staan
Op fok moet je er niet zo raar van opkijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Iemand kan toch iets niet weten? Is niet meteen troll.
Nee, irritatie100 zijn moeder komt echt uit Amsterdamquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Verkapte "je moeder is een hoer en werkt op de Wallen"-post?
Ok.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, irritatie100 zijn moeder komt echt uit Amsterdam
Als je maar weet dat dat 1 malloot is en dat andere GAE-supporters op FOK niet provoceren, maar stiekem GAE wel een kans geven vanavond..quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Zeroku het volgende:
Die plaatjes. Kom op zeg. Een beetje hoop is niet verkeerd, maar ze kunnen er echt niet vanuit gaan dat ze in de finale komen te staan.
Ik kan er wel om lachen anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Als je maar weet dat dat 1 malloot is en dat andere GAE-supporters op FOK niet provoceren, maar stiekem GAE wel een kans geven vanavond..
Dat is de goede manier om er mee om te gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen anders.
Niet een nieuw 'Anderlechtje'? Jammer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Ajax neemt geen risico met Go Ahead
* Door Raiko * , donderdag 25 maart 2010 09:27 * , Amsterdam * , Bron: Voetbalzone
Ajax zal donderdagavond met haar sterkst mogelijke opstelling op het veld verschijnen tegen Go Ahead Eagles. De ploeg van Martin Jol hoopt het seizoen te kunnen afsluiten met de dubbel en treedt in Deventer dan ook op volle oorlogssterkte aan. “We nemen geen enkel risico”, zegt Martin Jol.
Het loopt ze al rood en wit door de broek
Waar kom jij nou opeens vandaan dan? Of kloninho?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Die plaatjes zijn gewoon leuk, moet je niet al te serieus nemen haha.
Of leren van fouten in het verledenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Ajax neemt geen risico met Go Ahead
* Door Raiko * , donderdag 25 maart 2010 09:27 * , Amsterdam * , Bron: Voetbalzone
Ajax zal donderdagavond met haar sterkst mogelijke opstelling op het veld verschijnen tegen Go Ahead Eagles. De ploeg van Martin Jol hoopt het seizoen te kunnen afsluiten met de dubbel en treedt in Deventer dan ook op volle oorlogssterkte aan. “We nemen geen enkel risico”, zegt Martin Jol.
Het loopt ze al rood en wit door de broek
PSV derde plekquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef valek het volgende:
Ik hoop toch zo dat GAE wint. Want ja, alles tegen Ajax he.
Ik denk dat Psv nog wel 2e wordt achter Ajax hoorquote:
hahaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat Psv nog wel 3e wordt achter Ajax hoor
Ik kan je live melden dat het nu rondom het station nog rustig isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
We staan iig nog gelijk!
[img]http://gae.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/03/24/welkomheldeventer_4.jpg[/img[
Omdat ie zo mooi blijft!
Dat is dit.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, gut.
Ze doen de stille tocht al voor de wedstrijd.
Als je meedoet maak je kans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Grappig dat bepaalde Eagles-supporters echt denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben.
Ach ja, na de wedstrijd vanavond weten ze wel beter.
Best een toffe kerel, die God.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg dit visioen door van God.
Sorry ajacieden
Het is voetbal, dan heeft elke club een kans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Grappig dat bepaalde Eagles-supporters echt denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben.
Tjsa, in theorie wel. Maar ja, niemand die er van de Eagles-supporters toch daadwerkelijk in geloof aan hecht?quote:
Wel, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tjsa, in theorie wel. Maar ja, niemand die er van de Eagles-supporters toch daadwerkelijk in geloof aan hecht?
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wel, hoor.
Zo'n wereldploeg heeft Ajax nou ook weer niet.
debielen die '020' ipv amsterdam zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die "anti-020" sjaals zijn wel een beetje treurig
Kozakken Boys.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.
020 en Amsterdam is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
debielen die '020' ipv amsterdam zeggen
Abcoude noordquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
is ie aan t poepen ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
We staan iig nog gelijk!
[ afbeelding ]
Omdat ie zo mooi blijft!
iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.
Zou je denken hèquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.
FC Duivendrecht is ook zo een mooiequote:
Opzich heb je wel gelijk, alleen met de dramatische slechte eerste helft tegen RKC nog vers in het geheugen zal Ajax zich het geen 2e keer lastig gaan maken tegen clubs met veel minder kwaliteit. Natuurlijk, er zit een verschil tussen Kozakken Boys en de Eagles, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
Waarom zeggen ze dan 020 volgens jou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:22 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Als Eagles wint kan ik bijna 1000,- bijschrijven!
Unibet, elke euro - 12,50!
Bekt makkelijker, dan elke keer Amsterdam te moeten zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan 020 volgens jou?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
Als GAE wint dan staat het hier vol met Ajax-uitlach berichten.
ik ga toch bijna hopen dat GAE wintquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoeken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ajax gaat vanavond gewoon 0570 alle hoeken van het veld laten zien, want als je achtereenvolgens 053 en 040 met zo een gemak verslaat, dan is dit gewoon een gelopen race. Vervolgens zullen we 010 in de finale platwalsen aangezien zij de laatste tijd het al moeilijk hebben gehad tegen 0546 en 026 en het met spelers moet redden volgend seizoen van 077, dan kun je je alleen maar afvragen hoeveel tegendoelpunten ze zullen incasseren.
Haha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ajax gaat vanavond gewoon 0570 alle hoeken van het veld laten zien, want als je achtereenvolgens 053 en 040 met zo een gemak verslaat, dan is dit gewoon een gelopen race. Vervolgens zullen we 010 in de finale platwalsen aangezien zij de laatste tijd het al moeilijk hebben gehad tegen 0546 en 026 en het met spelers moet redden volgend seizoen van 077, dan kun je je alleen maar afvragen hoeveel tegendoelpunten ze zullen incasseren.
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zegquote:
Nog even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoeken
Ik geloof het ook niet, maar ik vind dit soort weddenschappen altijd wel erg leuk . . .quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zeg
lolquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ja als ik ongelijk heb dan heb ik een jaar lang dikke pech op fokquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar ik vind dit soort weddenschappen altijd wel erg leuk . . .
Het zorgt voor nogal wat hilariteit als jij nu ongelijk krijgt
Ik hoop alleen dat de spelers het duel tegen GAE net zo serieus nemen als Jol.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrees niet, de kans dat Ajax uitgespeeld is in het bekertoernooi is minder dan 0,0001 %.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als ik ongelijk heb dan heb ik een jaar lang dikke pech op fok
Zou inderdaad ergens wel grappig zijn maar ook erg pijnlijk
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zeg
Ik heb het even uitgeprobeerd, maar ik vond het helemaal niet makkelijker. Moest de hele tijd het telefoonboek erbij houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Bekt makkelijker, dan elke keer Amsterdam te moeten zeggen.
Maar de bewering van K_V dat de haat jegens '020' groter is dan de liefde klopt niet. Die bewering maken 'jullie' altijd. Vraag me af waar dat in godsnaam op gebaseerd is?
Zal niet ontkennen dat het af en toe te ver doorschiet. Gisteren op weg naar de Kuip, in de trein, werd er ook weer van alles en nog wat gezongen over Ajax. Vraag je aan ze of we tegen ze spelen, kijken ze je schaapachtig aan. Ik wijt het maar aan jeugdige onbezonnenheid.
En waar haal je die wijze redenatie vandaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggen
Dan nog hoeft Ajax niets te vrezen. Ajax zal veel en veel sterker blijken. Kat in't bakkie, niet al te veel moeite aan de Eagles besteden en wat spelers laten rusten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggen
Maar het zou me niets verbazen als Ajax het toch presteert om 1-0 achter te komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar haal je die wijze redenatie vandaan?
de Groot speelt al niet dus wie gaat die 2 ballen er in trappen?
nee, die is groter, Ajax heeft dit seizoen meerdere keren bewezen niet met onderschatting om te kunnen gaan, ook RKC werd met een slappe instelling begonnen. En GAE zal echt bloed aan de paal spelen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vrees niet, de kans dat Ajax uitgespeeld is in het bekertoernooi is minder dan 0,0001 %.
Hier in dit topic kan toch alles?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar het zou me niets verbazen als Ajax het toch presteert om 1-0 achter te komen.
Kun je daar ook op wedden?
ff quotenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hier in dit topic kan toch alles?Maar Ajax op achterstand komen gaat niet gebeuren.
Na de hoogmoed komt de valquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kennende komen we wel op achterstand. Om vervolgens vlak voor rust 1-1 te maken. Binnen 10 minuten na rust ligt de 1-2 erin. GAE gaat forceren en druk zetten, en Ajax loopt uit naar 1-4, waarna GAE nog een treffer maakt in de laatste minuut: 2-4.
Prima. Ik ben zekerder dan zeker van mijn zaak.quote:
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kennende komen we wel op achterstand. Om vervolgens vlak voor rust 1-1 te maken. Binnen 10 minuten na rust ligt de 1-2 erin. GAE gaat forceren en druk zetten, en Ajax loopt uit naar 1-4, waarna GAE nog een treffer maakt in de laatste minuut: 2-4.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.![]()
whehehe, eigenlijk wel aandoenlijk dat optimisme, maar daar ben je een fanatieke (lees als blinde) supporter voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.![]()
Pats boem 3-0!
San San San Sander POST!
[ afbeelding ]
Die Reimerink wil er ook nog weleens in leggen. Dat is wel een snelle rechtsbuiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bij de Eagles missen ze De Groot, dus alleen Haisselbank ( of hoe die gozer ook mag heten ) kan scoren, maar Ajax-verdediging zal niet veel steken laten vallen.
Of Suk, Arkivuo, Kief, Bussie, Halilllll! Hasselbaink!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Reimerink wil er ook nog weleens in leggen. Dat is wel een snelle rechtsbuiten.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Minst gePASVEERBARE verdediging van de Jupiler League!
Sjeezus, doe het dan goed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Minst gePASVEERde verdediging van de Jupiler League!
Jij snapt het niet. Lees eens die quote van Robar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Je snapt hem niet..![]()
Echte voetbalkenner!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Lees eens die quote van Robar.
Dit zei jij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Minst gePASVEERBARE verdediging van de Jupiler League!
Dit maakte hij ervan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Minst gePASVEERde verdediging van de Jupiler League!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Je snapt hem niet..![]()
Echte voetbalkenner!
AI...quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit zei jij.
[..]
Dit maakte hij ervan.
Gek hequote:Op donderdag 25 maart 2010 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel politie op het station van Deventer net
Ze verwachten naderhand natuurlijk een uiterst gefrustreerd thuispubliek wat zich zal willen afreageren op de supporters van de tegenpartij.quote:
quote:
quote:
Eens. De Eagles volstrekt kansloos vanavond.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als deze om 20.45u nog open is even fatsoenlijke live topic TT?
In het bekervoetbal bestaan er geen kleintjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Weaut het volgende:
Paar keer bij GAE gekeken. Als ze spelen als in die wedstrijden dan gaan ze vandaag flink klop krijgen van Ajax. Gok op 0-4.
Ajax heeft niets te willen. Als je ergens aan meedoet, dan conformeer je je vooraf aan de regels en voorwaarden en eentje daarvan is dat de finale in de Kuip wordt gespeeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat nou als Aboutaleb zegt
[ afbeelding ]
"Jullie blijven maar lekker in Amsterdam"
Dan gaat Ajax niet akkoord met een finale in de Kuip. En dan?
Dan zoekt de KNVB maar lekker een alternatief waar zowel Ajax- als Feyenoordsupporters welkom zijn. Een finale zonder supporters van één van beide clubs is geen finale.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar helemaal geen supportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Da's al helemaal finale-onwaardig...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan maar helemaal geen supporters
Dan zou het wel een stunt zijn als Ajax gewoon zegt: "Steek die beker maar in je reet, wij komen niet"quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
Da's al helemaal finale-onwaardig...
Dat geeft nog maar eens aan dat Aboutaleb een punt heeft als hij de rakkers uit 020 thuis wil laten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Dennism het volgende:
Jammer dat al die ajacieden niet thuis konden blijven en gewoon voor de TV de wedstrijd kijken ipv proberen deventer in the glippen, net 45min vertraging opgelopen door deze onzin.
Controles bij een wedstrijd als deze zouden toch echt niet nodig moeten zijn.
quote:
Niet jokken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Paul het volgende:
Kheb de TT aangepast
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Een beetje David tegen Goliath is deze wedstrijdVolgens mij won de Jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Lebenslust bringt dich um.
Dan hoop ik dat er geen supporters welkom zijn, en de finale niet verplaatst wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
'Ajax stelt voorwaarden aan finale in De Kuip'
Ajax gaat akkoord met een bekerfinale in De Kuip, mits de club haar supporters mee mag nemen. Dat hebben de Amsterdammers inmiddels bekend gemaakt, zo meldt
Feyenoord plaatste zich woensdag ten koste van FC Twente voor de finale, die traditioneel wordt afgewerkt in De Kuip. Ook Ajax kan zich donderdag plaatsen. Daarvoor moet Go Ahead Eagles in Deventer worden verslagen.
In de competitie mogen beide clubs geen supporters naar uitduels meenemen, maar voor een bekerfinale kunnen de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam een uitzondering maken. Daarover zal Achmed Aboutaleb vrijdag een beslissing nemen.
Ajax heeft laten weten alleen akkoord te gaan met een finale in de Kuip als er Amsterdamse supporters mee mogen. Burgemeester Aboutaleb laat zich echter niet onder druk zetten. De bekerfinale wordt op zondag 25 april afgewerkt.
Barca's zure woorden zijn weer gehoord.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er geen supporters welkom zijn, en de finale niet verplaatst wordt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Scheidsrechter is van Hulten.
Alles beter dan Liesveld.
??quote:
Van Hulten is gewoon een incompetente klootviool!quote:
Scheidsrechters zijn per definitie niet consequent. Ook al hebben soms beide ploegen evenveel last van zijn/haar dwalingen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ie zijn incompetentie maar een beetje gelijk verdeelt..
Ik zie te veel sportwedstrijden om niet te zien dat scheidsrechters allemaal malloten zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik ben niet zo'n scheidsrechter-criticus, maar ik vond Wegereef in de kwartfinale bij NAC wel opzichtig een paar keer NAC bevoordelen.
Ik doel op:
-twijfelachtige penalty geven aan NAC
-duidelijker strafschopgeval aan de andere kant niet erkennen (Reimerink werd gevloerd)
-gefrustreerde charges van NAC-spelers niet afdoende bestraffen
Maar goed, soms word je daar als team op de een of andere manier sterker van.
rustig paulquote:
Ik hoorde dat hij weg moet bij RTL ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Humberto Tan: ''nummer drie van de sjuubilie"
-edit-
Ik roep al jaren dat ie een spraakgebrek heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Humberto Tan: ''nummer drie van de sjuubilie"
-edit-
dat kloptquote:
eensquote:
Kan niet tippen aan Hertog IIquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Paul het volgende:
Harley!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef NrTH het volgende:
Nu Pantelic eruit en Suk erin en dan even 1-0 maken.
Dat is dus met Ajax ook zo. Ik zou niet weten waar die lul wel fan van is. Maar dat hij op moet flikkeren is wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:55 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, Leo als Feyenoord speelt is een succes. Die gast is volgens mij de grootste Feyenoord-hater die er rondlooptze kunnen niks goed doen en de tegenstander is altijd geweldig.
Is toch ook zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef Happel het volgende:
Feyenoord gaat eraan.
Hoor ik dat nu goed?
Zongen die twente supporters dat ook niet??quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef Happel het volgende:
Feyenoord gaat eraan.
Hoor ik dat nu goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |