Dan zou het wel een stunt zijn als Ajax gewoon zegt: "Steek die beker maar in je reet, wij komen niet"quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
Da's al helemaal finale-onwaardig...
Dat geeft nog maar eens aan dat Aboutaleb een punt heeft als hij de rakkers uit 020 thuis wil laten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Dennism het volgende:
Jammer dat al die ajacieden niet thuis konden blijven en gewoon voor de TV de wedstrijd kijken ipv proberen deventer in the glippen, net 45min vertraging opgelopen door deze onzin.
Controles bij een wedstrijd als deze zouden toch echt niet nodig moeten zijn.
quote:
Niet jokken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Paul het volgende:
Kheb de TT aangepast
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Een beetje David tegen Goliath is deze wedstrijdVolgens mij won de Jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Lebenslust bringt dich um.
Dan hoop ik dat er geen supporters welkom zijn, en de finale niet verplaatst wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
'Ajax stelt voorwaarden aan finale in De Kuip'
Ajax gaat akkoord met een bekerfinale in De Kuip, mits de club haar supporters mee mag nemen. Dat hebben de Amsterdammers inmiddels bekend gemaakt, zo meldt
Feyenoord plaatste zich woensdag ten koste van FC Twente voor de finale, die traditioneel wordt afgewerkt in De Kuip. Ook Ajax kan zich donderdag plaatsen. Daarvoor moet Go Ahead Eagles in Deventer worden verslagen.
In de competitie mogen beide clubs geen supporters naar uitduels meenemen, maar voor een bekerfinale kunnen de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam een uitzondering maken. Daarover zal Achmed Aboutaleb vrijdag een beslissing nemen.
Ajax heeft laten weten alleen akkoord te gaan met een finale in de Kuip als er Amsterdamse supporters mee mogen. Burgemeester Aboutaleb laat zich echter niet onder druk zetten. De bekerfinale wordt op zondag 25 april afgewerkt.
Barca's zure woorden zijn weer gehoord.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er geen supporters welkom zijn, en de finale niet verplaatst wordt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Scheidsrechter is van Hulten.
Alles beter dan Liesveld.
??quote:
Van Hulten is gewoon een incompetente klootviool!quote:
Scheidsrechters zijn per definitie niet consequent. Ook al hebben soms beide ploegen evenveel last van zijn/haar dwalingen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ie zijn incompetentie maar een beetje gelijk verdeelt..
Ik zie te veel sportwedstrijden om niet te zien dat scheidsrechters allemaal malloten zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik ben niet zo'n scheidsrechter-criticus, maar ik vond Wegereef in de kwartfinale bij NAC wel opzichtig een paar keer NAC bevoordelen.
Ik doel op:
-twijfelachtige penalty geven aan NAC
-duidelijker strafschopgeval aan de andere kant niet erkennen (Reimerink werd gevloerd)
-gefrustreerde charges van NAC-spelers niet afdoende bestraffen
Maar goed, soms word je daar als team op de een of andere manier sterker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |