quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, gut.
Ze doen de stille tocht al voor de wedstrijd.
Als je meedoet maak je kans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Grappig dat bepaalde Eagles-supporters echt denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben.
Ach ja, na de wedstrijd vanavond weten ze wel beter.
Best een toffe kerel, die God.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg dit visioen door van God.
Sorry ajacieden
Het is voetbal, dan heeft elke club een kans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Grappig dat bepaalde Eagles-supporters echt denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben.
Tjsa, in theorie wel. Maar ja, niemand die er van de Eagles-supporters toch daadwerkelijk in geloof aan hecht?quote:
Wel, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tjsa, in theorie wel. Maar ja, niemand die er van de Eagles-supporters toch daadwerkelijk in geloof aan hecht?
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wel, hoor.
Zo'n wereldploeg heeft Ajax nou ook weer niet.
debielen die '020' ipv amsterdam zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die "anti-020" sjaals zijn wel een beetje treurig
Kozakken Boys.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.
020 en Amsterdam is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
debielen die '020' ipv amsterdam zeggen
Abcoude noordquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef vandenborre het volgende:
[..]
is ie aan t poepen ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
We staan iig nog gelijk!
[ afbeelding ]
Omdat ie zo mooi blijft!
iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zijn typisch mensen die zichzelf volledig belachelijk willen maken en waarbij de haat groter is voor de tegenstander dan de liefde voor hun eigen ploegje.
Zou je denken hèquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als Ajax van Twente en Psv met dikke cijfers kan winnen, moet de Eagles helemaal kat in't bakkie zijn.
FC Duivendrecht is ook zo een mooiequote:
Opzich heb je wel gelijk, alleen met de dramatische slechte eerste helft tegen RKC nog vers in het geheugen zal Ajax zich het geen 2e keer lastig gaan maken tegen clubs met veel minder kwaliteit. Natuurlijk, er zit een verschil tussen Kozakken Boys en de Eagles, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
Waarom zeggen ze dan 020 volgens jou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:22 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Als Eagles wint kan ik bijna 1000,- bijschrijven!
Unibet, elke euro - 12,50!
Bekt makkelijker, dan elke keer Amsterdam te moeten zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan 020 volgens jou?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk die aannames, klopt alleen geen zak van.
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
Als GAE wint dan staat het hier vol met Ajax-uitlach berichten.
ik ga toch bijna hopen dat GAE wintquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoeken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ajax gaat vanavond gewoon 0570 alle hoeken van het veld laten zien, want als je achtereenvolgens 053 en 040 met zo een gemak verslaat, dan is dit gewoon een gelopen race. Vervolgens zullen we 010 in de finale platwalsen aangezien zij de laatste tijd het al moeilijk hebben gehad tegen 0546 en 026 en het met spelers moet redden volgend seizoen van 077, dan kun je je alleen maar afvragen hoeveel tegendoelpunten ze zullen incasseren.
Haha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ajax gaat vanavond gewoon 0570 alle hoeken van het veld laten zien, want als je achtereenvolgens 053 en 040 met zo een gemak verslaat, dan is dit gewoon een gelopen race. Vervolgens zullen we 010 in de finale platwalsen aangezien zij de laatste tijd het al moeilijk hebben gehad tegen 0546 en 026 en het met spelers moet redden volgend seizoen van 077, dan kun je je alleen maar afvragen hoeveel tegendoelpunten ze zullen incasseren.
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zegquote:
Nog even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als GAE wint dan neem ik een jaar lang een feyenoord avatar die Happel mag uitzoeken
Ik geloof het ook niet, maar ik vind dit soort weddenschappen altijd wel erg leuk . . .quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zeg
lolquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Robar het volgende:
Ja als ik ongelijk heb dan heb ik een jaar lang dikke pech op fokquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar ik vind dit soort weddenschappen altijd wel erg leuk . . .
Het zorgt voor nogal wat hilariteit als jij nu ongelijk krijgt
Ik hoop alleen dat de spelers het duel tegen GAE net zo serieus nemen als Jol.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrees niet, de kans dat Ajax uitgespeeld is in het bekertoernooi is minder dan 0,0001 %.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als ik ongelijk heb dan heb ik een jaar lang dikke pech op fok
Zou inderdaad ergens wel grappig zijn maar ook erg pijnlijk
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat GAE kan winnen dus vandaar dat ik het zeg
Ik heb het even uitgeprobeerd, maar ik vond het helemaal niet makkelijker. Moest de hele tijd het telefoonboek erbij houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Bekt makkelijker, dan elke keer Amsterdam te moeten zeggen.
Maar de bewering van K_V dat de haat jegens '020' groter is dan de liefde klopt niet. Die bewering maken 'jullie' altijd. Vraag me af waar dat in godsnaam op gebaseerd is?
Zal niet ontkennen dat het af en toe te ver doorschiet. Gisteren op weg naar de Kuip, in de trein, werd er ook weer van alles en nog wat gezongen over Ajax. Vraag je aan ze of we tegen ze spelen, kijken ze je schaapachtig aan. Ik wijt het maar aan jeugdige onbezonnenheid.
En waar haal je die wijze redenatie vandaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggen
Dan nog hoeft Ajax niets te vrezen. Ajax zal veel en veel sterker blijken. Kat in't bakkie, niet al te veel moeite aan de Eagles besteden en wat spelers laten rusten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, maar als Ajax de 1e 25 minuten net zo speelt als afgelopen weekend heeft GAE er al wel 2 achter Stekelenburg liggen
Maar het zou me niets verbazen als Ajax het toch presteert om 1-0 achter te komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar haal je die wijze redenatie vandaan?
de Groot speelt al niet dus wie gaat die 2 ballen er in trappen?
nee, die is groter, Ajax heeft dit seizoen meerdere keren bewezen niet met onderschatting om te kunnen gaan, ook RKC werd met een slappe instelling begonnen. En GAE zal echt bloed aan de paal spelen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vrees niet, de kans dat Ajax uitgespeeld is in het bekertoernooi is minder dan 0,0001 %.
Hier in dit topic kan toch alles?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar het zou me niets verbazen als Ajax het toch presteert om 1-0 achter te komen.
Kun je daar ook op wedden?
ff quotenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hier in dit topic kan toch alles?Maar Ajax op achterstand komen gaat niet gebeuren.
Na de hoogmoed komt de valquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kennende komen we wel op achterstand. Om vervolgens vlak voor rust 1-1 te maken. Binnen 10 minuten na rust ligt de 1-2 erin. GAE gaat forceren en druk zetten, en Ajax loopt uit naar 1-4, waarna GAE nog een treffer maakt in de laatste minuut: 2-4.
Prima. Ik ben zekerder dan zeker van mijn zaak.quote:
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kennende komen we wel op achterstand. Om vervolgens vlak voor rust 1-1 te maken. Binnen 10 minuten na rust ligt de 1-2 erin. GAE gaat forceren en druk zetten, en Ajax loopt uit naar 1-4, waarna GAE nog een treffer maakt in de laatste minuut: 2-4.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.![]()
whehehe, eigenlijk wel aandoenlijk dat optimisme, maar daar ben je een fanatieke (lees als blinde) supporter voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Optimist, Ajax wordt dol getikt vanavond.![]()
Pats boem 3-0!
San San San Sander POST!
[ afbeelding ]
Die Reimerink wil er ook nog weleens in leggen. Dat is wel een snelle rechtsbuiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bij de Eagles missen ze De Groot, dus alleen Haisselbank ( of hoe die gozer ook mag heten ) kan scoren, maar Ajax-verdediging zal niet veel steken laten vallen.
Of Suk, Arkivuo, Kief, Bussie, Halilllll! Hasselbaink!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Reimerink wil er ook nog weleens in leggen. Dat is wel een snelle rechtsbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |