Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik stekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
In Groningen hadden we ook ook zo'n geslaagde actie![]()
[ afbeelding ]
Je moet je realiseren dat Ajax een grote club. GAE is dat niet en wil graag stunten. Die supporters leven toe naar de wedstrijd en maken leuke paints om de strijdlust te verhogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel schattig allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
Zo blij was ik anders niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
![]()
en de overgespeelde wedstrijd nog verliezen ook
![]()
*geen punten
*stadion in de brand!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Waarom heten jullie eigenlijk Go Ahead Eagles en niet Ga Vooruit Adelaren oid?
Omdat we Europa ingaan natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Waarom heten jullie eigenlijk Go Ahead Eagles en niet Ga Vooruit Adelaren oid?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Omdat we Europa ingaan natuurlijk
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Oooh Go Ahead,
Is wonderful,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win!
We're gonna sing!
Supporting Go Ahead is everything!
Ajax
1-0
Feyenoord kampioen, Eagles Europa inquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Omdat we Europa ingaan natuurlijk
Was het maar waar, den Deemter supporter is niet bepaald van het stille soortquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, gut.
Ze doen de stille tocht al voor de wedstrijd.
oh echt!? in mijn gevoel wint psv de laatste 10 jaar alles en staan er alleen maar oninteressante kutclubs in die bekerfinale.....nou ja, op zich klopt dat gevoel dan ook wel ;-)quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Weer eens een finale weet te halen?
Winaar KNVB beker: 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007
Wel weer: We gaan op jodenjacht zingen hequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Was het maar waar, den Deemter supporter is niet bepaald van het stille soort
Wat is provinciaals dan volgens jou. Als een andere club dan Ajax of Feyenoord ook maar iets van een actie heeft is het provinciaals. De meeste supporters van Ajax en Feyenoord komen "uit de provincie".quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Opzich snap ik het wel, ik sta ook niet achter de Ajacieden die wederom van een eitje uitgaan. Die hebben zeker de vorige bekerwedstrijden niet gezien. Maar deze soort van sfeeractie ademt echt provinciaals geneuzel uit
.
niet bij feyenoord hoor, bij ajax wel ja. das echt treurig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:43 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is provinciaals dan volgens jou. Als een andere club dan Ajax of Feyenoord ook maar iets van een actie heeft is het provinciaals. De meeste supporters van Ajax en Feyenoord komen "uit de provincie".
Nigel Hasselbaink, oud ajacied!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie gaat dat doelpunt maken volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |