goede troll postquote:
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop op de Eagles, die kunnen toch niet zoveel kaarten verkopen, dus meer kaarten voor Feyenoord, dus meer kans op een kaart voor mij
Vorige keer was ik meteen na het stappen doorgegaan naar zo'n winkel, stond om 6.00 voor de deur, en nog had ik niks
Tja, ik zat er wel aan te denken om in Amsterdam kaarten te gaan halen, maar dat heeft toch weinig zin aangezien jullie het toch wel halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staan
hehequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Semisane het volgende:
Ik zie steeds die opmerking over "David en Goliath", alleen weet ik niet of je die gebeurtenis erbij moet gaan halen bij een wedstrijd tegen Ajax.
Hij maakte er toch 2 tegen NAC?quote:
En is vanavond geblesseerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:59 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Hij maakte er toch 2 tegen NAC?
Dit dusquote:
Verkapte "je moeder is een hoer en werkt op de Wallen"-post?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet wat connecties in Amsterdam zodat je in een echt vak komt te staan
Op fok moet je er niet zo raar van opkijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Iemand kan toch iets niet weten? Is niet meteen troll.
Nee, irritatie100 zijn moeder komt echt uit Amsterdamquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Verkapte "je moeder is een hoer en werkt op de Wallen"-post?
Ok.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, irritatie100 zijn moeder komt echt uit Amsterdam
Als je maar weet dat dat 1 malloot is en dat andere GAE-supporters op FOK niet provoceren, maar stiekem GAE wel een kans geven vanavond..quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Zeroku het volgende:
Die plaatjes. Kom op zeg. Een beetje hoop is niet verkeerd, maar ze kunnen er echt niet vanuit gaan dat ze in de finale komen te staan.
Ik kan er wel om lachen anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Als je maar weet dat dat 1 malloot is en dat andere GAE-supporters op FOK niet provoceren, maar stiekem GAE wel een kans geven vanavond..
Dat is de goede manier om er mee om te gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |